Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@00:45:32 GMT

نوجوانان با رازهای دنیای نویسندگان آشنا شدند

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۳۹۷۷

نوجوانان با رازهای دنیای نویسندگان آشنا شدند

مجموعه‌ای چهار جلدی با هدف آموزش هنر نویسندگی به نوجوانان منتشر می‌شود. ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱ فرهنگی ادبیات و نشر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، مجموعه‌ای چهار جلدی به منظور آموزش هنر نویسندگی به نوجوانان علاقه‌مند به این حوزه از سوی نشر جمال منتشر می‌‌شود.

دو جلد نخست از این مجموعه با عنوان «رازهای دنیای نویسندگان» و «قلمت را بردار» به تازگی منتشر شده و قرار است دو جلد دیگر با تمرکز بر تمرین‌هایی ببرای نویسندگی و جملات برگزیده از نویسندگان برتر و شناخته‌شده تا پایان سال منتشر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خاطراتی از زبان خدا برای بچه‌هاچرا دست ادبیات دینی کودک ایران از بازارهای جهان اسلام کوتاه است؟

«رازهای دنیای نویسندگان» به کوشش ام‌البنین عباسی نوشته شده که در آن نویسندگان مطرح را به مخاطب نوجوان معرفی می‌کند. کتاب «قلمت را بردار» نیز تمرین‌هایی برای کسب مهارت‌های نویسندگی به نوجوانان ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/

R1013197/P/S4,35/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ادبیات کودک و نوجوان کتاب و ادبیات

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ادبیات کودک و نوجوان کتاب و ادبیات ادبیات کودک و نوجوان کتاب و ادبیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۳۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوجوانان و جوانان تهرانی یک‌ساله حافظ قرآن شوند

طرح ملی «حافظان نور» از سوی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت حافظان نور آل یاسین با هدف حفظ قرآن ظرف مدت یک سال ویژه نوجوانان شهر تهران برگزار می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنکار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، طرح ملی حافظان نور با هدف حفظ یکساله قرآن به صورت رایگان از سوی مؤسسه قرآن و عترت حافظان نور آل یاسین برگزار می‌شود که طی آن آقایان و بانوان 13 تا 22 سال با اسکان شبانه‌روزی و شرکت در اردوهای رایگان موفق به حفظ کل قرآن کریم خواهند شد.

 تشرف به عتبات عالیات در قالب پیاده‌روی اربعین و همچنین در ایام ماه رمضان، زیارت فصلی آستان قدس رضوی و شرکت در اردوهای فرهنگی و تفریحی از جمله زیارت مرقد مطهر حضرت معصومه(س) و گلزار شهدای کرمان (مقبره شهید حاج قاسم سلیمانی)، سفر به شهرهای شمالی کشور، منطقه آزاد قشم و کیش و ... از جمله برنامه‌های منظور شده در این طرح ملی است.

اهتمام ملی برای حمایت قرآنی از نوجوانان دارای محدودیت جسمی

شرکت‌کنندگان در این طرح همچنین می‌توانند از امکان مرخصی یک‌ساله تحصیلی برخوردار شده ضمن آن که علاوه بر حفظ کل قرآن می‌توانند تسلطی اجمالی به ترجمه، تفسیر و تجوید قرآن کریم نیز پیدا کنند و به شرط قبولی در آزمون‌های اخذ شده، مدرک کارشناسی خود را در رشته علوم قرآن و حدیث از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دریافت کنند.

علاقه‌مندان به منظور دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی اینترنتی samenoon.com مراجعه کرده یا با شماره تلفن 09944133020 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • موسوی گرمارودی: نزدیک ۴ سال اوین بودم
  • رازهای شکارچیان آرامگاه
  • جشنواره ملی پادکست «قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب» در کرمان
  • جشنواره ملی پادکست"قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب" در کرمان
  • نوجوانان و جوانان تهرانی یک‌ساله حافظ قرآن شوند
  • میرکیانی ماجرای دشت مرموز را کامل کرد
  • ادیبان ستاره بر دوش
  • نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران فرصت مناسبی برای آشنایی با جامعه ادبی ایران و هند است
  • دیدار احمدوند و سفیر هند در آستانه نمایشگاه کتاب تهران
  • نمایشگاه کتاب فرصتی برای آشنایی با جامعه ادبی ایران و هند