Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به صدور مجوز استخدام 400 آتش نشان در شهرداری تهران گفت: 200 آتش نشان اواخر تابستان سال 98 برای دریافت آموزش‌های لازم وارد سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خواهند شد.

به گزارش ایسنا، مهدی داوری با اشاره به صدور مجوز استخدام 400 آتش نشان اظهارکرد: مراحل استخدام 200 آتش نشان در سال 97 آغاز شده و گزینش 200 نفر بعدی هم در نیمه دوم سال 98 آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آزمون‌های استخدامی درباره 200 نفر اول در حال برگزاری است و پس از طی مراحل لازم و تکمیل پرونده، این تعداد اواخر تابستان سال 98 برای آموزش‌های لازم وارد سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خواهند شد.

بر اساس گزارش شهرنوشت، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه منابع کافی برای جذب آتش نشانان وجود دارد، عنوان کرد: پس از طی مراحل آموزشی این افراد به آتش‌نشانان حرفه‌ای تبدیل می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آتش نشاني شهرداري تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۳۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی یک کارگاه آهنگری در پامنار

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش‌سوزی یک کارگاه آهنگری در پامنار، خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهردای تهران اظهار کرد: ساعت 12:31 دقیقه امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک کارگاه در محدوده پامنار، کوچه پرتویی به سامانه 125 اطلاع‌رسانی آتش‌نشانی اعلام شد.

وی افزود: با اعلام این خبر، نیروها از 3 ایستگاه به همراه تجهیزات لازم به محل اعزام شدند؛ محل آتش‌سوزی یک کارگاه آهنگری بود که به دلیل کارهای رنگرزی که در آنجا صورت می‌گرفت و مواد اشتعال‌زا وجود داشت حریق رخ داده بود و شعله آن در حال سرایت به طبقه پایین که وسعت بزرگ‌تری داشت، بود، آتش‌نشانان عملیات را سریعاً آغاز کردند که باعث جلوگیری از گسترش آتش به اطراف شد.

مرگ هولناک کارگر جوان در خیابان قزوین

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: یک نفر از آتش‌نشانان از ناحیه پا حین اطفای حریق دچار مصدومیت شد و خوشبختانه از افراد حاضر در آنجا شخصی دچار مصدومیت نشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران
  • آتش‌سوزی یک کارگاه آهنگری در پامنار
  • مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس
  • وقوع آتش‌سوزی مهیب در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران + ویدئو
  • آتش‌سوزی در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران
  • گودبرداری غیر اصولی جان مرد جوان را گرفت