Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@20:35:30 GMT

غلامی: کی‌روش را مثل ولاسکو از دست ندهیم

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۳۵۸۹

غلامی: کی‌روش را مثل ولاسکو از دست ندهیم

ملی پوش سابق والیبال گفت: اگر کی روش برود، فوتبال هم مثل والیبال بعد از رفتن ولاسکو ضربه می خورد.

به گزارش "ورزش سه"، عادل غلامی، ملی پوش سابق والیبال که یکی، ۲ سالی است از تیم ملی دور شده؛ اما هنوز در لیگ برتر به میدان می رود، روز گذشته در پستی اینستاگرامی با قرار دادن عکس کی‌روش و ولاسکو در کنار هم به مقایسه شرایط والیبال و فوتبال پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او معتقد است با رفتن سرمربی پرتغالی از تیم ملی فوتبال دقیقا اتفاقات چند سال اخیر والیبال که بعد از رفتن ولاسکو افت کرده، تکرار می شود.


این پست اینستاگرامی که در فضای مجازی بازتاب زیادی داشت و بارها دست به دست شد، بهانه ای بود تا با عادل غلامی تماس بگیریم و نظرش را به صورت دقیق تر جویا شویم.


عادل غلامی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره پست اینستاگرامی خود اظهار داشت: دیدم در چند روز اخیر صحبت‌هایی از سوی کی‌روش درباره مردم ایران نقل شده که خیلی‌ها آن‌ها را به خودشان گرفتند. اول از همه اینکه اگر کی روش کار اشتباهی کرده، نباید ما جوابش را با اشتباه بدهیم. الان تیم ملی در وضعیتی است که فقط نیاز به حمایت دارد. در ضمن از نظر من کی‌روش حرف خیلی غیرمنطقی و بدی هم نزده که در تلویزیون برخی اینقدر احساسی برخورد می‌کنند و جو علیه تیم ملی به راه می اندازند.


وی با اشاره به وضعیت والیبال در سال های اخیر عنوان کرد: اگر کی روش برود، فوتبال ایران حسرت او را می خورد. این تجربه را در والیبال داشتیم که بعد از رفتن ولاسکو روز به روز والیبال نزول کرد. اصلا کاری به شخصیت افراد ندارم. معتقدم اگر کی روش از فوتبال ایران برود، در شرایط فعلی شدیدا ضربه می خوریم.


ملی پوش سابق والیبال ادامه داد: من ایستادم و به گذشته نگاه می کنم. الان هم حس می کنم با داستان هایی که درست کردند، کی روش نمی ماند و ما نزول فوتبال ایران را بعد از رفتن او می بینیم. دقیقا این داستان برای ولاسکو هم به وجود آمد و بعد از رفتن او خیلی ضربه خوردیم. قرار نبود ولاسکو مادام العمر در ایران بماند؛ اما اگر چند سال دیگر می ماند، می توانست مربیان بیشتری را تربیت کند و بازیکنان بیشتری را پرورش دهد. هنوز هم برخی از مربیان می گویند با سیستم ولاسکو کار می کنیم.
عادل غلامی در پایان گفت: فوتبال روزهای خوبی را پشت سر می گذارد و امیدوارم قهرمان آسیا شود. البته این تیم نتیجه بگیرد یا نگیرد، محبوب همه است؛ مثل تیمی که از سال ۹۸ در ذهن همه ما باقی مانده است و البته مثل تیم ملی والیبال سال های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ که در ذهن و قلب همه مردم باقی ماند.

 

تیم ملی ایران تیم ملی والیبال ایران کارلوس کی روش(سرمربی) عادل غلامی والیبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران تیم ملی والیبال ایران کارلوس کی روش سرمربی عادل غلامی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۳۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی والیبال با نایب قهرمانی به ایران می‌آید

به گزارش قدس آنلاین، دیدار چهارم از سری فینال لیگ برتر والیبال اوکراین برگزار شد و در آن، تیم پرامیتی با حساب ۳ بر ۲ از سد اپی‌سنتر گذشت تا با کسب سومین پیروزی، مثل فصل گذشته، قهرمان لیگ اوکراین شود.

هدایت تیم اپی‌سنتر بر عهده مائوریسیو پائز، سرمربی برزیلی تیم ملی ایران است.

پائز روز ۴ اردیبهشت با حضور در تهران، هدایت تیم ملی را رسما بر عهده می‌گیرد تا تیم ایران را برای حضور در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ آماده کند.

دیگر خبرها

  • تاریخ‌سازی مهران غلامی برای فوتسال افغانستان
  • (عکس) دیدار علی دایی با دختر توان‌یاب هوادار پرسپولیس
  • عکس| دیدار علی دایی با دختر توان‌یاب هوادار پرسپولیس
  • ساحلی‌بازان به کشور بازگشتند
  • دیدار علی دایی با دختر توان‌یاب هوادار پرسپولیس
  • «مبینا رستمی» والیبالیست کیست و چرا عذرخواهی کرد؟
  • سرمربی تیم ملی والیبال ایران در کره تیم گرفت!
  • سرمربی تیم ملی والیبال با نایب قهرمانی به ایران می‌آید
  • تیم پائز، نایب قهرمان لیگ والیبال اوکراین شد
  • میرحسینی: نیاز تیم ملی والیبال،‌ مدیریت بازیکنان است