Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-29@01:22:33 GMT

دختر مدلینگ مشهوری که اصلا وجود ندارد!

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۴۰۰۷

دختر مدلینگ مشهوری که اصلا وجود ندارد!

ساعت24-دختری به نام " اما" یک مدلینگ مشهور اهل کشور ژاپن است که چهره ای بسیار زیبا و متفاوتی دارد اما یک راز عجیب دارد که در ادامه می خوانید.

"اما" مدلینگ مشهور ژاپنی که اصلا وجود ندارد
مدلینگهای عرصه دنیای وسیع مد باید داراری ویژگی های ظاهری خاصی باشند که گاهی یافتن فردی با ویژگی های مد نظر صاحب برندها کار ساده ای نیست اما هستند مدل هایی که به ظاهر کاملا بی نقص می باشند ؛ مثل " اما" مدلینگ مشهور کشور ژاپن که مدتهاست مردم زیادی تصاویر و کارهای او را دنبال می کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

" اما " با چشم های ظریف، پوست بی نقص و چهره ای متفاوت و موهای زیباتوجه برندهای زیادی را به خود جلب کرده است و در اینستاگرام این مدلینگ درخواست های همکاری فراوانی جاری است اما چطور " اما " ژاپنی ها اینقدر مشهور شده ؟ آیا او جراحی زیبایی خاصی داشته یا نه کاملا به صورت طبیعی دارای چهره ی زیباست ؟ پاسخ دور از انتظاری را برای این سوالات در ادامه بخش سرگرمی خواهید خواند.

دختر مدلینگ اهل کشور ژاپن 

"اما" که نامش در ریشه ی فرهنگ ژاپن به مفهوم حال و اکنون است صاحب یکی از صفحات تقریبا پربازدید اینستاگرام بود تا اینکه بعد از تبلیغ یکی از برندهای مشهور لباس در کشور ژاپن به یکباره فالوورهایش دقیقا 2 برابر شد و بیش از 15 هزار فالوور به دنبال کننده های صفحه ی اجتماعی او اضافه شدند و این هجوم هواداران حساسیت و دقت ها را بیشتر کرد تا واقعیت ماجرا فاش شود.

براساس گزارش " گریپی" این مدلینگ مشهور ژاپنی در حقیقت یک انسان نیست و ساخته ی دست انسان است و این حقیقت غیرقابل باور برای دنبال کننده های صفحه ی اجتماعی "اما" تلخ بود چراکه آنها خود را مدتها علاقه مند به یک انسان غیرواقعی کرده بودند. بله " اما " صاحب تصاویر پربازدید و ژست ها و لباس های محبوب میان ژاپنی ها در خقیقت یک عروسک با طراحی فوق العاده حرفه ای بوده است که با تغییر مسیر حتی نگاهش بسیار شبیه انسان واقعی جلوه داده شده بود.

 

دختر مدلینگ ژاپنی که اصلا وجود ندارد

جالب است بدانید برخی از کاربران اینستاگرام هنوز معتقدند که اشتباهی رخ داده است و "اما" دختر مدلینگی است که در آینده ژاپن مشهورتر خواهد شد.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۴۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| کنایه خنده‌دار به واگذاری تیم استقلال و پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

با توجه به اعلامیه‌های قبلی دو بانک مشهور ایران، ملت و تجارت با خرید اکثریت سهام به صورت بلوکی عاملیت هدایت دو باشگاه مشهور و پرهوادار ایرانی را در دست خواهند گرفت. واگذاری باشگاه پرسپولیس و استقلال بر اساس رنگ لوگوی بانک‌ها در شبکه‌های اجتماعی بحث‌برانگیز شده است.

کاربری به نام موسن با کنایه به این موضوع نوشت: اگر کارها در کشور همینقدر دقیق، برنامه‌ریزی شده و با مطالعه باشه؛ اصلا دیگه با پدیده‌ای به نام مهاجرت نخبگان در کشور روبرو خواهیم بود؟ 

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • کاوشگر ژاپنی ماه توانست از دومین شب قمری نیز جان سالم به در برد
  • فرآیند پخت دو غذای محبوب و عجیب ژاپنی با کلاغ و مار توسط آشپز معروف (فیلم)
  • (ویدئو) متلک یک دختر بچه به حامد آهنگی؛ مردم از خنده منفجر شدند
  • مشخص شدن ۲۰ کشتی‌گیر ژاپن در مسابقات قهرمانی آسیا
  • موسیقی‌دان مشهوری که استعداد کمی داشت
  • (عکس) امضای جهانبخش بر روی پای دختر هلندی!
  • وقتی مظفرالدین شاه در یک نمایش فقط دختران خوشگل را می‌بیند!
  • حقایق عجیب در مورد زندگی ژاپنی‌ها
  • عکس| کنایه خنده‌دار به واگذاری تیم استقلال و پرسپولیس
  • عادت ها و سنت های مفید مردم ژاپن که هر کسی می تواند از آن ها استفاده کند