Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،  زهرا میربابایی، نایب‌رئیس انجمن تنیس روی میز جانبازان و معلولین در خصوص آغاز رقابت‌های باشگاهی بانوان گفت: دور رفت مسابقات لیگ باشگاهی طی روزهای ۴ و ۵ بهمن ماه به میزبانی فارس آغاز می‌شود.

میربابایی افزود: در بخش بانوان ۲۴ تیم از ۱۳ استان مجموعا در دو بخش ایستاده و نشسته اعلام آمادگی کرده‌اند که از امروز وارد شیراز می‌شوند و هتل امیر کبیر این شهر اسکان می‌یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سیزدهمین دوره لیگ بانوان ما امسال یابود مرحومه نگار فروغی‌نیا از بازیکنان اسبق تنیس‌روی‌میز استان فارس است که با برگزاری این رقابت‌ها و حضور بازیکنان باشگاهی و ملی‌پوش تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در حد توان و امکانات ورزشکاران را در حال آمادگی نگه داریم.

میربابایی تاکید کرد: برای برگزاری دور برگشت این رقابت‌ها مشغول بررسی شرایط سایر میزبان‌ها هستیم و در دهه اول اسفند مسابقات لیگ را ادامه می‌دهیم.

نایب رئیس انجمن تنیس‌روی‌میز در پایان خاطرنشان کرد: در سال آینده رقابت‌های آسیا-اقیانوسیه چک را در پیش داریم که با توجه به انتقال این رشته از فدراسیون جانبازان به فدراسیون تنیس‌روی‌میز در فرودین ماه منتظر نتیجه نهایی این تغییرات هستیم.

سیزدهمین دوره رقابت‌های باشگاهی بانوان با حضور تیم‌های آسایشگاه خیریه کهریزک تهران، بهزیستی مازندران، توان‌یابان‌خراسان رضوی، بهزیستی خراسان رضوی و هیات‌ استان‌های خراسان رضوی، خوزستان، البرز، خراسان شمالی، یزد، اصفهان،چهارمحال‌وبختیاری، فارس، مرکزی و کرمانشاه تا پایان روز جمعه ۵ بهمن ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بانوان برنا تنیس روی میز جانبازان و معلولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۳۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت داور چهارمحال و بختیاری در مسابقات تنیس روی میز کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: فرزاد حبیبی از سوی کمیته مسابقات و داوران فدراسیون تنیس روی میز کشور بعنوان داور به مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان کشور دعوت شد.
سلیمی افزود: این دوره از مسابقات از تاریخ امروز به مدت دو روز در تهران برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • مروری بر کارنامه ورزش قم در تابستان ۱۴۰۲
  • آغاز مرحله نخست تمرینات تیم ملی تکواندو بانوان در سال جدید
  • ملی پوشان فوتبال ایران از فردا در تمرینات باشگاهی
  • جود بلینگام و دادن گرمکن خود به کودک معلول پیش از آغاز دیدار انگلیس و بلژیک / فیلم
  • آغاز مسابقات فوتبال جام روستایی کوماسی مریوان
  • قضاوت داور چهارمحال و بختیاری در مسابقات تنیس روی میز کشور
  • برگزاری مسابقات بین‌المللی کوراش در اسفراین
  • گود «زینل خان» اسفراین میزبان مسابقات بین‌المللی کوراش شد
  • گود زینل خان میزبان کوراش کاران داخلی و خارجی
  • برگزاری مسابقات بین المللی کوراش در اسفراین/ حضور ۱۵ کشور در گود زینل خان