Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@00:12:54 GMT

حسینی نسب: حمله تیم ملی را قهرمان می‌کند

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۳۵۹۱

حسینی نسب: حمله تیم ملی را قهرمان می‌کند

رقابت سختی در بالای جدول رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور وجود دارد اما ما همه تلاش خود را بکار می گیریم تا در صورت امکان به این مهم برسیم.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی حسینی نسب که به تازگی به همراه مجتبی حسینی به کادر فنی تیم گل ریحان البرز ملحق شده است در خصوص اینکه آیا این تیم برای صعود به لیگ برتر شانس دارد یا نه؟ گفت: از زمانی که ما به تیم ملحق شدیم همه تلاش خود را بکار گرفتیم تا تیم روند رو به رشدی داشته باشدکه خوشبختانه این اتفاق رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما با توجه به امتیازات از دست رفته و هم چنین کثرت حضور مدعیان در جدول کمی صعود به لیگ برتر سخت است. اما ما نا امید نیستیم. تلاش می کنیم در جدول جایگاه خوبی به دست بیاوریم. برای صعود به لیگ برتر فقط خواست ما کافی نیست. باید شرایط به گونه ای رقم بخورد که اتفاقات به سود ما باشد. واقعیت این است که رسیدن به این مهم خیلی سخت است. اما همان طور که اشاره شد در هفته های حضور ما به اهداف خود رسیده ایم و درادامه مسیر هم تلاش می کنیم ارایه گر بازی های خوبی باشیم و نتایج خوبی بگیریم. فراموش نکنید در جدول تیم هایی هستند که همین هدف ما را دارند و اینجا دوئل های سختی بین تیم ها برقرار می شود. دیدید که در هفته اخیر نود ارومیه تیم مدعی پاکدشت را شکست می دهد.

 

مهدی حسینی نسب در واکنش به این خبر که باشگاه گل ریحان قرارداد سرمربی تیم یعنی مجتبی حسینی را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرده و این نشان می دهد که باشگاه برای صعود به لیگ برتر برنامه ریزی کرده است، گفت: خب این اتفاق رخ داده و ما هم مسیری که در پیش گرفته ایم در نهایت باید به صعود به لیگ برتر ختم شود اما نیاز به زمان داریم چون القای تفکرات به بازیکنان زمان می برد و ما در این مسیر باید صبور باشیم و تلاش کنیم.

 

مربی تیم گل ریحان البرز در خصوص عملکرد تیم ملی در جام ملت ها گفت: تیم ملی قبلا در فاز دفاعی عملکرد خوبی داشت اما در فاز حمله خیلی پر رنگ نبود. اما در جام ملت ها نشان داد در فاز تهاجمی هم می تواند عملکرد خوبی از خود به جا بگذارد. البته ما در فاز حمله اشکالاتی داریم که یکی از آنها از دست دادن موقعیت ها است اما با این حال روند تیم ملی در فاز تهاجمی مثبت بوده است. تیم ملی برای قهرمانی در جام ملت ها کار سختی را پیش رو دارد و اگر به این مهم برسد واقعا دست بکار بزرگی زده است. ضمن اینکه الان به طور قطعی نمی توان در مورد عیار قهرمانی ایران نظر داد چون هنوز دوئلی با تیم مدعی قهرمانی نداشته است.

 

مهدی حسینی نسب که قبلا در تیم راه آهن تهران دستیار حمید استیلی بوده در خصوص اینکه چرا این همکاری در تیم ملی امید تداوم نداشت؟ گفت: برای تیم ملی امید آرزوی موفقیت می کنم. کار تیم ملی امید هم سخت است. در خصوص سوالی که پرسیده اید باید بگویم امکان حضورم در کادر فنی تیم ملی امید بنا بر موقعیت وجود نداشت. اما برای دوست خوبم حمید استیلی در تیم ملی امید آرزوی موفقیت می کنم.

 

گل ریحان البرز مهدی حسینی نسب دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گل ریحان البرز دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۳۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!» با پخش از شبکه امید

دریافت 68 MB

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی مجموعه، ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!» اولین مجموعه تاریخی طنز نوجوان، همزمان با پخش این مجموعه در ساعت ۲۱ از شبکه امید، رونمایی و منتشر شد.

ترانه این اثر را مهناز رودساز سروده و مجید امیری بازیگر این مجموعه که صداپیشگی شخصیت روباه را هم بر عهده دارد خواننده آن است. معین ادیم نیز آهنگسازی آن را بر عهده دارد. این ترانه را می توانید از اینجا گوش کنید.

تیزر جدید این سریال با معرفی موسیقی تیتراژ توسط علی نوروزیان ساخته شده است.

این مجموعه چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه حوالی ساعت ۲۱ از شبکه امید پخش می‌شود و تکرار آن روز بعد ساعت ٩ صبح و ١۴:٣٠ بعد از ظهر روی آنتن می‌رود. همچنین این سریال شنبه، یکشنبه و دوشنبه ساعت ۱۸ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

در این مجموعه حمیدرضا عطارد تهیه‌کننده، زینب یزدانی سرپرست پژوهشگران، مجید بخششیان سرپرست نویسندگان و مهناز رودساز نویسنده فیلمنامه است.

این مجموعه نخستین محصول مرکز تولیدات نوجوان سوره است که توسط سازمان سینمایی سوره برای مخاطب نوجوان تولید شده است.

کد خبر 6087700 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • اجرای «تو محشری» امید با مجوز صداوسیما
  • ببینید | لحظه اخراج امید ابراهیمی در مقابل السد
  • اولین قهرمانی لیگ به حزباوی رسید
  • ازبکستان امید سه کشور را ناامید نکرد!
  • ازبکستان حریف ایران شد/ امید ۴ تیم به جام جهانی فوتسال
  • رونمایی از ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!» با پخش از شبکه امید
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • صعود یوونتوس به سوپرکاپ ایتالیا در فصل ۲۰۲۴/۲۵ قطعی شد
  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی