Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان درباره نقش تهیه‌کننده سریال شهرزاد در پرونده بانک سرمایه توضیحاتی داد.

به گزارش عصر ایران به نقل از ایلنا، جبار کوچکی‌نژاد درباره یافته‌های کمیته تحقیق و تفحص صندوق ذخیره فرهنگیان درخصوص محمد امامی(سرمایه‌گذار و تهیه‌کننده سریال شهرزاد) گفت: امامی سهامدار بانک سرمایه بود که آورده‌ای نداشت بلکه با زد و بند در داخل بانک، مبالغی توسط شرکت‌های اقماری و کاغذی که شکل داده بود، گرفت و همان را نیز به عنوان سرمایه خود در بانک سپرده کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم رشت به خانه ملت گفت: از آنجا که این فرد سهامدار شده بود، توانست بسیاری از منابع بانک را گرفته و از بانک بیرون ببرد و فقط با یک چک و سفته وام می‌گرفت.

نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه محمد امامی حدود 700 میلیارد تومان وام گرفته بود، اضافه کرد: اخذ وام بدون گذاشتن وثیقه یا ملکی که بتواند این مبلغ را قابل وصول کند، انجام شده بود و به همین دلیل دستگیر و روانه زندان نشست.

وی ادامه داد: امامی توانست با قرار وثیقه آزاد شود تا مبلغ وام را بازگشت دهد؛ البته بخشی را بازگشت داد ولی کمیته پرونده را برای قوه قضاییه فرستاد که پیگیری شود.

کوچکی‌نژاد تاکید کرد: اسناد ما تا آن زمان نشان نمی‌داد که امامی وام‌ها را بازپرداخت کرده باشد؛ اکنون نیز قوه قضاییه و قاضی پرونده باید ورود کند.

رییس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در پاسخ به این سؤال که آیا امامی در مقام تهیه‌کنندگی سریال شهرزاد هم در مظان اتهام بود، گفت: این کارها به سریال شهرزاد ربطی نداشت.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شهرزاد تهیه کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۳۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سال گربه» و یک بهرام افشاری متفاوت

سعید خانی تهیه‌کننده فیلم سال گربه که در اکران عید فطر به سینما‌ها اضافه شد، درباره شرایط فعلی این فیلم به خبرنگاران گفت: سینمای ایران ظرفیت دو فیلم پرفروش در کنار هم را دارد. شرایط اکران این فیلم برای عید فراهم نشد و امیدوارم هم تمساح خونی و هم این فیلم، به فروش بالایی برسند. این فیلم می‌تواند با وجود تمساح خونی هم پرفروش شود.

به گزارش ایرنا، خانی با بیان اینکه مدت‌هاست فیلم‌هایی در گونه کمدی فانتزی نداشتیم، گفت: این فیلم، فضایی فانتزی و نه واقعی دارد. در سال گربه به این سمت رفتیم که قصه، صحنه، لباس‌ها و ماهیت فیلم، کمدی - فانتزی باشد.

تهیه‌کننده فیلم دوزیست، دهه‌های ۷۰ و ۸۰ را مملو از فیلم‌هایی در گونه فانتری کمدی دانست و گفت: در سینمای ایران با کمبود ژانر مواجه هستیم و هر فرد باید تلاش کند در فضای ژانر کاری خودش، اتفاق متفاوتی را رقم بزند. در دهه ۷۰ و ۸۰ فیلم‌هایی در این ژانر، زیاد داشتیم که حالا فراموش شده‌اند، اما در حال حاضر به دلیل ایجاد تنوع در ذائقه مردم باید تلاش کنیم تکثر و تفاوت ژانر ایجاد کنیم.

متفاوت‌ترین نقش آفرینی بهرام افشاری در انتظار مخاطب است

تهیه‌کننده سال گربه در پاسخ به اینکه آیا بهرام افشاری می‌تواند موفقیت فسیل را در این اثر تکرار کند، افزود: بهرام افشاری بازیگر خوبی است و در این فیلم، متفاوت با تمام فیلم‌هایی که پیش‌تر بازی کرده، ظاهر شده است. مخاطب قطعا دوست دارد ببیند بهرام افشاری در این فیلم چگونه است و تفاوت بازی او را در این فیلم نسبت به فیلم‌های قبلی احساس خواهد کرد.

خانی که پیشتر تجربه همکاری با کارگردان سال گربه را در سریال حرفه‌ای داشت، دراین‌باره گفت: دو فیلم قبلی کارگردان این اثر، اجتماعی و جنایی - پلیسی بود و با مشورت هم، هر دو به این نتیجه رسیدیم که هم ایشان خودشان را تکرار نکند و هم من. من قبل از این فیلم، یک سریال کمدی ساختم و بعد، فیلم اجتماعی و تلاش داشتم در ژانر‌های قبلی نمانم.

فیلم سینمایی سال گربه فیلمی در گونه کمدی فانتزی است که بهرام افشاری، سارا بهرامی، هومن برق‌نورد، شبنم قربانی، لادن ژاوه‌وند، مرتضی تقی‌زاده، نوشین تبریزی، رضا رشیدپور و همچنین علی اوجی و حمید معصومی‌نژاد در آن ایفای نقش می‌کنند.

سعید خانی پیش از این فیلم، تهیه‌کنندگی سریال حرفه‌ای را به کارگردانی مصطفی تقی‌زاده برعهده داشته است. تقی‌زاده پیش از سریال حرفه‌ای، فیلم زرد را کارگردانی کرد که ملودرامی اجتماعی بود. من، لیپار، دوزیست، لونه زنبور و ارادتمند؛ نازنین، بهاره و تینا دیگر فیلم‌هایی هستند که خانی آن‌ها را تهیه کرده است.

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • پیام اداره کل فرهنگ کرمان به تهیه کننده "نون خ"
  • نون خ ۵ پربیننده‌ترین سریال نوروزی
  • پیام اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان به تهیه کننده سریال «نون خ»
  • پنج میلیاردتومان تسهیلات به فعالان قرآنی یزد پرداخت شد
  • «سال گربه» و یک بهرام افشاری متفاوت
  • هیجان و فروش حقیقی‌ها در بورس/ خرید حقوقی به۱۸۰۰ میلیاردتومان رسید
  • هیجان و فروش حقیقی‌ها در بورس/خرید حقوقی به۱۸۰۰ میلیاردتومان رسید
  • بودجه کاروان ایران برای سفر به پاریس چند میلیاردتومان است؟
  • از ابتدای دولت رئیسی روزانه 288 میلیاردتومان از بورس فرار کرده/ ۵۰ میلیون نفر درگیر بازار سرمایه هستند