Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-16@11:44:03 GMT

تصویری از فروش گوشت سگ در مشهد

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۳۴۹۸

تصویری از فروش گوشت سگ در مشهد

کشف گوشت سگ در یک قصابی غیرمجاز در مشهد خبرساز شد.

کارشناس اتحادیه گوشت دامی درباره این اتفاق نوشت: حدود یک هفته‌ای بود فعالیت واحد متخلف را که هیچ پروانه کسبی هم ندارد زیر نظر گرفته بودیم. فروشنده هم که سر در مغازه بنری با عنوان «ران سر دست تعاونی ۳۶ هزار تومان» نصب کرده بود برای تحویل گوشت ها، از قبل ثبت نام می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

---

دو سه روز هیچ گوشتی در محل تخلیه نشد تا اینکه صبح سه شنبه دوباره با عنوان خریدار به محل مراجعه کردیم که فروشنده عنوان کرد ساعت ۱۰ گوشت می‌رسد. لحظاتی بعد پسر فروشنده که سوار بر یک وانت پیکان بود به محل آمد و گوشت‌ها را که داخل چند کیسه قرار داشت از وانت تخلیه و به داخل مغازه منتقل کرد. به محض رؤیت ماجرا وارد عمل شدیم، اما پسر فروشنده با چاقویی که در دست داشت به سمت ما حمله ور شد، وقتی دید تعداد کارشناسان حاضر در محل زیاد است از محل متواری و در همان حال که از مغازه دور میشد با کنترلی که در دست داشت، کرکره برقی مغازه را فعال کرد تا در مغازه بسته و مانع کشف گوشت‌ها شود که با این اقدام پدرش در محل گرفتار شد.

کمی بعد هم پدر متهم مجبور شد کرکره را بالا ببرد که پس از ورود کارشناسان به محل چهار لاشه گوشت کشف شد که بررسی‌ها مشخص کرد آن‌ها متعلق به گوسفند نیست و برخی از آن‌ها مشکوک به لاشه سگ می‌باشد./ روزنامه قدس 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۳۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

5 کولر گازی و برقی برای مغازه

کولر گازی یکی از وسایل سرمایشی و گرمایشی محبوبی است که در هر فصل کاربرد مخصوص به خود را دارد. این دستگاه محبوب در فروشگاه‌ها، منازل، مغازه، بیمارستان‌ها و غیره استفاده می‌شود و با توجه به داشتن قدرت سرمایشی از کولر آبی طرفداران بیشتری دارد. در این مقاله قصد داریم تا درباره بهترین کولر گازی که در مغازه می‌توانید از آن استفاده کنید صحبت کنیم. لازم به ذکر است که موارد فوق تنها برای مغازه قابل استفاده نیستند و محیط‌های دیگر نیز می‌توانید آن را نصب کنید.

بهترین کولر گازی برای مغازه

قبل از شروع معرفی و صحبت درباره مدل‌های مختلف کولر گازی درباره نکاتی که قبل از خرید کولر گازی، آن هم بهترین مدل، باید به آن توجه کنید صحبت خواهیم کرد.

مصرف انرژی: مصرف انرژی یکی از موارد مهمی است که هنگام توجه به قیمت کولر گازی و خرید، باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. بنابراین قبل از خرید حتما به برچسب انرژی توجه کافی را داشته باشید.

ابعاد: ابعاد کولر گازی از دیگر نکاتی است که هنگام خرید آن اهمیت دارد. در صورتی که کولر از فضای مورد نظرتان بزرگ‌تر باشد نمی‌توانید آن را نصب کنید.

ظرفیت: ظرفیت خنک کنندگی از دیگر موضوعاتی است که هنگام خرید کولر گازی اهمیت بالایی دارد. در صورتی که از دستگاه برای محیط‌های بزرگ استفاده می‌کنید ظرفیت آن نیز باید بیشتر باشد تا پاسخگوی نیازهایتان باشد.

 

در صورتی که قصد خرید کولر گازی دارید در ادامه 5 تا از بهترین‌های آن را معرفی کردیم.

کولر گازی هایسنس 24 هزار مدل HRH-24TQ

کولر گازی هایسنس یکی از برندهایی است که امروزه نام آن را در بازار زیاد می‌شنوید. یکی از بهترین محصولات این برند کولر گازی هایسنس مدل HRH-24TQ است. ابعاد پنل این محصول برابر است با 830 در 629 در 285 میلی‌متر و وزنی برابر با 14.5 کیلوگرم. این کولر گازی دیواری است و عملکرد سرمایشی و گرمایشی دارد؛ یعنی می‌توانید از آن هم در فصول گرم و هم در فصول سرد سال استفاده کنید. کولر گازی هایسنس توانسته برچسب انرژی A دریافت کند که این به معنی مصرف بهینه انرژی است و دستگاه برق کمی استفاده می‌کند. قابلیت کارکرد این محصول در دمای -7 تا + 46 درجه است و به راحتی می‌توانید در محیط‌های بسیار گرم و سرد نیز از آن برای تغییر دما کمک بگیرید. فیلتر ۴ مرحله‌ای پلی‌پروپیلن قابل شستشو، قابلیت خاموش کردن نور نمایشگر، پنل حالت خواب و عملکرد هوشمند نمایشگر کمپرسور از دیگر قابلیت‌های این محصول هستند.

کولر گازی ال جی 12 هزار مدل Standard NF129SQ1

از دیگر گزینه‌های مناسب قرار گرفته در این لیست کولر گازی ال جی مدل Standard NF129SQ1 است. کولر گازی ال جی عملکرد سرمایشی و گرمایشی دارد و قابل استفاده در هر چهار فصل سال است. این محصول موفق به دریافت برچسب انرژی A++ شده و مصرف انرژی پایینی دارد. این گرید انرژی برای کولر گازی مزیت محسوب می‌شود. پرتاب باد این محصول 10 متر است و می‌تواند تا این محدوده اثر بخشی مناسبی را داشته باشد. روی بدنه دستگاه نیز نمایشگر LED قرار دارد که میزان درجه کولر، حالت پرتاب باد و غیره را نمایش می‌دهد. وزن پنل محصول 9 کیلوگرم و ابعادی برابر با 83.7 در 30.7 در 18.9 میلی‌متر برای آن در نظر گرفته شده است.

کولر گازی جی پلاس 18 هزار مدل GAC-HF18TQ1

در ادامه معرفی بهترین کولر گازی نوبت به برند نام آشنای جی پلاس می‌رسد. کولر گازی جی پلاس یکی از بهترین برندهای ایرانی موجود در بازار است که نسبت به رقبا از قابلیت‌های قدرتمندی برخوردار شده و قیمت مناسبی نیز دارد. نوع نصب این کولر دیواری است و می‌توانید آن را در محل مناسب قرار دهید. ابعاد پنل این محصول 101.4 در 31.5 در 23.1 میلی‌متر به همراه وزن 12.5 کیلوگرم است. این کولر را می‌توان در دسته کولر گازی کوچک قرار دارد و مناسب مغازه‌هایی است که فضای زیادی ندارند. عملکرد سرمایشی و گرمایشی آن نیز باعث می‌شود بتوانید در تمامی فصول از این دستگاه استفاده لازم را داشته باشید. برچسب انرژی کولر گازی جی پلاس A است و برق متوسط رو به پایینی مصرف می‌کند.

کولر گازی ایران رادیاتور 24 هزار مدل ICA-24CH-A

ایران رادیاتور از آن دسته برندهای ایرانی است که قطعا نام آن را شنیده‌اید. محصولات با کیفیت این برند باعث شده طی سال‌های اخیر این برند تبدیل به گزینه مناسبی برای خرید در بین خریداران شود. کولر گازی ایران رادیاتور مدل ICA-24CH-A برچسب انرژی A+ دارد و تا حد امکان در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کند؛ همچنین محدوده سرمایشی -7 تا 43 درجه سانتی گراد برای آن در نظر گرفته شده است. این محدوده دستگاه را مناسب برای استفاده در سردترین شهرها و گرم‌ترین آن‌ها می‌کند. میزان پرتاب باد آن نیز به 10 متر می‌رسد و برای مغازه‌های بزرگ نیز مناسب محسوب می‌شود. ابعاد پنل این محصول 210 در 1020 در 310 میلی‌متر است و وزنی برابر با 14 کیلوگرم نیز دارد.

کولر گازی تی سی ال 9 هزار مدل TAC-09CHSA/XA41

آخرین گزینه‌ای که در این لیست قصد معرفی آن را داریم کولر گازی تی سی ال مدل TAC-09CHSA/XA41 است. این کولر گازی مناسب مناطقی با آب و هوای معتدل محسوب می‌شود و موتوری از نوع روتاری (T1) دارد و به این معنی است که تا دمای 42 درجه را می‌تواند خنک کند؛ همچنین صدای کمی دارد و مصرف برق آن نیز پایین است. روی بدنه نمایشگر LED قرار گرفته و میزان دما و عملکرد دستگاه را نشان می‌دهد. کولر گازی تی سی ال امکاناتی مانند برچسب انرژی A، جریان هوای هوشمند، طرفیت سرمایش 9000 و قابلیت هشدار زمان نظافت فیلتر را درون خود جا داده است. این محصول کاربرد سرمایشی و گرمایشی نیز دارد و در تمامی فصول مورد استفاده است.

خرید بهترین کولر گازی برای مغازه

مغازه و فروشگاه از محیط‌هایی است که برای راحتی خریداران و همچنین فروشندگان نیاز به سیستم سرمایشی و گرمایشی قدرتمند دارد. خرید کولر گازی برای مغازه انتخاب هوشمندانه‌ای نسبت به خرید کولر آبی است؛ چون فضای بیشتری را خنک می‌کند و از قدرت بیشتری نیز برخوردار است. با این حال، در صورتی که قصد خرید کولر گازی یا کولر آبی دارید می‌توانید وارد سایت تکنولایف شوید و از بین انواع محصولات بهترین انتخاب را داشته باشید.

فروشگاه تکنولایف تنوع بالایی از برندها و مدل‌های کولر گازی را برای خریداران دارد؛ بنابراین با خیال راحت پس از تعیین بودجه می‌توانید وارد سایت شده و مدل مورد نظرتان را انتخاب کنید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • یکه‌تازی صاحبان مجتمع‌های تجاری در بازار اجاره‌بها
  • راهنمای نورپردازی مغازه
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز
  • با فروشندگان متخلف گوشت قرمز برخورد قانونی می‌شود
  • عجیب‌ترین مغازه جهان؛ آویزان شده از صخره‌ای به ارتفاع ۱۲۰ متر (فیلم)
  • (ویدئو) عجیب‌ترین مغازه جهان؛ آویزان شده از صخره‌ای به ارتفاع ۱۲۰ متر!
  • اپل دیگر بزرگترین فروشنده موبایل جهان نیست
  • 5 کولر گازی و برقی برای مغازه
  • فروشنده لوازم ورزشی قاچاق به پرداخت ۳۳ میلیارد ریال محکوم شد
  • بازار مسکن پایتخت در اولین ماه سال/ فروشنده ها غیب شده اند