Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از سایپانیوز ، سید مرتضی مرتضوی با بیان مطلب فوق ، اظهارداشت: به دنبال تصمیم هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا در خصوص تغییر مدیرعامل این گروه، انجمن قطعه سازان ایران تمام تلاش خود را برای کمک به افزایش روند تولید با این مجموعه بکار می بندد و همچون گذشته در کنار خودروسازان داخلی برای تامین قطعات جهت افزایش تیراژ تولید و ارتقای محصولات خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس انجمن قطعه سازان ایران با اشاره به سابقه طولانی مدیرعامل جدید سایپا در صنعت خودرو تصریح کرد:سلیمانی از چهره های باسابقه در صنعت خودرو است و قطعا" با حضور ایشان در سایپا شاهد افزایش روند تولید و همکاری های گسترده و تعامل هرچه بیشتراین شرکت با انجمن خواهیم بود.

وی تاکید کرد: انجمن قطعه سازان ایران همگام با اقتصاد مقاومتی و در راستای سیاست های کلان صنعت خودرو با تامین به موقع قطعات خودروهای تولید داخل، در جهت شکوفایی این صنعت حرکت می‌کند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۴۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت و بازسازی ۲۵۶ قطعه توسط متخصصان نیروگاه رامین در فروردین

سعید پرشی سرپرست معاونت نگهداری و تعمیرات نیروگاه رامین گفت: ساخت و بازسازی قطعات در چند ساله اخیر روند رو به رشدی را داشته است و متخصصین این امور ضمن کسب آموزش‌های لازم و نیز بدست آوردن تجربیات جدید توانمندی خوبی را در زمینه ساخت و بازسازی قطعات مورد استفاده این نیروگاه بدست آورده اند.  

او  تعداد تفکیکی قطعات ساخته شده را ۱۷۵ قطعه و تعداد بازسازی شده را ۸۱ قطعه ذکر نمود که در مجموع این نیروگاه ۲۵۶ قطعه را در یک ماه گذشته مورد ساخت و بازسازی قرار داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • افزایش تولید فولاد خام ایران
  • ساخت و بازسازی بیش از ۲۰۰ قطعه توسط متخصصان نیروگاه رامین اهواز
  • ساخت و بازسازی ۲۵۶ قطعه توسط متخصصان نیروگاه رامین در فروردین
  • به‌جای خودروهای ثبت‌نامی این خودروها را بخرید
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • تولید ۷۵ درصد پارچه موردنیاز کشور در داخل
  • آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته | تقویت همکاری‌های امنیتی ایران و پاکستان از اهداف سفر رئیسی
  •  قدم جدید مدیران خودرو برای رهبری بازار خودروهای برقی در ایران
  • ساخت و بازسازی ۴۲۰۰ قطعه تخصصی در نیروگاه بندرعباس