Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-18@09:17:02 GMT

همه از این مرد در شرق ایران می ترسیدند/ او کشته شد !

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۴۹۵۶

حوادث رکنا: فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از هلاکت شرور معروف شرق کشور در درگیری مسلحانه مأموران با قاچاقچیان مواد مخدر در مناطق کویری طبس خبر داد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سردار شجاع فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی مأموران انتظامی استان بر روی فعالیت های سرباندهای مسلحانه اشرار و قاچاقچیان حوزه کویری استان، یکی از بزرگ ترین باند های قاچاق مسلحانه مواد مخدر در شرق کشور شناسایی و دستگیری عاملان آن پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با تکمیل اطلاعات مأموران مبنی بر عبور قاچاقچیان از حوزه کویری شهرستان طبس، تیم های عملیاتی مبارزه با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر به حوزه کویری اعزام شدند.

سردار شجاع گفت: مأموران پس از استقرار در کویر شهرستان طبس کاروان حامل اشرار مسلح را مشاهده و به آنان برای توقف اخطار دادند.

فرمانده انتظامی استان افزود: اشرار و قاچاقچیان مسلح مواد مخدر با مشاهده مأموران به طرف آنان آتش گشودند و پلیس را با سلاح های سنگین و نیمه سنگین مورد هدف قرار دادند که با برتری آتش مأموران، اشرار زمین گیر شدند.

وی اظهار کرد: در این عملیات یکی از اشرار معروف منطقه شرق کشور که سرکردگی کاروان حمل مواد مخدر را بر عهده داشت به هلاکت رسید و دو شرور دیگر زخمی شدند.

سردار شجاع تصریح کرد: در پاک سازی محل درگیری 2 دستگاه موتورسیکلت پرقدرت متعلق به اشرار و تعدادی سلاح سنگین و نیمه سنگین کشف شد.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: عملیات پلیس برای شناسایی سایر متهمان و مرتبطان با این باند مسلح مواد مخدر ادامه دارد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

کورتاژ مرگبار نوعروس رشتی در بیمارستان خصوصی / او را بی هوش کردند و دیگر زنده نشد نوعروس گیلانی 3 بچه در شکم داشت ! / تزریق داروی فاسد او را کشت مرگ فجیع 2 ورامینی به خاطر سقوط داخل دیگ بخار دستگیری پدر و پسر مشهدی که 27 زن و مرد را به طرز فجیعی به کشتن دادند + تصاویر تصویر وحشتناک از تکه تکه شدن شهروند زنجانی توسط گرگ گرسنه!+ عکس وقتی شوهر فریبا رسید کامران از بالکن خانه سقوط کرد و کشته شد! + عکس وحشت بزرگ مردم رشت از وقوع یک فاجعه +عکس هشدار جدی / "بهمن سنگی" در کمین هشت استان کشور فردوس 40 سال از من بزرگتر بود و من نمی دانستم او جسمم را می خواهد نه خودم را ناپدید شدن هواپیمای حامل فوتبالیست معروف+ عکس پدرم هنگامی که فهمید من و مهرداد چه کار کردیم روزگار را برایم سیاه کرد خبر ویژه /هواپیمای مسافربری از رادار محو شد / فاجعه در آسمان فرانسه + عکس عجیب ترین مزاحمت ناموسی لو رفت! / این مرد از همه جا بی خبر بود پایان مرگبار مثلث عشقی یک دختر و دو پسر تهرانی +عکس یخ زدن مسافران حبس شده در هواپیمای بوئینگ 777 +عکس خاطرات عجیب قدیمی‌ترین غسال بهشت زهرا ! / پیکر شهید صیاد شیرازی با همه شهدا فرق می کرد! زن زندانی در زندان زنان قرچک پزشک را کتک زد / مصاحبه با رسانه های خارجی از داخل زندان جنگ تن به تن شیطان با دختر دانشجو مشهدی ! نقشه زن شیطان برای میوه فروش تهرانی/ این زن 25 ساله او را برای ماساژ به خانه برد !

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث قاچاق مواد مخدر پلیس اخبار حوادث ایران کشته هلاکت قاچاقچیان مرد عکس تهران زن مرگ فیلم مرد پرونده پلیس تصاویر تکذیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۴۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۹۸ کیلوگرم تریاک در میناب

سردارعلی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران انتظامی شهرستان میناب ۱۹۸ کیلو و ۱۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

وی افزود: قاچاقچیان با مشاهده ماموران متواری شدند که خودروی پراید اسکورت قبل از ایست بازرسی شهید چغازردی و خودرو پژو ۴۰۵ حامل بار مواد مخدر در روستای چاه اسماعیل توقیف شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ۴ قاچاقچی دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک جاسازی شده در بار خیار
  • دستگیری قاچاقچی مسلح در جنوب تهران
  • کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در میناب
  • کشف جاساز بیش از یک تن شیشه در بار ۲۳ تنی سنگ
  • کشف بیش از ۱۹۸ کیلوگرم تریاک در میناب
  • کشف ۵ تن چوب گردوی قاچاق در قزوین
  • کشف نیم تن شیشه و تریاک در پل بین‌المللی ابریشم
  • توقیف تریلی با یک تن شیشه در پایتخت
  • خودروی حامل بار شیشه در سیستان و بلوچستان توقیف شد
  • خودرو حامل بار شیشه توسط مرزداران شمال سیستان و بلوچستان توقیف شد