Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،در پی انهدام باند بزرگ فساد اقتصادی در لرستان، معاون صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان نیز دستگیر شد.

در میان دستگیر شدگان فساد اداری در سازمان صمت لرستان توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) مسئولان زیر به چشم می‌خورد: معاون صنایع اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان لرستان، رئیس صنایع غیرفلزی اداره کل صنعت، معدن و تجارت، دو نفر از کارشناسان ارشد صنایع غیرفلزی اداره کل صنعت، معدن و تجارت، معاون صنایع اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بروجرد و تحقیقات دقیق تا به نتیجه رسیدن کامل و از بین بردن فساد در این حوزه ادامه دارد و امکان دستگیری افراد بیشتر وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌همت پاسداران گمنام امام زمان (عج) باند فساد اداری در استان لرستان متلاشی شد و ۵ نفر از کارکنان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به‌اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور دستگیر شدند.

جزئیات دستگیری باند فساد اقتصادی لرستان

سردار مرتضی کشکولی نیز روز گذشته در تشریح دستگیری باند فساد اقتصادی در لرستان اظهار داشت: افراد دستگیر شده که ۵ نفر از کارکنان و کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان هستند، به صاحبان شرکت‌های صوری مجوز خرید مواد اولیه کارخانه‌های پتروشیمی می‌دادند.

وی افزود: ۳ نفر از کسانی که در شهر‌های بروجرد و ازنا حدود ۳۰ شرکت صوری تاسیس کرده بودند اهل تهران و بقیه لرستانی هستند. تعدادی از افراد دستگیر شده به جرم خود اعتراف کرده و بقیه هم در حال باز جویی هستند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: صاحبان شرکت‌های صوری و تقلبی با رشوه دادن به افراد دستگیر شده سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان آن‌ها را اغفال و وجود خارجی شرکت خود را تایید می‌کردند. متخلفان با مجوز‌های صادر شده از سوی سازمان صمت لرستان اقدام به خرید مواد اولیه از پتروشیمی لرستان و دیگر پتروشیمی‌ها در سطح کشور کرده و آن‌ها را با قیمت‌های گزاف در بازار فروخته اند.

به گفته سردار کشکولی احتمال افزایش تعداد متخلفان وجود دارد. مبلغ احتمالی اختلاس در حال برآورد است.

انتهای پیام/پ

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشکلات اقتصادی دادستانی کل کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۳۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود ایرانی شامگاه چهارشنبه در جلسه وبینار بررسی تامین ارز واحدهای صنعتی اردبیل اظهار کرد: برای تولید کننده واقعی در اردبیل امکانات فراهم است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع تامین ارز مورد نیاز واحدهای صنعتی برای تهیه مواد اولیه، قطعات مصرفی و ماشین آلات در سال جهش تولید به ویژه تولید کالاهای صادراتی اداره کل صمت پیگیری و اقدامات لازم را به عمل می آورد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: برای رفع مشکلات احتمالی واحدهای صنعتی استان جلسات مستمری را برگزار می کنیم تا با برنامه ریزی و مشورت مسائل و مشکلات را حل کنیم.

ایرانی با تاکید بر تحقق ارتقای جهش صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: نشست صمیمی با صاحبان صنایع و پیگیری مشکلات فعالان اقتصادی استان در دستور کار است و با حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی و همفکری مجموعه صنعت، معدن و تجارت با بخش خصوصی برای گسترش تولیدات و افزایش اشتغال پایدار و توسعه صادرات تلاش می کنیم.

وی با اشاره بر تلاش و برنامه ریزی مدون مجموعه صنعت، معدن و تجارت استان، برای توسعه فعالیت‌های تولیدی صنعتی و تجاری گفت: به صورت هفتگی با تشکیل کارگروه تسهیل و برگزاری نشست های صمیمی با مدیران واحدهای تولیدی بازدید دوره ای و مستمراز واحدهای صنعتی و احصای مشکلات مجموعه های تولیدی به دنبال رفع موانع احتمالی تولید و تسهیل امر سرمایه گذاری در استان هستیم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: با افزایش میزان صادرات استان، میزان تخصیص ارز نیز افزایش خواهد یافت که مدیران واحدهای تولیدی باید در این زمینه نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

کد خبر 6088175

دیگر خبرها

  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد همچنان در مرحله دریافت تسهیلات
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد در مرحله دریافت تسهیلات
  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت: با تعطیل شدن پنجشنبه ۲۵ درصد ظرفیت کار با دنیا را از دست می دهیم
  • برخورد ویژه با ۵ گروه کالایی قاچاق در تهران
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون