Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@03:59:29 GMT

تشبیه پیراهن اماراتی‌ها به لباس دیسکو!

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۴۵۰۲

تشبیه پیراهن اماراتی‌ها به لباس دیسکو!

محمد مطر قراب کارشناس اماراتی که گفته بود پیراهن تیم ملی امارات شبیه لباس های دیسکو است، شب گذشته از فوتبال دوستان اماراتی معذرت خواهی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی امارات به عنوان میزبان جام ملت های آسیا یکی از ۸ تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی است که تمام تلاش خود را میکند تا به عنوان قهرمانی در این رقابت ها دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان زاکرونی در شرایطی به مصاف رقبا رفته اند که لباس آن ها مورد انتقاد بسیاری قرار گرفته است.

 

یکی از منتقدان محمد مطر قراب کارشناس تلویزیونی است که پس از بازی با قرقیزستان لباس دوم این تیم را به لباس دیسکو تشبیه کرد و گفت که این پیراهن را در چنین مکان هایی بر تن می‌کنند! این صحبت او با واکنش تند فوتبال دوستان اماراتی همراه شد و حتی فدراسیون فوتبال امارات نیز به آن واکنش نشان داد.

 

در نهایت محمد مطر شب گذشته در همان برنامه تلویزیونی از مردم امارات عذرخواهی کرد تا تنش در اطراف تیم امارات کاهش یابد. لباس امارات توسط کمپانی آدیداس تولید شده است.

 

امارات قرقیزستان جام ملتهای آسیا 2019 تیم ملی امارات

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: امارات قرقیزستان جام ملتهای آسیا 2019 تیم ملی امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۴۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل زیبای لژیونر گیلانی در لیگ فوتبال امارات

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ سعید عزت‌اللهی هافبک گیلانی شباب الاهلی در نیمه نخست مقابل النصر دبی از هفته نوزدهم رقابت‌های ادنوک لیگ موفق به گلزنی شد.
تیم النصر دبی در دقیقه ۹ از شباب الاهی پیش افتاد و عزت اللهی در دقیقه ۱۳ روی یک پرتاب اوت با یک شوت سرضرب به شکلی تماشایی بازی را به تساوی کشاند تا یکی از زیباترین گل‌های این فصل لیگ امارات را به نام خود بزند.
نکته جالب اینکه عزت الهی در پست هافبک دفاعی بازی می‌کند، اما به شکلی جالب روی گل‌های تیمش اثرگذار بوده و توانسته خود را به‌عنوان یکی از بهترین بازیکنان شباب الاهی مطرح کند.

دیگر خبرها

  • نساجی در خانه دوباره قرمز می‌پوشد
  • العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد
  • شکست شباب الاهلی در شب گلزنی سعید عزت اللهی (+فیلم)
  • شکست شباب الاهلی در شب گلزنی سعید عزت‌اللهی
  • گل زیبای لژیونر گیلانی در لیگ فوتبال امارات
  • گل دیدنی سعید عزت اللهی با پیراهن شباب الاهلی به النصر امارات / فیلم
  • گلزنی محمد قربانی با پیراهن اورنبورگ مقابل دینامو مسکو / فیلم
  • عزت‌اللهی با جام مقابل النصر (عکس)
  • هشدار سران سعودی و اماراتی درباره تشدید تنش‌ های منطقه‌ای
  • ایران با پیراهن سفید در اولین بازی جام ملت‌ها