Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@04:52:35 GMT

بازوی رباتیک همه کاره از راه می‌رسد! +عکس

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۳۷۸۹

بازوی رباتیک همه کاره از راه می‌رسد! +عکس

ربات یادشده دارای بازویی است که با توجه به متعلقات و ابزاری که به انتهای آن بسته شده، می تواند کارهای متفاوتی را انجام دهد.



این ربات می تواند کارهایی مانند اجرای پروژه های هنری، نقاشی سه بعدی، ریختن قهوه و درست کردن نوشیدنی و غیره را انجام دهد.

ربات مذکور از امکاناتی همچون دید رایانه ای و پردازش بصری برخوردار است و لذا طیف وظایفی که قادر به انجام آنهاست، بسیار متنوع می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





ربات هکس بات همچنین می تواند اشیای مختلف را مرتب کند و لذا برای نظافت و کاسته شدن از شلوغی محیط اطراف نیز قابل استفاده است. بازوهای این ربات هم به صورت عمودی و هم به صورت افقی حرکت می کنند و لذا انعطاف قابل توجهی دارند.

شارژ این ربات با استفاده از کابل یو اس بی – سی صورت می گیرد و یک نمایشگر 2.5 اینچی لمسی هم استفاده از آن و برنامه ریزی ربات یادشده را تسهیل می کند. قیمت این ربات که قرار است در اکتبر سال 2019 به بازار بیاید حدود 870 دلار است.

*فارس

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۳۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه از نیمه کاره رها شدن ساخت کارخانه بازیافت هواپیما در همدان

قطعات هر هواپیمای از رده خارج شده می‌تواند در صنعت یا بخش‌های یک هواپیمای جدید به کار رود و همینطور این هواپیما‌ها از مواد خطرناکی نیز تشکیل شده است، اما وقتی به مرکز بازیافت می‌رسد از مواد خطرناک پاکسازی خواهند شد.

به گفته شهروند خبرنگار ما حدود ۳ سال گذشته تصمیم به ساخت کارخانه بازیافت هواپیما در استان همدان گرفته شد، اما نیمه کاره رها شده است. 

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام، چرا با گذشت ۳ سال پروژه ساخت کارخانه بازیافت هواپیما در استان همدان نیمه کاره رها شده است و هنوز هیچ اقدامی صورت نگرفته؟

منبع: علی دادا - همدان

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • خبرنگاران بازوی رسانه‌ای سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌شوند
  • چهره‌ای که ۴ بار به استقلال گل زده، همه‌کاره شمس آذر است!
  • چه فناوری‌های نوینی در صنعت کشاورزی به کار گرفته می‌شود؟
  • تکمیل ۴۰۰ واحد مسکن نیمه‌کاره ۲۰ ساله در رزن
  • بازوی حامی باش، راهکار جدید اپلیکیشن بله برای حمایت از کودکان
  • صداوسیما بازوی توانمند توسعه کیش
  • جارو برقی رباتیک، چه بخریم؟
  • سپاه بازوی توانمند دولت در حوزه محرومیت‌زدایی
  • گلایه از نیمه کاره رها شدن ساخت کارخانه بازیافت هواپیما در همدان
  • رزیدنت دانشجو است یا نیروی کار؟/ مدیر گروهی که همه کاره رزیدنت است