Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حمزه اسعد زاده صبح چهارشنبه در حاشیه گردهمایی و هم اندیشی مسئولان امداد و نجات استان و رابطین پایگاه های امداد و نجات بین شهری بیان کرد: نرم افزار «امدادیار» نسخه «عملیات نگار» به صورت آزمایشی در سه استان خراسان جنوبی، آذربایجان غربی و قزوین کلید خورده است.

وی افزود: این نرم افزار تمامی حوادث طبیعی و غیر طبیعی، پوشش داده شده توسط هلال احمر را در کمترین زمان ممکن ثبت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسعد زاده با بیان اینکه ثبت اطلاعات در این نرم افزار به صورت آفلاین و آنلاین صورت می‌گیرد، گفت: باتوجه به به پیش رو بودن طرح ملی امداد و نجات نوروزی ۹۸، باید این طرح در دستور کار نیروهای امدادی قرار گیرد.

وی  اظهار کرد: تسریع در ثبت اطلاعات حوادث اعم از  زمان وقوع حادثه، ارگان های دخیل، آمار نیروهای عملیاتی موجود، تعداد حادثه دیدگان و خدمات ارائه شده به حادثه دیدگان از مهم ترین کاربرد این نرم افزار است.

وی با بیان اینکه همچنین سامانه یکپارچه مدیریت اطلاعات سازمان امداد و نجات استان آغاز به کار کرده است، گفت: موقعیت یابی دقیق محل حوادث، شناسایی نقاط حادثه خیز و ارائه طرح و سناریوی عملیاتی در زمان بروز حوادث از قابلیت های مهم این سامانه است.

کد خبر 4521399

منبع: مهر

کلیدواژه: بیرجند حوادث هلال احمر خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۴۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۰۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطریه در خراسان جنوبی

عرب مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌ جنوبی گفت: از مجموع بیش از ۳۴ میلیارد و ۴۱ میلیون ریال زکات فطریه ۱۶ میلیارد و ۳۷۶ میلیون ریال امدادی و ۱۵ میلیارد و ۶۶۵ میلیون ریال غیر امدادی بوده است.

او افزود: از مجموع مبلغ جمع‌آوری شده ۲۰ میلیارد و ۴۸۴ میلیون ریال زکات فطریه عام و یک میلیارد و ۷۰۴ میلیون ریال زکات فطریه سادات است.

عرب با اشاره به میزان کفاره جمع‌آوری شده تصریح کرد: همچنین از مبلغ جمع‌آوری شده ۱۱ میلیارد و ۴۸۹ میلیون ریال کفاره غیر عمد و ۳۶۳ میلیون و ۸۹۰ هزار ریال کفاره عمد بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌ جنوبی ادامه داد: زکات فطریه جمع‌آوری شده همزمان با عید سعید فطر به حساب نیازمندان واریز شده است.

او با بیان اینکه کمیته امداد با فراهم کردن زیرساخت‌های الکترونیکی هم چنان آماده جمع‌آوری فطریه هم استانی‌ها است، بیان کرد: سامانه الکترونیکی سنا، کد دستوری #۵*۰۵۶*۸۸۷۷*، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۹۶۸۴ جهت زکات فطریه عام،۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۷۹۵۰ جهت زکات فطریه سادات در اختیار هم استانی‌ها خواهد بود.

عرب اظهار کرد: افزون بر این شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۶۲۲۵ جهت کفاره غیرعمد و ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۸۴۴۹۲ جهت کفاره عمد است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • لزوم برنامه‌ریزی دقیق برای اجرای بهتر راهپیمایی اربعین سال جاری
  • آیا نرم افزار حسابداری استهلاک پذیر است؟
  • ثبت بیش از ۱۱ هزار درخواست اشتغال مددجویان خراسان‌ جنوبی
  • جمع‌آوری ۳۴ میلیارد و ۴۱ میلیون ریال فطریه در خراسان جنوبی
  • افزایش ۱۰۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطریه در خراسان جنوبی
  • مرگ ۷ موتورسوار و مصدومیت ۱۲۴ نفر در تصادفات هفته گذشته
  • جذب سه هزار و ۳۰۰ حامی طی ماه رمضان در خراسان جنوبی
  • انجام ۳۳۴۱ مورد بازرسی هوشمند از کارگاه‌های پرخطر خراسان جنوبی
  • جذب ۳۳۰۰ حامی در ماه رمضان
  • جذب ۳۳۰۰ حامی در خراسان جنوبی