Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ مصطفی ابرهام، فرمانده یگان حفاظت از اراضی دولتی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان با اشاره به مشخصات زمین‌های متصرف شده در این شهرستان‌ها گفت: در این اقدام یک قطعه زمین به مساحت هزار و پانصد متر مربع در شهرستان منوجان، یک قطعه زمین به مساحت سیصد و پنجاه متر مربع در شهرستان جیرفت و یک زمین به مساحت چهار صدمتر مربع واقع در شهرستان رودبار جنوب پس از اخذ مجوز از مقام قضایی رفع تصرف و به دولت بازگردانده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابرهام ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده را ۷۵۰ میلیون ریال عنوان کرد.

وی در ادامه با درخواست از مردم برای همکاری در مورد تصرفات غیرقانونی گفت: زمین‌های ملی از حقوق بیت‌المال به شمار می‌‌آیند. از مردم می خواهیم در صورت مشاهده هرگونه تجاوز به اراضی دولتی و ساخت و ساز غیرقانونی مراتب را به یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهر سازی جنوب استان کرمان اطلاع دهند./ 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۳۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف زمین خواری ۳۰ میلیاردی در زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، سردار دوستعلی جلیلیان گفت: در پی خبری مبنی برتصرف غیر مجاز اراضی ملی واقع در یکی از محلات شهرستان زاهدان ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان ضمن بررسی، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران پس از هماهنگی‌های لازم قضائی، در معیت کارشناسان اداره کل راه وشهرسازی استان از زمین تصرف شده بازدید و پس از تایید تصرف، ۱۵ هزار مترمربع را شناسایی و رفع تصرف کردند.
فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش اراضی مورد تصرف را بیش از ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند .

وی افزود: یک نفر دستگیری و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل
  • رفع تصرف اراضی دولتی کرمان
  • رفع تصرف ۱۲ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در لرستان
  • رفع تصرف ۱۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی کوهپایه کرمان
  • رفع تصرف ۴ هزار مترمربع از اراضی ملی سوادکوه
  • کشف زمین خواری ۳۰ میلیاردی در زاهدان
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان ساری
  • رفع تصرف ۱۱ هزار و ۶۹۷ متر مربع زمین ملی استان
  • ‍ ۱۱ هکتار از اراضی حریم منطقه ۲۰ تهران آزادسازی شد