Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده دائم سوریه در سازمان ملل اعلام کرد دمشق از حق قانونی خود برای واکنش به حملات رژیم صهیونیستی استفاده می‌کند.

به گزارش مشرق، بشار الجعفری، نماینده دائم سوریه در سازمان ملل به رژیم صهیونیستی هشدار داد سوریه، حمله این رژیم به خاک خود را بی پاسخ نگذاشته و فرودگاه تل آویو را متقابلاً هدف قرار خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اسپوتنیک، الجعفری گفت: زمان آن فرارسیده که شورای امنیت سازمان ملل اقداماتی را در راستای متوقف کردن حملات مدوام رژیم صهیونیستی به سوریه انجام دهد. بیشتر بخوانید: هفت دقیقه تا تل‌آویو فیلم/ جنگ دیپلماتیک در شورای امنیت! دستور ترامپ به کشورهای عربی درباره بشار اسد وی در سخنرانی خود در شورای امنیت تهدید کرد در صورتی که شورای امنیت تدابیر لازم برای توقف تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی به خاک سوریه را لحاظ نکند، کشورش از حق قانونی خود در دفاع از خاکش استفاده کرده و با حمله رژیم صهیونیستی به فرودگاه بین المللی دمشق مقابله به مثل و فرودگاه تل‌آویو را بمباران می‌کند.
نماینده سوریه در سازمان ملل تاکید کرد که تجاوز به سوریه توسط رژیم صهیونیستی نقض آشکار قوانین بین‌المللی، منشور سازمان ملل و قطعنامه‌های مربوطه شورای امنیت محسوب و اخلال در ماموریت نظارت سازمان ملل است که مشروعیت سازمان ملل را از بین می‌برد.
رژیم صهیونیستی چندی پیش اعلام کرد که تاکنون بارها خاک سوریه را هدف قرار داده است. در همین راستا، نماینده دائم این رژیم در سازمان ملل در پایان سال ۲۰۱۸ در نشستی خبری گفت: رژیم صهیونیستی به حملات خود به خاک سوریه ادامه خواهد داد. منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز بودجه 98 جام ملت های آسیا مرضیه هاشمی اسرائیل حملات هوایی رژیم صهیونیستی سازمان ملل سوریه فرودگاه دمشق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۳۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به کنسولگری ایران در دمشق اشتباه رژیم صهیونیستی بود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، حجت الاسلام قاسم روانبخش، منتخب مردم قم در مدرسه علمیه خواهران شهید غفاری ضمن تبریک به مناسبت پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت، گفت: رژیم صهیونیستی اشتباه بزرگی مرتکب شد و با زدن سفارت ایران زمینه را برای انتقام سخت فراهم کرد.

وی افزود: حمله به سفارتخانه یک کشور حمله به خاک آن کشور تلقی می‌شود به همین دلیل ایران از این حق برخوردار شد که به خاک اسرائیل حمله کند.

روانبخش گفت: ایران با برنامه‌ای بسیار حساب شده و با اطلاع دادن به همه کشور‌های همسایه و اروپایی و امریکایی حتی زمان پاسخ را هم مشخص کرد.

نماینده مردم قم افزود: ایران به رغم تقاضای امریکا و اسرائیل و کشور‌های اروپایی و منطقه‌ای انتقام سختی گرفت که در نوع خود تاکنون بی‌نظیر بوده است.

وی بیان داشت: موشک‌های ایرانی از لایه‌های مختلف عبور کرد و به هدف اصابت کرد.

روانبخش گفت: همه دنیا فهمیدند ایران می‌تواند رژیم اشغالگر را از روی زمین محو کند شعار ۲۵ سال نابودی اسرائیل یک شعار نیست بلکه واقعیت دارد.

 

دیگر خبرها

  • حمله به کنسولگری ایران در دمشق اشتباه رژیم صهیونیستی بود
  • واکنش سازمان ملل به کشف گور جمعی در خان یونس
  • واکنش سازمان ملل به کشف گور جمعی در جنوب غزه
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • حکیم: جهان رژیم اسرائیل را وادار به توقف جنگ غزه کند
  • ماجرای هزینه تراشی عجیب یک عضو کمیسیون امنیت ملی با اظهارات نسنجیده + عکس
  • بحران در کابینه تل‌آویو؛ ادامه اختلافات بر سر تبادل اسرا
  • تامین امنیت با خون دیگران ؛ ما پول می‌دیم، شما بجنگید! | جزئیات بودجه جدید برای ادامه جنگ در این ۳ نقطه
  • حملات پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکایی در سوریه
  • تقدیر مردم استانبول از ایران در پی عملیات غرورآفرین «وعده صادق» +فیلم