Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر سیدمرتضی سقائیان‌نژاد ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم که با حضور معاونین، شهرداران مناطق، مدیران عامل سازمان‌های تابعه و مدیران کل شهرداری در سالن جلسات دفتر شهردار برگزار شد، با بیان اینکه در اسلام مسئولیت طعمه نیست بلکه توفیقی الهی است اظهار کرد: این جمله به معنای این است که تا زمانی که بر کار و حرکت ما رنگ خدایی غالب است توفیقات روزافزون خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه اگر بر کارهای ما رنگ خدایی جلوه‌گر شود خود را گم نمی‌کنیم و مسئولیت ضمن اینکه توفیق است دغدغه آفرین خواهد بود تصریح کرد: اما در نظامات لائیک اینطور نیست و مسئولیت یک طعمه و فرصتی برای سواری بر اسب بخت است.

شهردار قم با اشاره به روایتی از امیرالمومنین امام علی(ع) اظهار کرد: امروز هر کسی در گرو آنچه است که در گذشته کاشته پس باید همواره پیرو قرآن باشیم تا عاقبت بخیر شویم.

سقائیان‌نژاد در ادامه سخنان خود اذعان کرد: به دلیل اینکه انقلاب اداری در کشور اتفاق نیفتاده، بسیاری از فسادها و مشکلات به دلیل همین چهارچوب‌های قدیمی است که به قبل از انقلاب اسلامی باز می‌گردد.

وی با بیان اینکه از بیرون آوازه خوبی در خصوص شهرداری‌ها ترسیم نشده است، تصریح کرد: با این وجود اگر خدمات و فعالیت‌های شهرداری را با ارگان‌های دیگر مطابقت دهیم به دلیل اینکه مردم ناظر فعالیت‌های شهرداری‌ها هستند و هر روز با آن‌ها سر و کار دارند شرایط بهتری از نظر خدمت به مردم دارند.

شهردار قم با اشاره به حیطه وظایف شهرداری گفت: نظافت شهر، توسعه عمرانی، فعالیت‌های خدماتی و… جزو وظایف شهرداری بوده و به نوعی شهرداری از تولد تا مرگ با مردم ارتباط داشته و خدمات ارائه می‌کند و کارهای آن یک روز هم تعطیلی ندارد.

وی با بیان اینکه در سال های اخیر حیطه اختیارات و وظایف شهرداری‌ها توسعه یافته و خدمات فرهنگی، زیرساختی و… نیز به آن‌ها واگذار شده است افزود: افزودن این کارها در عین اینکه نهادهای تخصصی نیز حول آنها فعالیت می‌کنند پیچیدگی‌هایی دارد که کار شهرداری را سخت‌تر کرده است.

سقائیان‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود انسجام و یکپارچگی در کار شهرداری را بسیار مهم دانست و اذعان کرد: یکی از وظایف اصلی روابط عمومی شهرداری همین برقراری انسجام و هماهنگی در شهرداری و اطلاع‌رسانی بیرونی است.

وی افزود: روابط عمومی سازمان‌ها و مناطق شهرداری باید با روابط عمومی مرکز هماهنگ بوده و به گونه‌ای عمل نشود که مردم از فعالیت‌ها احساس ناهماهنگی و دودستگی در شهرداری داشته باشند؛ چرا که این روند کار شهرداری را با مشکل مواجه کرده و نامبارک است.

شهردار قم حراست از کیان شهرداری و تغذیه واحدهای مختلف آن را جزو دیگر وظایف روابط عمومی دانست و افزود: در دوره‌های قبل مدیریتی اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شاهد نوآوری‌ها و اقدامات گسترده‌ای بودیم و امیدواریم مدیر جدید با نگاه اسلامی که دارد بتواند برنامه‌های خوبی را در این مجموعه اجرایی کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تولد روابط عمومی روابط عمومی سازمان شهرداری قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۳۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است

شهردار اصفهان گفت: مهم‌ترین هدف اجرای طرح «مردم سلام» شنیدن نظرات شهروندان و پیشنهادات شهروندان در اداره شهر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت‌_ در هفدهمین برنامه «مردم سلام» در جمع اهالی منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان اظهار کرد: خدا را شاکرم که فرصتی ایجاد شد تا در خدمت شهروندان این منطقه باشم و مشکلات و دغدغه‌های آن‌ها را بشنوم.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های شهرداری حضور در مساجد منتخب شهر است، چراکه می‌خواهیم در این برنامه‌ها بیشتر شنونده باشیم و شهروندان درخواست‌های خود را از شهرداری مطرح کنند، افزود: این درخواست‌ها پس از پیاده‌سازی بررسی خواهد شد و آن بخش از انتظارات که در چارچوب اختیارات شهرداری است، از طریق بخش‌های مختلف این نهاد پیگیری می‌شود.‌

شهردار اصفهان گفت: سه ماه بعد مجموعه شهرداری مجدد در این مسجد حاضر و اقداماتی که برای رفع مشکلات انجام شده است را مطرح خواهیم کرد.

قاسم‌زاده تاکید کرد: مهم‌ترین هدف اجرای طرح «مردم سلام» شنیدن نظرات شهروندان و پیشنهادات شهروندان در اداره شهر است.

وی خاطر نشان کرد: تلاش این است که مشکلات شهروندان بررسی و اقدامات لازم برای رفع آن‌ها به‌منظور افزایش سطح رفاه و زندگی بهتر شهروندان انجام شود.

کد خبر 747336

دیگر خبرها

  • «مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است
  • لزوم توجه به تنوع مخاطبان در اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در تهران
  • لزوم توسعه خدمات کتابخانه‌ای در حاشیه شهرها و مناطق روستایی سنندج
  • انحراف در بودجه شهرداری کرمانشاه
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم اردیبهشت‌
  • ضرورت فعالیت دستگاه‌ها برای حضور در طرح نور
  • هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود
  • تأکید بر لزوم اجرای وظایف قانونی همه بخش‌های حاکمیتی در موضوع عفاف و حجاب
  • عملکرد حوزه‌های تخصصی شهرداری‌های استان تهران ارزیابی می‌شود
  • برگزاری نشست مشتر ک هم اندیشی مدیران روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی و شهرداری ارومیه