Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@08:24:56 GMT

بحران استخراج بازیکن در صنعت نفت

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۳۴۷۰

بحران استخراج بازیکن در صنعت نفت

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر نتوانست عملکرد خوبی را از خودش به نمایش بگذارد و با ۱۶ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار گرفت. آن‌ها در نیم فصل تنها ۲ بار موفق به شکست حریفان خود شدند و در ۳ دیدار هم تن به شکست دادند و ۱۰ بازی را هم با تساوی به پایان رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران صنعت نفت در پایان نیم فصل با حرف‌های خود نشان می‌دادند که این تیم خیلی زود با جذب بازیکن وارد نقل و انتقالات می‌شود، اما این اتفاق تا به امروز رخ نداده است و نه تنها آن‌ها نتوانسته اند حتی یک بازیکن را جذب کنند بلکه کرار جاسم هافبک عراقی و یکی از مهره‌های تاثیر گذار این تیم در نیم فصل را هم از دست دادند و دیگر هافبک آن‌ها یعنی اکبر ایمانی هم در آستانه جدایی از این تیم آبادانی قرار دارد.

مدیران صنعت نفت پس از اینکه گادوین منشا مهاجم نیجریه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس در لیست مازاد این باشگاه قرار گرفت برای جذب او درخواست شان را به این باشگاه ارسال کردند، اما هنوز جواب قطعی از باشگاه پرسپولیس به دست آن‌ها نرسیده است. باتوجه به اینکه کرار جاسم برای دریافت رضایتنامه اش مبلغی در حدود ۹۰ هزار دلار را به صنعت نفت پرداخت کرده این باشگاه برای جذب منشا بعید می‌رسد مشکل مالی داشته باشد.

همچنین این تیم به دنبال جذب ۲ هافبک تیم سپاهان یعنی میلاد سرلک و جلال الدین علی محمدی بودند، اما گفته می‌شود خود این بازیکنان علاقه‌ای به حضور در نفت آبادان را ندارند و به این ترتیب این باشگاه باید قید جذب آن‌ها را بزند.

به طور حتم در نیم فصل دوم لیگ برتر صنعت نفت آبادان بازی‌های دشوار تری را در پیش خواهد داشت و با توجه به اینکه تنها ۱۱ روز تا پایان نقل و انتقالات لیگ باقی مانده است مدیران این تیم پرطرفدار کشورمان برای کسب رضایت هواداران و تقویت تیمشان باید تلاششان را در جذب بازیکن بیشتر کنند.

بیشتر بخوانید:

کرار پول فسخ قراردادش را داد و جدا شد

صنعت نفت در دیدار تدارکاتی به مصاف سایپا خواهد رفت

نفت آبادان در انتظار پاسخ پرسپولیس

انتهای پیام/

بحران جذب بازیکن در تیم لیگ برتری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۳۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد غیرقانونی خودروهای سنگین از روی پل خرمشهر

شهروندخبرنگار ما با ارسال فیلم و عکس از تردد ادامه دار خودروهای سنگین از روی پل قدیم خرمشهر خبر داده است.

این در حالی است که از ۲ سال قبل شهرداری خرمشهر تردد کامیونت ها، اتوبوس ها و خودروهای سنگین از این پل را به دلیل فرسودگی در پایه ها و نداشتن استحکام کافی ممنوع کرده است.

پلیس راهور نیز به منظور برخورد با متخلفان دوربین هایی در ابتدا و انتهای پل جدید و قدیم خرمشهر نصب کرده است.

پل قدیم یا پل آزادی خرمشهر قدمتی بیش از ۶۰ سال دارد و در دوران جنگ تحمیلی نیمی از آن تخریب و در دهه ۷۰ ترمیم شده است.

بخش هایی از پل جدید خرمشهر هم طی یک سال اخیر ۲ بار ریزش کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • آمار خوب سپاهان در ۳ بازی اخیر
  • استخراج معدن نفرایت کابل واگذار شد
  • محفل انس با قرآن در آبادان
  • راه اندازی مرکز نفس در آبادان و خرمشهر
  • پیروزی برابر صنعت نفت آبادان، بهترین برد سال پرسپولیس بود
  • کشف ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق در اصفهان
  • تردد غیرقانونی خودروهای سنگین از روی پل خرمشهر
  • شبکه بیت کوین چهارمین هاوینگ را تکمیل کرد
  • استخراج غیرمجاز ارز دیجیتال با برق سراسری