Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-23@18:26:13 GMT

اولین بیانیه انتخاباتی دور نهم اتاق

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۳۳۵۲

اولین بیانیه انتخاباتی دور نهم اتاق

به گزارش اتاق خبر، به نقل از دنیای اقتصاد :  درحالی ثبت‌نام نامزدهای انتخابات در ۲۶ دی ماه به پایان رسید که نه‌تنها شاهد انصراف برخی چهر‌ها از اعلام نامزدی در نهمین دوره انتخابات بودیم، بلکه هنوز به جز ائتلاف برنده انتخابات دوره پیشین اتاق بازرگانی، گروهی به‌طور رسمی وارد میدان رقابت نشده است؛ اما پیش‌بینی‌ها حاکی از این است که احتمالا ۳ ائتلاف دیگر برای انتخابات اتاق تهران در روز‌های آینده برنامه‌های خود را اعلام می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ائتلاف برای فردا به‌عنوان برنده قاطع دور قبل انتخابات اتاق تهران در اولین بیانیه انتخاباتی خود تاکید کرده است: «اقتصاد ایراندر شرایط بی‌سابقه‌ای قرارگرفته است؛ از سویی تحریم‌های غیرمنصفانه و غیرقانونی آمریکا، فشار را بر شانه‌های اقتصاد ایران سنگین کرده و از سوی دیگر نارسایی‌های اقتصادی و مدیریتی داخلی، فعالان اقتصادی را در تنگنای جدی قرار داده است. فعالان اقتصادی بیش از هر قشری در جامعه اهمیت داشتن روابط پایدار و بر پایه‌ تعامل با جامعه‌ جهانی را درک می‌کنند و آن را شرط لازم برای بالندگی اقتصاد کشور می‌دانند. اقتصاد آسیب‌دیده و نشسته‌ ایران نیاز به دو بال دارد، یکی اتکا به توان و ظرفیت‌های داخلی و دیگری پیوند و همکاری گسترده و همه‌جانبه با جهان و بدون هر یک از این دو بال پرواز و اوج‌گیری اقتصاد ممکن نیست.»

در ادامه این بیانیه آمده است: ««ائتلاف برای فردا» در انتخابات گذشته به پشتوانه‌ بیشترین تعداد تشکل‌های ملی اقتصادی و آرای اعضا، توانست پس از چند دوره چنددستگی، اتاق تهران را یک‌صدا در مسیر ماموریت‌هایش قرار دهد و توان اتاق را در متن موضوعات و بر مشکلات اعضا و محیط کسب‌وکار متمرکز کند. ما خرسندیم که یک دوره همکاری صمیمانه این فرصت را برایمان فراهم آورد تا از یک ائتلاف انتخاباتی به یک تیم منسجم و همفکر بدل شویم و سرمایه‌ اعتماد و باور جامعه تشکلی و اعضای اتاق را به این حرکت افزون کنیم. ما برای تقویت بیشتر این سرمایه ‌بر آنیم که مجال حضور نخبگان بیشتری را در اتاق فراهم آوریم، ازپیشکسوتان گرفته تا بانوان و جوانان. عده‌ای از ما این دوره در کنار ائتلاف خواهند بود تا عده‌ دیگری از شایستگان به ما بپیوندند و این‌چنین به گردش نخبگان و پرهیز از انحصار وفادار خواهیم ماند.»

در پایان این بیانیه آمده است: «بر این باوریم که تیم نامزدهای «ائتلاف برای فردا» قوی‌تر و فراگیرتر از دوره‌ پیش است و نماینده‌ شایسته‌ای برای جامعه‌ کسب‌وکار و اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران خواهد بود. بار دیگر از همه‌ اعضای اتاق صمیمانه و مشتاقانه دعوت می‌کنیم تا با شرکت در انتخابات یازدهم اسفندماه، راهی را که آمده‌ایم تداوم بخشند.»

       

منبع: اتاق خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۳۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، رئیس کل دادگستری لرستان در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی استان با اشاره به به عملیات موفقیت آمیز وعده صادق گفت: ترسی که این حمله غرورآفرین به رژیم منحوس صهیونیستی به وجود آورد هم دل مظلومان عالم را شاد کرد و هم بعد از ۷۵ سال از عمر این رژیم غاصب آن ترسی که قرآن کریم می فرماید در دل دشمنان اسلام انداخت و به اهداف خود رسید.
حجت الاسلام سعید شهواری، فلسفه تشکیل این ستاد را پیشگیری، پیشدستی و شناسایی تخلفات انتخاباتی و اتخاذ تمهیدات لازم دانست و افزود: بایستی همه تلاش خود را مصروف کرده که حتی یک جرم محقق نشود چرا که هر چقدر ما از تخلفات و بروز جرائم جلوگیری و پیشگیری نماییم یقیناً بر سلامت انتخابات افزوده‌ایم.
رئیس کل دادگستری استان استان با تأکید بر اینکه همه تلاش‌ها، تدابیر و تمهیدات صورت گرفته در دور اول انتخابات بایستی برای برگزاری انتخاباتی امن، سالم، با کمترین وقایع و رخداد‌ها در شهرستان خرم آباد و چگنی مجدداً در دور دوم انجام بگیرد، اظهار داشت: در رابطه با تخلفات و جرائم صورت گرفته در دور اول انتخابات، درست روز بعد از انتخابات دستور رسیدگی فوری و بدون معطلی به پرونده‌های تشکیل شده صادر شد تا این پرونده‌ها مشمول مرور زمان نشوند و تاکنون به همه جرایم انتخاباتی رسیدگی و کیفرخواست آنها صادر شده است.
وی ضمن تأکید بر برخورد جدی با تخلف و جرم خرید و فروش مستقیم و غیر مستقیم رأی چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی، ابراز داشت: هنوز به ایام مجاز تبلیغات انتخاباتی نرسیده‌ایم لذا تبلیغات نامزد‌های انتخابات در فضای حقیقی و مجازی بایستی توسط دستگاه‌های اطلاعاتی و انتظامی رصد شده و با کاندیدای متخلف برخورد لازم صورت گیرد.
رئیس شورای قضایی استان با اشاره به اینکه برگزارکنندگان انتخابات اعم از هیئت اجرایی و نظارت امین مردم هستند و اگر تخلفی انجام دهند با قاطعیت و شدت بیشتری با آنها برخورد صورت خواهد گرفت، افزود: همه شعب اخذ رأی در روز انتخابات بایستی طبق زمانبندی انجام شده آغاز به اخذ رأی نموده و تاخیر در اجرای زمانبندی نداشته باشند.
وی ضمن اشاره به اینکه مدیران بایستی اصل بی‌طرفی و عدم استفاده از امکانات دولتی له یا علیه نامزد انتخاباتی را رعایت نمایند، تأکید داشت: این موارد بایستی توسط دستگاه‌های اطلاعاتی و انتظامی به دقت رصد شده و ضمن مستندسازی دقیق به دستگاه قضایی معرفی شوند تا با شدت با آنها برخورد شود چرا که مدیران امانت دار مردم هستند و نباید از اموال و امکانات دولتی سو استفاده نمایند.
شهواری با تأکید بر اینکه هیچ شخص و مقامی در رابطه با انتخابات مصونیت قضایی ندارد، ابراز داشت: رسانه‌ها ظرفیت بسیار خوبی هستند و بایستی مردم را برای مشارکت هر چه بیشتر در انتخابات ترغیب نماید.
نماینده عالی دستگاه قضا ضمن تأکید بر فعالیت جدی کمیته رصد مدیران در این مرحله از انتخابات به سبب حساس بودن انتخابات، ابراز داشت: کمیته رصد برای پیشگیری و صیانت از مدیران است، اما در صورتی که تخلف صورت گرفت بایستی مدیر متخلف بهمراه مستندات تخلف به دادسرا معرفی شود.
شهواری با اشاره به اینکه ما پیشنهاد می کنیم با بررسی و کار کارشناسی به گونه‌ای که تبعاتی بدنبال نداشته باشد از عوامل اجرایی غیر بومی در برگزاری انتخابات استفاده شود، گفت: با توجه به برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی آموزش نحوه رای دادن بایستی با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و صدا و سیما در دستور کار قرار گیرد تا مردم در هنگام رأی دادن با ابهام و سردرگمی مواجه نشوند.

دیگر خبرها

  • ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها ادامه دارد؛ لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • ائتلاف قالیباف و پایداری ها ادامه دارد /لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان
  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلّب در انتخابات
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج
  • رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات فدراسیون شطرنج
  • ترکیه رهگیری موشک‌ های ایرانی را تکذیب کرد