Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، جاوید عیدانی بخشدار خرانق در خصوص حادثه برخورد 2 دستگاه کامیون و آتش سوزی گسترده شب گذشته این گونه نوشت:
ضمن تشکر از عوامل کنترل و جمع آوری تصادف شب گذشته در روستای رباط پشت بادام بویژه شورای اسلامی روستا و نیروهای مردمی رباط ، مدیریت، حمل و نقل و آتش نشانی معدن چادرملو و شهرداری اردکان، نیروی انتظامی و پلیس راه بویژه فرمانده انتظامی اردکان، رئیس پلیس راه استان، فرمانده پلیس راه محور یزد طبس، پاسگاه رباط پشت بادام و قرارگاه ساغند، مدیریت، ترانسفورت و ماشین آلات معدن سنگ آهن رباط، مدیریت وپرسنل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خرانق و معاونت حمل و نقل اداره راهداری استان، هلال احمر و نیروهای امداد جاده ای اردکان و طبس، از هدایت و تدبیر شخص استاندار یزد و معاونت عمرانی ، فرماندار اردکان و مدیران اداره کل بحران و دفتر امور روستایی و امور شهری استانداری یزد تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


و موارد زیر را برای ممانعت از بروز حوادث مشابه در این روستا و همچنین جلوگیری از تصادفات منجر به آتش سوزی در مسیر جاده یزد- طبس و کاهش خسارات ناشی از تصادفات در این مسیر را از مسئولین استان یزد و شهرستان اردکان خواستار شد.
تشکیل ستاد بحران استان با دستور کار بررسی ابعاد تصادف شب گذشته در روستای رباط پشت بادام و ارائه راهکارهای موثر توسط دستگاه های تخصصی مرتبط برای ممانعت از بروز حوادث مشابه در آینده در روستای رباط پشت بادام و مسیر یزد - طبس در اسرع وقت.
برنامه ریزی و همکاری ارگان های مرتبط برای استقرار ایستگاه مجهز آتش نشانی در جاده یزد- طبس حدفاصل روستاهای ساغند و رباط پشت بادام.
برنامه ریزی برای ممانعت از عبور و مرور کامیون در جاده واقع در روستای رباط پشت بادام، احداث مسیر جایگزین و حفظ حریم راه برای ساخت و سازها در آینده در محل روستا.
احداث مسیرهای دسترسی دوم و جاده فرار برای جلوگیری از ابعاد خسارت بار تصادفات جاده ای در این مسیر.
تصادف و آتش سوزی شب گذشته که در اثر نقص فنی تانکر حامل سوخت گازوئیل و برخورد آن با یک دستگاه بنز تک و یک دستگاه سواری منجر به آتش سوزی شد تلفات جانی در برنداشت و خسارات وارده بر 2 باب منزل مسکونی، 2 باب مغازه و تاسیسات برق روستا و... هنوز به صورت دقیق برآورد نشده است.
بخشدار خرانق خاطرنشان ساخت با همکاری و تعامل هرچه بیشتر مسئولان استان و شهرستان از بروز حوادث اینگونه در سطح روستاها بویژه بخش پهناور و محروم خرانق ممانعت شود.
روستای خرانق مرکز این بخش در 85 کیلومتری شرق اردکان قرار دارد .
مرکز شهرستان 98 هزارنفری اردکان هم در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.
7544/ 2047/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آتش نشانی برق راهداری و حمل و نقل جاده هلال احمر یزد جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۴۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیزات شهرداری اردکان مناسب نیست

احمدرضا متالهی‌ اردکانی شهردار اردکان در نشست شورای اسلامی شهر که با حضور مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری یزد برگزار شد؛ گفت: فرسودگی ماشین‌آلات خدمات شهری و آتش‌نشانی به‌عنوان یکی از دغدغه‌های شهرداری به‌شمار می‌رود.

او تصریح کرد: عدم واریز بودجه‌های قانونی و کسری بودجه، شهرداری را با چالش‌های جدی روبرو کرده است.

متالهی بیان داشت: به جرات می‌گویم علی‌رغم تمامی مشکلات، پایین‌ترین نرخ قیمت تمام‌شده خدمات در بین شهرداری‌های کشور مربوط به شهرداری اردکان است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تجهیزات شهرداری اردکان مناسب نیست
  • شب پرحادثه برای آتش نشانی قزوین/ سه حادثه طی دو ساعت
  • شب پرحادثه برای آتش نشانی قزوین / سه حادثه طی دو ساعت
  • ضرورت راه‌اندازی خانه هنرمندان در مازندران
  • راه‌اندازی ۵ ایستگاه سنجش کیفیت هوا توسط شهرداری قم
  • آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در میدان مهارت شیراز
  • شرق تهران هم به آتش‌نشانی بانوان مجهز شد | بازرسی از ساختمان‌ های ناایمن ادامه دارد
  • افتتاح دومین ایستگاه آتش‌نشانی بانوان کشور در تهران
  • افتتاح دومین ایستگاه آتش‌نشانی بانوان کشور در شرق تهران
  • کمک ۸۰ میلیون ریالی روستاییان رباط میاندشت بخش رخ به مردم غزه