Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@02:21:38 GMT

بالگرد اورژانس مادر باردار را نجات داد

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۳۷۵۳

رکنا: رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز از نجات مادر باردار در یکی از روستاهای چاروایماق خبر داد.

به گزارش رکنا، فرزاد رحمانی در تشریح این خبر، گفت: عصر گذشته، به دنبال دریافت خبر سوختگی پای مادر بارداری در روستای قرمزی باغ شهرستان چاراویماق و با توجه به مسدود بودن راه به علت بارش برف، بالگرد اورژانس به محل اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از یک ماموریت سخت، تیم اورژانس هوایی توانست مادر باردار را به بیمارستان خاتم‌الانبیا میانه انتقال دهد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

نقشه زن شیطان برای میوه فروش تهرانی/ این زن 25 ساله او را برای ماساژ به خانه برد ! جنگ تن به تن شیطان با دختر دانشجو مشهدی ! نوعروس گیلانی 3 بچه در شکم داشت ! / تزریق داروی فاسد او را کشت مرگ فجیع 2 ورامینی به خاطر سقوط داخل دیگ بخار دستگیری پدر و پسر مشهدی که 27 زن و مرد را به طرز فجیعی به کشتن دادند + تصاویر تصویر وحشتناک از تکه تکه شدن شهروند زنجانی توسط گرگ گرسنه!+ عکس وقتی شوهر فریبا رسید کامران از بالکن خانه سقوط کرد و کشته شد! + عکس وحشت بزرگ مردم رشت از وقوع یک فاجعه +عکس هشدار جدی / "بهمن سنگی" در کمین هشت استان کشور فردوس 40 سال از من بزرگتر بود و من نمی دانستم او جسمم را می خواهد نه خودم را ناپدید شدن هواپیمای حامل فوتبالیست معروف+ عکس پدرم هنگامی که فهمید من و مهرداد چه کار کردیم روزگار را برایم سیاه کرد خبر ویژه /هواپیمای مسافربری از رادار محو شد / فاجعه در آسمان فرانسه + عکس عجیب ترین مزاحمت ناموسی لو رفت! / این مرد از همه جا بی خبر بود پایان مرگبار مثلث عشقی یک دختر و دو پسر تهرانی +عکس یخ زدن مسافران حبس شده در هواپیمای بوئینگ 777 +عکس خاطرات عجیب قدیمی‌ترین غسال بهشت زهرا ! / پیکر شهید صیاد شیرازی با همه شهدا فرق می کرد!

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث نجات باردار اورژانس مادر باردار نجات مادر عکس تهران زن مرگ فیلم پرونده مرد دختر پلیس تکذیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۳۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان

به گزارش خبرنگار مهر، حسین جعفری عصر سه شنبه با اعلام این خبر به خبرنگاران اعلام کرد: در پی تماس با اورژانس ۱۱۵ و اعلام نیاز به انتقال سریع مصدومی کارگر ساختمانی در شهر موچش بالگرد اورژانس هوایی به منظور امدادرسانی به منطقه اعزام شد.

وی با بیان اینکه مصدوم کارگری ۴۷ ساله بود که در اثر سقوط از ارتفاع دچار جراحات متعدد (هد ترومای شدید) شده بود، افزود: این مصدوم به بیمارستانی در سنندج اعزام شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و فوریت‌های پزشکی کردستان یادآور شد: این مأموریت دهمین مأموریت اورژانس هوایی در سال جاری و پانصد و سی و ششمین مورد از ابتدای تأسیس پایگاه اورژانس هوایی در استان است.

کد خبر 6086954

دیگر خبرها

  • انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان
  • انتقال مادر باردار از ارتفاعات جیرفت با بالگردبه بیمارستان
  • مراقبت از هزار و ٣١٣ مورد مادر باردار در فریمان
  • انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز
  • ۹۸۱ مادر باردار زنجانی از سقط جنین منصرف شدند
  • پرواز بالگرد اورژانس کردستان برای امدادرسانی
  • پیگیری علت فوت مادر باردار در اندیمشک
  • مهارت کارشناسان اورژانس ناجی مادر و نوزاد دوقلویش
  • ۱۱ مادر باردار در سیل اخیر بلوچستان نجات یافتند
  • فیلم| انتقال هوایی مادر باردار گرفتار در سیل بلوچستان