Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-20@00:24:55 GMT

فواید مصرف کاهو،کرفس و کندر برای بدن

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۵۱۶۸

فواید مصرف کاهو،کرفس و کندر برای بدن

حضرت امام رضا(ع) در کتاب طب الرضا به بررسی فواید مصرف کاهو،کرفس و کندر برای بدن پرداخته اند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی قدس آنلاین، حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در رساله ذهبیه فرموده‌اند: تا می توانید کاهو بخورید، زیرا کاهو رقت خون را از بین می برد و بهتر از سایر سبزی ها خون را تصفیه می کند، کاهو خواب آور و آرام بخش است، بنابراین برای افراد عصبانی و کسانی که مبتلا به بی خوابی هستند، مفید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادر، خادم امام رضا(ع) گفت: حضرت در مورد کرفس فرمودند: کرفس گیاهی بسیار مفید برای انسان است؛ کرفس، گیاهی است مقوی و اشتها آور و از آن نظر که آهک بسیاری در خود دارد، در تحلیل رسوبات بدن خیلی موثر و برای معالجه رماتیسم نیز بسیار سودمند است.

بیشتر بخوانید: فواید مصرف کاسنی برای بدن

بیشتر بخوانید: درمان ترک خوردگی لب‌ها و پیشگیری از جوش زدن بدن

امام هشتم شیعیان درمورد کندر نیز می فرمایند: به زنان باردارتان کندر بدهید، اگر جنین پسر باشد، باهوش، دانا و شجاع می شود و اگر دختر باشد، خوش چهره و خوش اخلاق می شود و می تواند شوهرش را نیز سعادتمند و خوشبخت کند.

کندر زیاد بخورید و آن را در دهان نگه دارید و بجویید، عالم آل محمد فرمودند: من جوویدن کندر را بیشتر دوست دارم ، کندر بلغم معده را از بین می برد، عقل را زیاد کرده و غذا را گوارا می سازد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آب کرفس امام رضا ع بیماری حیوانات رماتیسم طب الرضا عقل کاهو کندر معده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۵۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام استاندار البرز به مناسبت روز ارتش

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز طی پیامی روز ارتش جمهوری اسلامی را تبریک و تهنیت گفت. متن این پیام به شرح ذیل است:

۲۹ فروردین در تقویم و تاریخ حماسه آفرینی‌های ملت ایران اسلامی، روزی بزرگ، پرافتخار و همیشه جاودان است چرا که به نام ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی یکی از ارکان نیروهای مسلح نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران نامگذاری شده است.

ارتش جمهوری اسلامی کماکان در بالاترین حد از توانمندی و خودکفایی نظامی تحت رهبری‌ها و منویات خردمندانه و داهیانه فرمانده معظم کل قوا، حضرت امام خامنه ای همه توان خود را در راه حفاظت و حراست از دستاوردهای نظام و دفاع از کیان ایران اسلامی و آرمان‌های انقلاب، امام شهیدان و شهدای والامقام و گلگون کفن ایران اسلامی به کار می‌بندد و تا پای جان برای ثبات و تقویت اقتدار نظام ایستاده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام ایران اسلامی به ویژه شهدای گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی، ۲۹ فروردین را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، فرماندهان، آحاد ارتشیان عزیز ایران اسلامی و خانواده‌های شهدای ارتش، جانبازان، ایثارگران و تمامی دلاورمردان حماسه آفرین تبریک می گویم و از آستان خدای بزرگ در سایه عنایات حضرت ولی عصر (عج) توفیق و اقتدار روزافزون نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و ارتش پرافتخار ایران اسلامی را مسئلت می‌کنم.

کد خبر 6081226

دیگر خبرها

  • کلام حضرت علی(ع) برای منتظران حضرت مهدی (عج)
  • پیش نشست پنجمین کنگره جهانی حضرت امام رضا(ع) برگزار شد
  • فواید یک ویتامین برای زنان
  • حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، مصادیق بارز کرامت
  • جز امام (ره) و رهبری کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود
  • فواید بی‌نظیر ریواس
  • جز حضرت امام(ره) و رهبر انقلاب کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود
  • پیام استاندار البرز به مناسبت روز ارتش
  • گیاهی که برای تعدیل قند خون در افراد دیابتی مفید است | فواید بی‌نظیر ریواس : این افراد نباید ریواس مصرف شود
  • ارتش مایه مباهات و سربلندی ملت ایران است