Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@08:14:21 GMT

اجرای طرح بانویار در ایلام

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۴۸۸۳

اجرای طرح بانویار در ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،مریم شادیوند مدیرکل امور بانوان استانداری ایلام گفت: دیدن تصاویر دلخراش تصادفات درناک و تاسف بار است، در نگاه اول علت وقوع تصادفات و حوادث دلخراش بی توجهی به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به نظر می رسد.

وی اظهار کرد: اما کارشناسان عجله و شتاب را هم در وقوع تصادفات بی تاثیر نمی گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شادیوند افزود: واقعیت این است که امروزه خانم ها در کنار آقایان در این زندگی ماشینی رانندگی می کنند تا بخشی از کارهای روزمره را به سرانجام برسانند.

وی ادامه داد: با هدف پررنگ نشاندن نقش بانوان در کاهش تصادفات و مدیریت ترافیک درون شهری کارگاه آموزشی بانویار پلیس در استان برگزار شد و پس از وصول تجربیات عملی از اجرای این طرح در ایلام شاید به زودی یک طرح ملی نیز بر حسب این نتایج استخراج شود، ما تلاش می کنیم که خلاء فرهنگی موجود در فرهنگ ترافیکی را پوشش دهیم.

انتهای پیام/ د

پیشگیری از تصادفات با اجرای طرح بانو یار در استان ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری راهنمایی و رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۴۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: اجرای حجاب یک دستور قانونی است

وزیر کشور با حمایت از اجرای طرح نور توسط فراجا گفت: ایرانیان در طول زمان به رعایت حجاب و عفاف مشهور و معروف بوده اند.

به گزارش مهر، احمد وحیدی ظهر سه شنبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران حجاب و عفاف را از ارزش‌های اسلامی، دینی وملی یاد کرد و گفت: ایرانیان در طول زمان به رعایت عفاف و حجاب مشهور و معروف بوده‌اند.

وی با عنوان اینکه اجرای عفاف و حجاب یک دستور قانونی است و اکثر بانوان آن را اجرا می‌کنند، گفت: اندکی از بانوان ممکن است در این زمینه دچار اهمال و غفلت باشند و با تذکر باید به این ارزش ملی و قانونی و اسلامی احترام گذارند.

وزیر کشور با اظهار اینکه نیروی انتظامی با رعایت کرامت انسانی و اخلاقی در حال اجرای طرح است، گفت: قالب بانوان به این تذکر توجه دارند و اگر موارد معدودی توجه نکنند طبق قانون ورود می‌شود.

وحیدی از نیروی فراجا که با ورود افراد آموزش دیده اقدام به اجرای طرح نور کرده است، تقدیر کرد و حمایت مردم از طرح فراجا را قابل تقدیر دانست.

وزیر کشور همچنین با اظهار اینکه برای دور دوم انتخابات نیز تمهیدات لازم اتخاذ شده است، گفت: در این دوره تمامی فرایند‌ها به صورت الکترونیک صورت می‌گیرد و زیرساخت‌های لازم فراهم شده است.

وی همچنین با اشاره به تغییر استانداران لرستان و مازندران گفت: برنامه‌ای برای تغییر استانداران نداریم و با قوت به کار خود ادامه می‌دهند.

وحیدی با اشاره به اجرای طرح آزادسازی ساحل در استان‌های شمالی نظیر مازندران گفت: بهسازی نوار ساحلی آزادشده از سوی شهرداری‌ها باید در دستور کار قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • بررسی علل وقوع حوادث غیرمترقبه ایلام
  • حمایت بانوان شهر بهارستان از اجرای طرح نور(حجاب وعفاف)
  • اعلام حمایت جمعی از بانوان رشتی در اجرای طرح نور فراجا
  • شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام
  • قدردانی بانوان کیش از پلیس در اجرای طرح نور
  • اجرای موفق طرح نور در کرمانشاه
  • وزیر کشور: اجرای حجاب یک دستور قانونی است
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است
  • اجرای یادمان شهدای زمین فوتبال چوار با معماری ایرانی اسلامی