Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@00:42:01 GMT

گردهمایی گروه های معارف دانشگاه‌ها در مشهد

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۳۷۹۱

معاونین آموزشی، پژوهشی و مدیران گروه‌های معارف اسلامی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی سراسر کشور در مشهد مقدس گرد هم می آیند.

به گزارش مهر به نقل از نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها، گردهمایی معاونین آموزشی- پژوهشی و مدیران گروه‌های معارف اسلامی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی سراسر کشور با شعار محوری «دهه پنجم انقلاب؛ نوآوری در ادبیات، تحول در محتوا» امروز چهارشنبه سوم بهمن و فردا پنج شنبه چهارم بهمن‌ماه در مشهد مقدس برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گردهمایی دو روزه، حجت‌الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با موضوع «چشم‌انداز روشن آینده انقلاب، محصول مقاومت امروز»، حجت‌الاسلام‌ مجید قریشی معاون آموزشی و پژوهشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با موضوع «تغییر ادبیات دینی تدریس و متون درسی گروه‌های معارف اسلامی، حجت‌الاسلام‌ محمدمهدی صالحی معاون سیاسی- فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با موضوع «تبیین سیاسی و فرهنگی مسائل دانشگاه» و سعدالله زارعی با موضوع «چهل سالگی انقلاب اسلامی و موضوع مقاومت و افول قدرت آمریکا» به سخنرانی خواهند پرداخت.

برگزاری پنل‌های تخصصی گروه‌های معارف اسلامی، بررسی مسائل گروه‌های معارف اسلامی، کارگاه ضرورت طرح ادبیات داستانی و غیره از دیگر برنامه‌های گردهمایی دو روزه معاونین آموزشی- پژوهشی و مدیران گروه‌های معارف اسلامی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی سراسر کشور در مشهد مقدس است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: گردهمایی دانشگاه مشهد گروه معارف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۳۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره قصص قرآنی مشهد آغاز به کار کرد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، دبیر برگزاری جشنواره قصص قرآنی گفت: در این جشنواره دانش آموزان ۲۷ مدرسه از نواحی ۴ و ۶ آموزش و پرورش مشهد و دانش آموزان ۱۳ مدرسه مفتاح شرکت کردند و با ارسال ۶۳۵ اثرِ تصویرگری، نمایشنامه نویسی، نماهنگ، نقالی و نمایش با محوریت قصص قرآنی باهم رقابت کردند.


خانم یاوری افزود: در قرآن کریم مطالب به سه شکل معارف، احکام و قصص برای ما آمده است اما قصص ترکیب احکام و معارف است و امروزه ما برای معرفی این معجزه الهی به نسل نو  وظیفه داریم.

دیگر خبرها

  • معرفی سرپرست جدید نهاد نمایندگی در دانشگاه پیام نور همدان
  • ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت در منطقه را دارا است
  • ارتباط ۳۵ ساله نهاد نمایندگی رهبری با دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • درخواست بسیج اساتید برای به روز شدن محتوای دروس معارف اسلامی
  • آغاز به کار دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در وزارت بهداشت
  • نظام سلامت ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت منطقه است
  • جهاد تبیین و امید آفرینی یکی از رسالت های وزارت بهداشت است
  • با هم افزایی بسیج اساتید و نهاد نمایندگی اهداف نظام بیش از پیش محقق می‌شود
  • جشنواره قصص قرآنی مشهد آغاز به کار کرد
  • آمادگی دادگستری شاهرود برای تعاملات آموزشی و پژوهشی با دانشگاه آزاد