Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@02:19:30 GMT

سخنران مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در کرمان مشخص شد

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۴۵۸۵

سخنران مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در کرمان مشخص شد

رئیس ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب استان کرمان گفت: سخنران مراسم حجت‌الاسلام ابوترابی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و امام جمعه موقت تهران است. ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، مهدی صدفی صبح امروز در نشست خبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب محسوب می‌شود و مبارزات ملت ایران علیه رژیم پهلوی فراموش شدنی نیست اظهار داشت: انقلاب ایران با اتکای به خدا و ایمان راسخ مردم و رهبری پیامبرگونه امام خمینی(ره) به پیروزی رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب فرصت مناسبی برای تبیین برکات انقلاب اسلامی است گفت: انقلاب ایران از بدو تاسیس با توطئه‌های دشمنان روبه‌رو شد و این توطئه‌ها با سردمداری استکبار جهانی همچنان ادامه دارد.

امام جمعه کرمان: دشمن از رویش‌های جدید و گسترش انقلاب ایران می‌ترسدنمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب در کرمان برگزار می‌شودفرمانده سپاه کرمان: اجازه ندهید مشکلات اقتصادی شما را از مسیر انقلاب غافل کند

رئیس ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه دشمنان تا مرحله براندازی نظام در موارد مختلف پیش رفتند اما ناکام ماندند تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران مقتدرانه در مسیر خود به پیش می‌رود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در همه زمینه‌ها رشد داشته و البته نواقصی هم وجود دارد که برطرف می‌شود افزود: در مقایسه با دوران قبل از انقلاب می‌بینیم که از آنچه که در قبل از انقلاب بودیم بسیار پیشرفت کردیم.

صدفی با اشاره به اینکه نظام اسلامی یک سرمایه و نعمت الهی است گفت: دشمن از مدت‌ها پیش شروع به رجزخوانی‌هایی مبنی بر اینکه انقلاب ایران چهل سالگی خود را نخواهد دید، کرده است اما غافل از اینکه انقلاب ایران یک انقلاب الهی و مردمی است و ولی‌فقیه هدایت آن را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان کرمان تشکیل شده و 26 کارگروه ذیل این ستاد فعالیت می‌کنند عنوان کرد: تمام اقشار مردمی در 26 کارگروه ستاد ساماندهی شدند و آحاد مردم در برگزاری مراسم نقش دارند.

رئیس ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه در تمام 23 شهرستان ستاد شهرستانی تشکیل شده است و مراسم در بخش‌ها و روستاهای دارای جمعیت هم برگزار می‌شود گفت: مردمی برگزار کردن برنامه‌ها مورد تاکید ستاد است و صاحبان اصلی انقلاب مردم و مشارکت آنها است.

وی با بیان اینکه رعایت شئونات ایام فاطمیه (س) در برگزاری مراسم دهه فجر لازم است و باید با حفظ حرمت ایام عزای اهل‌بیت‌ (ع) برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب برگزار شود افزود: به پرهیز از مسائل سیاسی و جناحی سفارش شده و همه دلسوزان انقلاب در یک صف واحد و حول محور ولایت این مراسم را برگزار می‌کنند.

صدفی با اشاره به اینکه مردم ما سختی‌های زیادی را که نتیجه دشمنی‌ها و کینه‌توزی‌های آمریکا بوده است را تحمل کردند و دشمن خود را به‌خوبی می‌شناسند افزود: دشمن در صدد است بذر ناامیدی در جامعه بپاشد و جوانان ما را به ناکارآمد بودن انقلاب منحرف کند.

وی با بیان اینکه در ایام‌الله دهه فجر پروژه‌های زیادی در استان کرمان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود و حدود 150 سرفصل برنامه برای برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان کرمان پیش‌بینی شده است عنوان کرد: تاکنون حدود 8 هزار و 500 برنامه در ابعاد مختلف توسط کارگروه‌ها به ستاد پیشنهاد شده است که اجرایی می‌شوند.

رئیس ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه مراسم 12 بهمن سالروز ورود پرافتخار امام خمینی (ره) به کشور در کرمان و تمام شهرستان‌ها به‌صورت همزمان از ساعت 9:30 برگزار می‌شود گفت: در کرمان این مراسم در مصلی امام علی (ع) و با سخنرانی محمدجواد فدایی استاندار کرمان همراه بوده و بعد از آن هم آئین نماز جمعه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مراسم 22 بهمن و راهپیمایی این روز نیز در کرمان و سایر شهرها و بخش‌های استان با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار می‌شود افزود: راهپیمایی 22 بمهن در کرمان از چهارراه طالقانی به سمت میدان عاشورا برگزار می‌شود و سخنران مراسم حجت‌الاسلام ابوترابی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و امام جمعه موقت تهران است.

انتهای پیام/

R7860/P4001/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۴۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری راهپیمایی همبستگی با مردم غزه در بندرعباس بعد از نماز جمعه

راهپیمایی همبستگی با مردم مظلوم غزه و حمایت از حملات مقتدرانه موشکی و پهپادی سپاه در تنبیه رژیم صهیونیستی فردا جمعه در هرمزگان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان اعلام کرد: این راهپیمایی در سراسر هرمزگان همزمان با دیگر استان‌های کشور فردا پس از نماز جمعه از جلو مصلی‌های استان برگزار می‌شود.

 مردم بندرعباس با راهپیمایی از مسجد جامع تا میدان انقلاب، همبستگی و حمایت خود را از مردم مظلوم غزه و حملات مقتدرانه موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم جنایتکار صهیونیستی اعلام می‌کنند.

 این راهپیمایی در سراسر هرمزگان همزمان با دیگر استان‌های کشور فردا پس از نماز جمعه از جلو مصلی‌های استان برگزار می‌شود.

مردم بندرعباس با راهپیمایی از مسجد جامع تا میدان انقلاب، همبستگی و حمایت خود را از مردم مظلوم غزه و حملات مقتدرانه موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم جنایتکار صهیونیستی اعلام می‌کنند.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه در هرمزگان برگزار شد
  • مردم خوزستان از غزه و عملیات «وعده صادق» حمایت کردند
  • مردم خوزستان از مردم غزه و عملیات «وعده صادق» حمایت کردند
  • برگزاری راهپیمایی همبستگی با مردم غزه در بندرعباس بعد از نماز جمعه
  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه فردا در هرمزگان برگزار می‌شود
  • راهپیمایی مردم آبادان و خرمشهر در حمایت از اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • راهپیمایی جمعه خشم در همه شهر‌های لرستان برگزار می‌شود
  • (تصاویر) مراسم چهلمین روز درگذشت آیت الله امامی کاشانی
  • عکس/مراسم چهلمین روز در گذشت آیت الله امامی کاشانی
  • ارتش قدرتمند و مجهز به فناوری‌های نوین و سامانه پیشرفته است