Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی پاکنژاد صبح چهارشنبه در نشست ستاد دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی گفت: دهه مبارک فجر امسال در شهرستان گناوه که تقارن با ۴۰ سالگی عمر انقلاب دارد هر چه باشکوه تر برگزار خواهد شد و همچنین برنامه های دهه فجر با ریاست حجت الاسلام عبدالهادی رکنی حسینی امام جمعه این شهرستان بهتر از سال های قبل انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مسئولان ادارات و نهادها عملکرد برجسته حوزه های خود را در ۴۰ سال عمر انقلاب بویژه دولت تدبیر و امید به خبرنگاران ارائه تا به مردم بازگو کنند.

اسکندر احمدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه نیز گفت: به حول قوه الهی چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را جشن خواهیم گرفت و امسال نیز مانند سال‌های گذشته و به صورت باشکوه تر آن را برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: در دهه مبارک فجر بسیاری از برنامه‌های مطلوب و خوب این ایام متعلق و مرتبط به آموزش و پرورش است و ما نیز در تلاش هستیم که هرچه بهتر این مراسمات را برگزار کنیم.

احمدی اظهار داشت: به دلیل تقارن ایام فاطمیه و دهه مبارک فجر برنامه ها را طوری اجرا خواهیم کرد که شأن و منزلت هر دو ایام رعایت شود.

وی تصریح کرد: دهه مبارک فجر فرصت مناسبی است که دانش آموزان در زمینه های فرهنگی و ورزشی حضور یابند و خستگی امتحانات را از تن  خارج کنند.

مدیر آموزش و پرورش گناوه بیان داشت: در دهه مبارک فجر به صورت روزانه برنامه های متنوعی مانند نمایشگاه دستاوردهای انقلاب، تقدیر از کنکوری ها و برترین های جشنواره خوارزمی، افتتاحیه دارالقرآن، اعزام راهیان نور پسر در مقطع متوسطه دوم، زنگ انقلاب اسلامی، عزاداری شهادت حضرت فاطمه در تمامی مدارس، نمایشگاه مهارت آموزی دانش آموزان هنرستان دخترانه هاجر، جشنواره غذایی دانش آموزان، مسابقات فرهنگی ورزشی ویژه فرهنگیان و دانش آموزان و حضور روحانیون از قم در مدارس شهرستان به منظور بیان دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب و انتقال آن به نوجوانان و جوانان در سطح مدارس را خواهیم داشت.

کد خبر 4521408

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۳۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در این جلسه گفت: باتوجه به ابلاغیه صادرشده از سازمان هواشناسی، از فردا سه شنبه تا بعدازظهر چهارشنبه به مدت ۲۴ ساعت بارندگی خوبی را در استان و به ویژه در مناطق شمالی و ارتفاعات مهدیشهر و شمال شهرستان‌های دامغان، شاهرود و میام شاهد خواهیم بود.
حمیدی با اشاره به اینکه ممکن است حجم باران به ۵۸ میلیمتر هم در ۲۴ ساعت برسد افزود: در این مدت توصیه می‌شود مردم از عبور کنار معابر و مجاری آب‌ها و رودخانه‌ها که امکان سیلاب وجود دارد خودداری نمایند و ادارات کل ورزش و جوانان، آموزش و پرورش تمهیدات لازم را در اردو‌های کوهنوردی و دانش آموزی داشته باشند.
وی از آمادگی ادارات کل راهداری، راه و شهرسازی در استان و شهرداری‌ها به منظور رفع انسداد راه‌ها خبر داد و گفت: این جلسه به منظور آمادگی دستگاه‌های اجرایی مرتبط بعلت مدیریت روان آب‌هایی که در پایین دست خواهیم داشت تشکیل شده تا آسیب کمتری در جاده‌ها و تاسیسات مسیر سیلاب داشته باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است
  • برنامه «راهیان پیشرفت» با هدف ترویج دستاوردهای دانش‌بنیان‌های کشور برگزار می‌شود
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد
  • آمادگی دستگاه‌ های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • حضور ۳۹ شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه دستاوردهای اوقاف/ شفاف و به‌روز هستیم
  • حضور ۳۹ شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف