Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون تلفیق گفت: کمیسیون تلفیق بودجه مصوب کرد که مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان از منابع حاصل از فروش فرآورده‌های نفتی در بازارچه‌های مرزی به نرخ فوب خلیج فارس برای تکمیل زیر ساخت‌های مورد نیاز در مراسم اربعین هزینه شود.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدمهدی مفتح سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۸ در نشست خبری امروز (چهارشنبه ۴ بهمن ماه) با اشاره به مصوبات این کمیسیون گفت: کمیسیون تلفیق بودجه مصوب کرد که مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان از منابع حاصل از فروش فرآورده‌های نفتی در بازارچه‌های مرزی به نرخ فوب خلیج فارس برای تکمیل زیر ساخت‌های مورد نیاز در مراسم اربعین هزینه شود، بر این اساس که ۵۰ درصد مبلغ در استان ایلام و ۲۵ درصد در استان خوزستان و ۲۵ درصد در استان کرمانشاه هزینه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین کمیسیون مصوبه‌ای درباره اینکه واحد‌های تولید کود، بذر و سم میتوانند بدون مجوز و انتقال ارز به کشور صادرات داشته باشند، اما با گزارش رئیس بانک مرکزی مشخص شد که این موضوع به سیاست گذاری لطمه میزند، لذا این موضوع متوقف شد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق گفت: وزارت نیرو مکلف شد برای مشترکان پر مصرف کنتر هوشمند نصب کند و هزینه آن را به صورت اقساطی از مشترکان دریافت کند تا اصلاح الگوی مصرف صورت گیرد.

مفتح تاکید کرد: تلاش می‌کنیم گزارش کمیسیون تلفیق درباره بودجه ۹۸ را تا پایان هفته آینده به مجلس شورای اسلامی ارائه کنیم.

این خبر در حال تکمیل است...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی بودجه 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۴۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های نفتی در مرز ماهیرود طی سال گذشته به حدود ۷ هزار میلیارد ریال رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمدرضا عابدانی با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فروش مرزی فرآورده‌های نفتی در 12 ماه سال گذشته در ماهیرود انجام شده که قریب به 7 هزار میلیارد تومان به خزانه دولت واریز شده است.

وی با بیان اینکه در نتیجه اقدامات مفید در این مرز، بیش از 25 میلیون لیتر فروش مرزی فرآورده‌های نفتی تحقق یافته است گفت: این میزان ضمن انتفاع مرزنشینان و رونق بازارچه‌ مرزی، سهم به سزایی در کاهش قاچاق و عرضه خارج از شبکه سوخت داشته است.

 مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی تصریح کرد: از محل فروش یاد شده بیش از 180 میلیارد ریال به عنوان حق العمل سازمان همیاری‌های شهرداری استان پرداخت شده که در جهت تقویت بنیه مالی شهرداری‌ها و سایر مصارف مالی در سطح استان هزینه خواهد شد.

عابدانی گفت: با آغاز محاسبه میزان سوخت خروجی بر اساس باک پر در مرز ماهیرود، علاوه بر جلوگیری از قاچاق در مرز، کنترل باک کامیون‌ها تسهیل شده و در حداقل زمان ممکن، کار کامیون‌های صادراتی در زمینه کنترل و نظارت بر سوخت خروجی از طریق باک بررسی و بر اساس قیمت شناور مرزی غرامت به حساب خزانه واریز می‌شود.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در تلفیق/ حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • اتمام بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در کمیسیون تلفیق
  • ۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت
  • اختصاص ۱۴ هزار میلیارد به زیرساخت‌های اربعین
  • فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی
  • هزینه ۸۰۰ میلیارد تومانی در حوزه زیرساخت های اربعین