Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@09:43:15 GMT

لحظه حمله مرگبار شیر به مرد جوان هندوستانی! +فیلم

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۳۶۲۶

لحظه حمله مرگبار شیر به مرد جوان هندوستانی! +فیلم

‍‍‍‍‍‍

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده، حمله دو شیر به مرد جوانی در یک باغ وحش در هندوستان را به تصویر می‌کشد. این مرد جوان در اقدامی خطرناک از موانع فیزیکی که ۲۰ فوت ارتفاع داشتند، به داخل محدوده نگهداری شیر‌ها پریده بود. در این حادثه که در باغ وحش چهاتبیر در پنجاب هندوستان رخ داد، این مرد جوان مورد حمله دو شیر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در لحظه وقوع حادثه چهار شیر در نزدیکی مرد جوان حضور داشتند.

در ویدئویی که منتشر شده، لحظه حمله شیر‌ها به مرد جوان را نشان می‌دهند. در این ویدئو که توسط یکی از گردشگران تهیه شده، مشاهده می‌شود که شیر‌ها پس از رویت مرد جوان به سمت او حرکت می‌کنند. این اتفاق در مقابل چشمان وحشت‌زده گردشگران که از داخل اتوبوس شاهد این صحنه بودند رخ داد.

در حالی که مرد جوان توسط یکی از شیر‌ها روی زمین افتاده بود و فریاد می‌کشید، پرسنل باغ وحش با شنیدن صدای او وارد عمل شدند و تلاش کردند وی را از دست شیر‌ها نجات دهند. یکی از شیر‌ها که نامش «شیلپا» اعلام شده، گردن قربانی را در اختیار گرفته بود و شیر دیگر نیز با نام یووراج  با آرواره‌های بزرگش به سر قربانی حمله‌ور شده بود. در ویدئوی منتشر شده در حالی که این دو شیر در حال کشیدن قربانی روی زمین هستند، دیده می‌شوند. سرانجام پرسنل باغ وحش با ایجاد سر و صدا و با کمک گردشگران موفق به فراری دادن شیر‌ها شدند.

دکتر کولدیپ کومار، رئیس حیات وحش پنجاب در این باره گفت: «این مرد جوان با صعود از موانع ۷.۵ متری به داخل محدوده شیر‌ها رفته بود. پرسنل ما که در حال گشت‌زنی بودند، این مرد را در بالای موانع مشاهده و تلاش کردند با صحبت، او را به پایین هدایت کنند اما این مرد ناگهان به داخل محدوده شیر‌ها پرید.» بنا بر گفته دکتر کومار، در لحظه پرش مرد به خاطر آنکه وقت بازدید گردشگران از باغ وحش بود، دو شیر حمله‌کننده در قفس خود حضور نداشتند.

او اضافه کرد: «سرانجام تیم گشت‌زنی موفق به فراری دادن شیر و خارج کردن و انتقال مرد جوان به داخل اتوبوس شدند. هنوز از میزان آسیب دیدگی قربانی و سرنوشت قطعی او گزارشی منتشر نشده است.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

اقدام خطرناک مرد جوان در باغ وحش!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هندوستان وحشتناک ترین ها حوادث حمله حیوانات هندوستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۳۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه هدف قرار دادن پناهگاه صهیونیست‌ها توسط حزب‌الله |ببینید

گروه دیپلماتیک - همشهری آنلاین: حزب‌الله لبنان با انتشار ویدئویی از لحظات اولیه حمله به مواضع صهیونیست‌ها اعلام کرده: مبارزان ما یک ساختمان را هدف قرار دادند که در آن سربازان ارتش اشغالگر اسرائیلی در شهرک آویویم پنهان شده بودند.

در این حمله شماری از صهیونیست‌ها کشته و زخمی شدند.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

کد خبر 847003 برچسب‌ها خبر ویژه رژيم صهيونيستى فلسطین لبنان - حزب الله

دیگر خبرها

  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • لحظه هدف قرار دادن پناهگاه صهیونیست‌ها توسط حزب‌الله |ببینید
  • (ویدئو) حملات بی‌امان بیش از ۲۰ خدنگ به مار پیتون
  • نکته حائز اهمیت در حمله کوادکوپترهایی که به سخره گرفته شدند
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد جوان از داخل زندان
  • لحظه حمله حزب الله به مقر تیپ مشهور اسرائیل
  • جنایت هولناک در لواسان؛ کشف جسد در بشکه اسید
  • حمله اسرائیل به ایران نمادین بود | نتانیاهو به متحدانش لگدپرانی می کند
  • برگزاری مراسم ازدواج ۱۰۰ زوج جوان در شهرستان قشم
  • حمله مرگبار پلیس آمریکا به بیمار جنسی؛ او به سراغ دختـر ۷ ساله آمده بود! | فیلم