Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، جلسه بررسی وضعیت ورزشگاه نقش جهان اصفهان با حضور وزیر ورزش و جوانان و مسئولان مربوطه در ساختمان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

در این جلسه که سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، کریمی مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و عظیمیان مدیر عامل کارخانه فولاد مبارکه اصفهان حضور داشتند، پیرامون مالکیت ورزشگاه نقش جهان و تکمیل نهایی طبقه دوم ورزشگاه بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصب چادرها و مشکلات استفاده از طبقه دوم از جمله مواردی است که از تکمیل ورزشگاه نقش جهان باقی مانده است. قرار است در بازدیدهای حضوری و جلسات بعدی، این موارد برطرف شود.

در این جلسه فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش وجوانان، سلطان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، رحمتی معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه، هنرور مدیر طرح و برنامه و سعیدبخش معاون پروژه های عمرانی فولاد مبارکه نیز حضور داشتند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان ورزشگاه نقش جهان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۴۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش از استاد اسکویی عیادت کرد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، عصر امروز کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضوردر بیمارستان لاله تهران از استاد مسعود اسکویی پیشکسوت رسانه و رادیو عیادت کرد.

در این دیدار که سیدمحمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای نیز حضور داشت، وزیر ورزش و جوانان با قدردانیاز تلاش‌های اسکویی در سالها حضور در رسانه، نقش او را در موفقیت‌های ورزش ویژه خواند و با اشاره به صدای خاطره‌انگیز اینمجری قدیمی برای مردم ورزش‌دوست ایران، برای او سلامتی و عافیت و تداوم فعالیت رسانه‌ای مسألت کرد.

هاشمی در این عیادت از دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی و رییس این هیات در تهران خواست تا رسیدگی‌ها و حمایت‌های لازم را ازاستاد اسکویی تا زمان بهبود کامل به عمل آورند.

در پایان وزیر ورزش و جوانان گزارشی از دکتر معالج اسکویی دریافت کرد.

کد خبر 6077008

دیگر خبرها

  • بررسي تخصصي طرح هوشمند سازي كنتورهاي آب مشتركين آذربایجان غربی
  • جلسه بررسی تخصصی هوشمند سازی کنتور‌های آب مشترکین آذربایجان غربی
  • برگزاری نشست کاگروه برگزاری بازی های آسیایی ۲۰۲۴ ناشنوایان
  • دیدار وزیر ورزش با کاپیتان‌های تیم‌های ملی/ برگزاری دوره آموزشی در جزیره قشم
  • استقبال از جام صفوی در اردبیل افزایش یافته است
  • اخذ سند ثبتی ورزشگاه تختی شهرکرد
  • جام صفوی ورزش استان اردبیل را متحول می‌کند
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در جمع بازیکنان تیم ملی فوتسال
  • واکنش تند انسیه خزعلی به جنجال حضور دختران در استادیوم
  • وزیر ورزش از استاد اسکویی عیادت کرد