Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@18:13:04 GMT

تمرین سبک تیم ملی فوتبال ایران در هتل برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۴۰۱۶

تمرین سبک تیم ملی فوتبال ایران در هتل برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران ساعت ۱۹:۳۰ فردا پنجشنبه در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا به مصاف چین خواهد رفت.

بازیکنان تیم ملی صبح امروز و در فاصله یک روز مانده به این مسابقه در هتل محل اقامت خود در ابوظبی، تمرین سبکی را برگزار کردند.

کد خبر 4521467.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: تمرین تیم ملی فوتبال تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال چین جام ملت های آسیا 2019 امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۴۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال باشگاههای کشور، روز جمعه در اراک میهمان تیم آلومینیوم است.

تمرین امروز این تیم از ساعت ۱۲:۳۰ و پس از حضور در جلسه فنی، در زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. تمرین امروز که ۷۰ دقیقه به طول انجامید، شامل پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین در قالب دو گروه و بعد از آن، مرور تاکتیک‌های هجومی و دفاعی در دو گروه از بازیکنان و در دو نیمه از زمین انجام شد.

وحدت هنانوف بعد از گذراندن دوران مصدومیت خود، امروز در بخشی از تمرینات گروهی حاضر شد و در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد. علیرضا بیرانوند هم بعد از این که روز گذشته گچ دستش را باز کرد، برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی و مربیان تیم انجام داد. امید عالیشاه نیز با توجه به مصدومیتی که در بازی برابر صنعت نفت برای او بوجود آمد، امروز زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد.

تمرین امروز که دو میهمان ویژه داشت. الهام صالحی، قهرمان جهان و آسیا در رشته پرتاب نیزه و وزنه و زینب مرادی نفر دوم آسیا در پرتاب نیزه، دو بانوی ورزشکار پارادومیدانی اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک، در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدند و پیش از شروع تمرین، با بازیکنان و اعضای تیم، عکسی به یادگار گرفتند و بازیکنان تیم هم برای این دو ملی‌پوش کشورمان آرزوی موفقیت کردند.

کد خبر 6085717

دیگر خبرها

  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان
  • مرور کارهای تاکتیکی در هوای بارانی اراک (عکس)
  • تمرین تیم ملی ایران در «بانکوک آره‌نا» برگزار شد
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • تمرین استقلال تعطیل شد/ ماشاریپوف به دبی رفت
  • تمرین تیم ملی فوتسال پیش از رویارویی با کویت برگزار شد
  • استقلالی‌ها امروز تمرین نمی‌کنند