Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@12:33:32 GMT

واکنش فرماندار پلدختر به یک فیلم

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۴۱۳۰

‍‍‍‍‍‍

فرماندار پلدختر به انتشار یک فیلم در فضای مجازی واکنش نشان داد.

به گزارش «تابناک» نعمت‌الله دستیاری در گفتگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به سقوط یک خودرو در کانال یکی از خیابان‌های شهر پلدختر، گفت: اگر ببینید آن دو نفر از زیر نوار هشدار رد می‌شوند و دور تا دور آن محدوده توسط شهرداری بسته شده بود و نمی‌دانیم خودرو چطور به آن منطقه رفته است!

وی ادامه داد: البته راننده این خودرو اهل شهرستان پلدختر نبوده و خوشبختانه آسیب جدیدی ندیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دستیاری یادآور شد: عمق این حفره بین ۴ تا ۵ متر بوده، اما چون داخل حفره، بتن وجود داشته، خودرو حدود ۳ متر سقوط کرده است.

فرماندار پلدختر با اشاره به کانال فاضلاب خیابان ولیعصر که در محل آن حفره وجود دارد، اظهار کرد: این کانال فرسوده و در واقع پوسیده شده و عمر مفیدش را از دست داده و نیاز به بازسازی دارد.

وی تصریح کرد: در هر بارندگی این کانال پر و بلافاصله لایروبی انجام می‌شود، اما باز هم احتمال خطر در مواقع بارندگی وجود دارد.

دستیاری گفت: در چنین مواقعی توسط دستگاه‌های مربوطه، هشدار‌های لازم برای پیشگیری از خطرات اعلام می‌شود.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: تابناک

کلیدواژه: تابناک پلدختر فرماندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۴۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر صمت به افزایش قیمت پژو پارس + جزییات مهم

به گزارش صدای ایران به نقل از خبرآنلاین، سال گذشته برای متقاضیان پژو پارس در سامانه یکپارچه خودرو امیدوارکننده تمام شد؛ هرچند این افراد نتوانستند به خودروی خود در موعد مقرر برسند، اما دعوای ایران خودرو و سازمان استاندارد بر سر تولید خودروی پژو پارس با ورود ابراهیم رئیسی و مجوز ادامه تولید این خودرو پایان یافت.

براساس گزارش مهر، بر این اساس متقاضیان پژو پارس در سامانه یکپارچه خودرو امیدوار بودند که بالاخره خودروی مورد علاقه خود را دریافت کنند. با این وجود اعلام قیمت پژو پارس برای تکمیل وجه همه را شوک زده کرد.

قیمت پژو پارس ۱۵۰ میلیون تومان گران شد!
در بخشنامه جدید صادر شده توسط ایران خودرو، قیمت پژو پارس برای تکمیل وجه متقضیان سامانه یکپارچه خودرو ۴۴۵ میلیون و ۷۴۲ هزار و ۳۰۰ تومان اعلام شد. این در حالی اسنت که قیمت پژو پارس در فروش‌های قبلی ۲۹۴ میلیون تومان بوده است.

بر این اساس در سال جاری این اولین محصول ایران خودرو است که مجوز افزایش قیمت گرفته و به نظر می‌رسد برای باقی محصولات خودروسازان نیز این اتفاق خواهد افتاد.

ایران خودرو منتظر افزایش قیمت بود؟!
در این شرایط برخی عنوان کرده بودند که ایران خودرو تعمدا تکمیل وجه متقاضیان پژو پارس در سامانه یکپارچه خودرو را به سال جدید موکول و پس از مجوز افزایش قیمت موکول کرده است. موضوعی که قویا از سوی این شرکت رد شده است. ایران خودرو در اطلاعیه خود اعلام کرده که در راستای مشتری مداری بار‌ها برای متقاضیان شرایط جایگزین خودرو اعلام کرده تا بتوانند در موعد مقرر خودرو خریداری کنند.

در این میان عباس علی آبادی، وزیر صمت که امروز به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس رفته بود در خصوص افزایش قیمت پژو پارس گفت: در مورد قیمت پژو پارس هم شورای رقابت مسؤول است و قانونا ما سیاست گذار نیستیم و ما فقط مجری سیاست‌های ابلاغی هستیم.

در حقیقت علی آبادی عملا شورای رقابت را مسئول شرایط ایجاد شده برای متقاضیان پژو پارس در سامانه یکپارچه خودرو عنوان دانست.

سامانه یکپارچه خودرو حذف می‌شود؟
یکی دیگر از مواردی که وزیر صمت مطرح کرد، آینده سامانه یکپارچه خودرو بود.

علی آبادی گفت: سیاست شخصی من این است که ما در وزارت صمت سیاست گذار هستیم و مجری نیستیم. مسؤولین وقت با راه اندازی سامانه یکپارچه خودرو قصد داشتند کمترین تخلف را در فروش خودرو داشته باشیم و حداکثر نظارت اعمال شود.

وی افزود: در حال حاضر به سمتی می‌رویم که اساساً دغدغه خودرو را از دوش مردم برداریم و مردم مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند.

به نظر می‌رسد که با قائله‌ای که در خصوص پژو پارس شکل گرفته، وزارت صمت بیش از گذشته اراده لازم برای حذف سامانه یکپارچه خودرو را بدست آورده است.

دیگر خبرها

  • آخرین خبرها از ۲ ایستگاه پمپاژ آب پلدختر
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج (فیلم)
  • واکنش وزیر صمت به افزایش قیمت پژو پارس + جزییات مهم
  • واکنش عجیب وزیر صمت به افزایش قیمت پژو پارس: ما که مجری نیستیم! | فیلم
  • سرنوشت خودرو‌های از رده خارج در کره‌جنوبی (فیلم)
  • وضعیت پارکینگ‌های کرمانشاه صدای فرماندار را درآورد
  • این سریال‌های کره‌ای مثل تراپی هستند
  • واکنش باورنکردنی یک گربه پس از شنیدن صدای ویولنسل! (فیلم)
  • اجرای طرح زراعت چوب در تنگ فنی پلدختر
  • اگر ۱۰۰۰ گاو قرمز هم قربانی کنید، واقعیت مسجدالاقصی را تغییر نخواهید داد