Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با اعلام اینکه دو ضلع مصرف کننده از یک سو و تامین کننده و تولیدکننده از سوی دیگر در اولویت برنامه ریزی‌های این سازمان قرار دارند، گفت: سازمان مدیریت میادین به عنوان ضلع سوم سعی دارد تا شرایط لازم را برای ارائه خدمات از سوی تأمین کنندگان و تولیدکنندگان و استفاده از خدمات ارائه شده توسط مصرف کنندگان فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، سید سعید راد که در جمع معاونان این سازمان و مدیران میادین میوه و تره بار پایتخت سخن می‌گفت، با اعلام اینکه بعد از حدود ۴۰ سال که از عمر سازمان مدیریت میادین می‌گذرد، این سازمان نیاز به اصلاح ساز و کار‌های موجود و هوشمندسازی ساختار سنتی خود دارد، افزود: توسعه بازار‌های میوه و تره بار باید هدفمند باشد و هیچ بازاری بدون اطمینان از تعیین تکلیف وضعیت مالکیت و دریافت کُد شهرسازی ساخته نشود.

وی با اعلام آمادگی در خصوص مشارکت بخش خصوصی در ساخت بازار‌های مشارکتی میوه و تره بار، لزوم بررسی ایجاد بازارچه‌های میوه و تره بار در مجتمع‌های بزرگ مسکونی و تجاری با توجه به استقبال شهروندان از بازار‌های میوه و تره بار را مورد تاکید قرار داد و گفت: امروز سازمان مدیریت میادین در کنترل و کاهش قیمت میوه و تره بار و سایر محصولات پر مصرف موفق عمل کرده است و این موفقیت، اهمیت و ضرورت توسعه بازار‌های میوه و تره بار را دو چندان کرده است.

راد با اشاره به اینکه موفقیت میادین میوه و تره بار، باعث شده که چند وزارتخانه مورد سؤال قرار بگیرند که چطور سازمان مدیریت میادین توانسته است قیمت‌ها را کنترل کند و کاهش دهد، اما آن‌ها در این زمینه موفق عمل نکرده‌اند، اظهار کرد: کشورمان در شرایط تحریم قرار دارد و در این شرایط، سازمان مدیریت میادین به نمایندگی از مدیریت شهری تهران از هیچ تلاش و کوششی برای خدمت هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان دریغ نمی‌کند.

وی با بیان اینکه همه اهتمام و توان خود را به کار گرفته‌ایم تا در رونق بخشیدن به سفره خانواده‌ها سهیم باشیم، تصریح کرد: خوشبختانه با همکاری شرکت پشتیبانی امور دام، سهمیه گوشت گرم میادین میوه و تره بار در برخی روز‌ها به ۱۴۳ تُن رسیده است تا بتوانیم پاسخگوی تعداد بیشتری از شهروندان باشیم، ضمن اینکه میادین میوه و تره بار تنها نقاطی هستند که در آن‌ها مرغ تازه با قیمت ۹۸۰۰ تومان و مرغ منجمد به قیمت ۸۹۰۰ تومان عرضه می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با تاکید بر اینکه سیستم موجود در این سازمان باید اصلاح شود و با توجه به آسیب شناسی انجام شده و برنامه ریزی به عمل آمده، انجام تدریجی اقدامات مورد نیاز به منظور تحقق اهداف پیش بینی شده را در دستور کار قرار داده‌ایم، خاطرنشان کرد: میادین میوه و تره بار، پیشانی مدیریت شهری در برخورد با مردم هستند و با شهروندانی که به آن‌ها مراجعه می‌کنند، باید به بهترین شکل ممکن رفتار شود تا آن‌ها با آرامش خاطر و رضایت کامل به این مراکز مراجعه کرده و از آن‌ها خرید کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سعید راد میادین میوه و تره بار گوشت گرم سازمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۴۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از الگوهای نوین مشارکتی در پروژه‌های شهری اصفهان

در نشست رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان و مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان، بر تحقق عملی شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و استفاده از الگوهای نوین مشارکتی در پروژه‌های شهری اصفهان تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مصطفی نباتی‌نژاد در نشستی با مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به تأکید شورای اسلامی شهر بر حمایت از برنامه‌هایی که امکان رونق و توسعه پایدار شهر اصفهان را فراهم می‌سازد، گفت: تقویت روندهای کارشناسی و فرایندهای تصمیم‌گیری‌ها در دستور کار مرکز پژوهش‌های شورای شهر قرار دارد و این مرکز از توسعه شبکه نخبگانی شهر حمایت می‌کند.

وی افزود: تلاش می‌کنیم موضوع مشارکت‌محوری و داده‌محوری را در شهرداری پُررنگ کنیم و انتظار داریم که سایر دستگاه‌ها نیز در این زمینه به این مرکز کمک کنند، چرا که این نگاه باعث جلوگیری از اتلاف منابع و افزایش میزان بهره‌وری در پروژه‌های شهری می‌شود.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به استقبال شورای اسلامی شهر از توسعه پروژه‌های مشارکتی افزود: استفاده از سپرده‌های راکد خرد و کلان مردم، مستند سازی با شاخص‌های ترکیبی و ایجاد مشوق‌های سرمایه‌گذاری در پروژه‌های شهرداری اصفهان از جمله اتفاقاتی است که می‌تواند محرک توسعه سرمایه‌گذاری در شهر اصفهان باشد.

نباتی‌نژاد تصریح کرد: همچنین ضرورت دارد با استفاده از ظرفیت‌های گسترده شهر اصفهان، برنامه‌هایی مدون همچون بازدید از نمایشگاه‌های سرمایه‌گذاری بین‌المللی را دستور کار قرار دهیم تا با شناخت بیشتر امکان جذب سرمایه‌گذاران خارجی در پروژه‌های شهر اصفهان فراهم شود.

از پیشنهادهای مشارکت‌کنندگان در زمینه تعریف پروژه‌های توسعه شهری، استقبال می‌کنیم

در ادامه این نشست مسعود حیدری مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان نیز با اشاره به موضوعات تبیین شده و برنامه‌های مدون سازمان در سال جاری گفت: تبیین راهکارهای عملی شعار سال در دستور کار سازمان قرار دارد و در نظر داریم با استفاده از الگوهای نوین مشارکتی امکان مشارکت حداکثری شهروندان و توسعه فضای سرمایه‌گذاری در پروژه‌ها را فراهم سازیم.

وی تاکید کرد: سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی برای افزایش مشارکت مردمی و ورود بخش خصوصی، خود را متوقف به پروژه‌های موجود خویش نمی‌کند و از پیشنهادهای مشارکت‌کنندگان در زمینه تعریف پروژه‌های توسعه شهری، استقبال می‌کند.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان اضافه کرد: به‌منظور افزایش مشارکت شهروندان تعریف پروژه‌های جدید و جذاب را در دستور کار قرار داده‌ایم و امیدواریم با تسهیل فرایندهای اداری و تلطیف بعضی قوانین و مقررات میزان مشارکت مردم را در پروژه‌های مختلف شهر افزایش دهیم.

کد خبر 747496

دیگر خبرها

  • قیمت برنج ایرانی و خارجی در میادین تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • استفاده از الگوهای نوین مشارکتی در پروژه‌های شهری اصفهان
  • واکنش شهردار تهران به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • واکنش زاکانی به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • فروش آنلاین میوه و تره‌بار در میادین پایتخت
  • برنامه جذب ۸۰ همت سرمایه بخش خصوصی توسط شهرداری تهران
  • قیمت پیاز در میادین میوه و تره بار کاهش یافت