Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا،علی اصغر احمدی با اشاره به این که در پی حادثه حریق در مسجد جامع و انجام اطفاء حریق با فراخوان شهرداری های شهرهای آمل، بابل، قائمشهر، سورک، نکا، بهشهر از سوی استانداری، بلافاصله موضوع بازسازی این مکان فرهنگی، مذهبی و تاریخی از سوی استاندار مازندران در دستور کار قرار گرفت، عنوان کرد: در جلسات متعدد علاوه بر برآورد هزینه سهم آورده هریک ازدستگاه ها (میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، راه و شهرسازی، اداره کل اوقاف واستانداری ) با محوریت استانداری مشخص شده است ونقشه و مشخصات توسط مشاور و با نظارت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی و اجرای آن نیزتوسط شهرداری ساری در حال انجام می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بخشی از کارها اعم از گلدسته ها، اجرای آجر در نمای کار و لمبه کوبی اجرا گردیده است و طبق دستور استاندار به جهت تسریع در کار و بهره برداری هرچه سریعتر از این مکان مهم مدیر کل مدیریت بحران بعنوان نماینده استاندار نسبت به پیگیری و بازدید مستمر و گزارش کار به استاندار تعیین و طبق دستور مقام عالی دولت در استان جلساتی نیز با حضور شخص استاندار، تشکیل و گزارش مفصل ارائه و روند اجرای کار نیز با وضعیت خوبی در حال اجرا می باشد. 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان مازندران مدیریت بحران مسجد جامع ساری شهرداری ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۳۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب،  حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدرضا ثبوتی گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تداوم طرح نور با جدیت
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • افتتاح ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا پایان سال
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • اختصاص ۸۰۰ میلیاردریال برای اجرای طرح‌های مرمتی در آذربایجان غربی
  • مشکلات بازاریان زنجانی به رئیس دادگستری چه بود؟
  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان غربی
  • بازنگری طرح هادی ۸ روستای آستارا در دستور کار قرار دارد
  • رکورد جوجه ریزی مازندران شکسته شد.