Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@18:34:16 GMT

کشف کود شیمیایی قاچاق در چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۳۹۰۳

کشف کود شیمیایی قاچاق در چهارمحال و بختیاری

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: در عملیات ماموران انتظامی شهرستان لردگان کامیونت ایسوزو حامل انواع کود شیمیایی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توقیف شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار"غلامعباس غلامزاده" فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛ در تشریح جزئیات این خبر، گفت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان لردگان با اخذ مجوز قضائی طی عملیات ایست و بازرسی در محور یاسوج به لردگان به یک دستگاه کامیونت ایسوزو مشکوک و آن را متوفف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: در بازرسی از این خودرو ۲۱۱ کیسه انواع کود شیمیایی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف و راننده کامیونت دستگیر شد.

سردار" غلامزاده"با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی تصریح کرد: در سال حمایت از کالای ایرانی برخورد با قاچاق کالا توسط پلیس چهارمحال و بختیاری با قاطعیت دنبال می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۳۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، فرمانده انتظامی مهر گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان مهر، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه وانت آریسان مشکوک و آن را برای بررسی متوقف کردند.
بهادر رزمجویی افزود: مأموران این شهرستان در بازرسی از این خودرو هفت دستگاه ال ای دی و ۱۱۷ جفت کفش و صندل خارجی قاچاق را کشف کردند.
فرمانده انتظامی مهر با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های قاچاق مکشوفه را پنج میلیارد ریال برآورد کردند، بیان کرد: راننده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی مهر معرفی شد.
شهرستان مهر در جنوب فارس و در فاصله 325 کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • مرز پرویزخان برای عبور سوخت قاچاق ناامن شده است
  • کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر
  • کشف ۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز
  • توقیف ۱۶ تن آرد قاچاق در کرمانشاه
  • شناسایی ۳تن کود شیمیایی قاچاق در رودسر
  • کشف محموله میلیاردی سوخت قاچاق در نایین
  • کشف بیش از ۴۱ هزار نخ سیگار قاچاق در خرمشهر
  • کشف محموله سیگار قاچاق در خرمشهر
  • کشف ۳ تن چوب قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در بافق
  • لردگان گرمترین نقطه چهارمحال و بختیاری بود