Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، آیت الله سیداحمد علم الهدی امام جمعه مشهد در گردهمایی ائمه جمعه خراسان رضوی گفت: با آمدن ترامپ، آمریکا و انگلیس سیاست متفاوتی را در مورد ایران دنبال می‌کنند؛ آمریکا معتقد است اگر تا سال ۲۰۲۵ کدخدایی دنیا را به دست نگیرد ؛ رو به فروپاشی می‌رود، مسئله سلطه بر قدرت‌های رقیب آمریکا یعنی چین، هند و روسیه و ژاپن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: این تسلط فقط با برداشته شدن سنگلاخی به نام ایران ممکن است و نظر ترامپ و آمریکا این است که تا چند سال آینده، ایران سرکوب و نظام ما که نمونه دولت دینی و اسلامی است از بین برود.   امام جمعه مشهد گفت: انگلیسی‌ها با طرح آمریکا برای فشار اقتصادی بر ایران مخالف هستند، چون می‌دانند نظام ما، نظام ایدئولوژیک و رخنه کرده در قلب مردم است. مشکل امروز ما چراغ سبز جریان‌های سیاسی داخلی و زاویه‌دار با رهبری به آمریکا و دشمن است.

آیت الله علم الهدی افزود: برخی گرانی‌ها و مشکلات معیشتی که برای مردم ایجاد می‌شود عمدی و جهت ایجاد نارضایتی در آنان است؛ این سیاه‌نمایی‌ها و بزرگ جلوه دادن مشکلات کشور نیز شکل دیگری از نومید کردن مردم نسبت به نظام و انقلاب است؛ حواسمان باشد در زمین دشمن بازی نکنیم تا با حرکت ما نتیجه به نفع دشمن رقم نخورد؛ چراغ سبز از FATF و CFT بزرگتر که به‌خاطر بهانه ندادن دست آمریکا این‌ها را تصویب کنیم؟

وی تصریح کرد: این چراغ سبز‌ها به دشمن برای قدرت‌طلبی آنان است تا دشمن به وسیله آنان همچون سال ۸۸ حرکتی را در کشور ما بزند که با پشتیبانی از خارج کشور، سبب استیصال مردم و براندازی نظام شود ؛ این فتنه ۹۸ است.   انتهای پیام//ج.ر   دشمن در سبب براندازی نظام است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی فتنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۳۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو مجلس خبرگان: دشمن به دنبال رکود اقتصادی در ایران است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مصطفی حسناتی به اشاره به شعار سال و مشارکت بخشی مردم در فعالیت‌های اقتصادی، اظهار کرد: در محیط پر امید امکان مشارکت بخش خصوصی فراهم خواهد شد و جهش تولید رقم می‌خورد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: بذر ناامیدی امکان مشارکت مردم برای تولید را کاهش داده و مانع از رونق اقتصادی می‌شود از این جهت باید امیدآفرینی در جامعه ایجاد شود.

امام جمعه نجف آباد رونق تولید را مستلزم مشارکت مردم و سرمایه گذاری بخش خصوصی دانست و تصریح کرد: زمینه سازی افزایش نقش مردم در اقتصاد به افزایش تولید کمک کرده و کاهش بیکاری و مشکلات معیشتی را به همراه دارد.

وی معتقد است رونق تولید با فعالیت بخش خصوصی افزایش یافته و به دنبال آن مشکلات معیشتی و اقتصادی کاهش پیدا می‌کند.

به گفته حجت الاسلام حسناتی باید برای اقتصاد پویا برنامه‌ریزی بلند مدت صورت بگیرد و مسئولان در کنار یکدیگر ریل تولید را توسعه دهند و با حمایت از بخش خصوصی و رفع موانع تولید وضع موجود را اصلاح کنند.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم در اقتصاد تنها مختص به صنعت نیست، تصریح کرد: بخش‌های مختلف اقتصادی و تولیدی باید مورد توجه قرار گیرد و همان مراکز کوچک صنعتی و تولیدی نیز حمایت شوند.

این عضو مجلس خبرگان رهبری معتقد است شرکت‌های تعاونی و فعالیت‌های جمعی در تحقق شعار سال برای جهش تولید و مشارکت مردمی نقش مهمی دارند و باید این زمینه‌ها نیز تقویت و توسعه پیدا کند.

وی آموزه‌های اسلامی و اعتقادی را نیز پشتوانه‌ای برای مشارکت در امر اقتصاد بیان کرد و یادآورشد: همواره علاوه بر توصیه به کار و تلاش فعالیت‌های جمعی و گروهی مثل تعاونی‌ها نیز سفارش شده که برای رونق اقتصاد نقش مهمی دارد.

حسناتی اضافه کرد: دشمن تلاش خود را برای رکود اقتصادی با هدف بر هم زدن نظم عمومی به کار گرفته تا نارضایتی ایجاد کند، اما با مشارکت مردم و تصمیم گیری‌های صحیح مسئولان گره‌های معیشتی رفع و اقتصاد پویا ایجاد خواهد شد.

17۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888227

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس جمهور با دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین | ملت فلسطین با پایداری خود دشمن صهیونیستی و آمریکا را غافلگیر کرده است
  • مردم از گرانی‌ها و نوسانات بازار گلایه دارند
  • هوشیار باشیم توطئه انشقاق بین مردم و نظام عملیاتی نشود
  • نتانیاهو به دنبال چراغ سبز آمریکا برای حمله به رفح
  • هنیه: جنگ غزه یک جنگ جهانی است/ هیأت حاکمه آمریکا شریک اصلی جنایت صهیونیست‌ها است
  • رهبر انقلاب: ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مردم مظلوم و مقاوم غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر انقلاب: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن به دنبال رکود اقتصادی در ایران است