Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-16@18:27:36 GMT

اعطای تسهیلات طرح تندیس در بانک کارآفرین

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۵۲۰۴

اعطای تسهیلات طرح تندیس در بانک کارآفرین

پول‌نیوز - بانک کارآفرین در راستای پاسخگویی به نیازهای مالی و اعتباری مشتریان محترم، اقدام به اعطای تسهیلات مرابحه طرح تندیس با نرخ سود سالیانه 5 درصد می‌نماید.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز،  بر اساس این گزارش، کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط دریافت تسهیلات در بخش‌های مختلف اقتصادی اعم از تولیدی، خدماتی و بازرگانی، در صورتی‌ که حداقل یک ماه از تاریخ افتتاح سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌‌مدت طرح تندیس آنها سپری‌ شده باشد، می‌توانند نسبت به دریافت تسهیلات مرابحه طرح تندیس اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



لازم به ذکر است که به منظور درخواست تسهیلات تندیس، ماندگاری (حفظ) حداقل مانده مقرر در 30 روز تقویمی به صورت مستمر و پیوسته در حساب سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت تندیس الزامی است.

مشتریان محترم می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جزئیات طرح مذکور، به شعب این بانک در سراسر کشور مراجعه نموده و یا با واحد ارتباط با مشتریان به شماره 23350 (021) تماس حاصل نمایند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک کارآفرین تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۵۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۱۹ همت ‌تسهیلات‌ مسکن ملی خودمالکی در خوزستان

به گزارش قدس آنلاین، مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان  اظهار کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون به هفت هزار و ۷۱۶ واحد مسکونی تسهیلات خود مالکی نهضت ملی مسکن شامل وام ۳۰۰ ،۴۰۰ و ۵۵۰ میلیون تومانی پرداخت شده است که سرجمع مبالغ پرداخت شده ۱۹.۹۳۰ همت است.

مسعود بیات منش افزود: بانک‌های ملی و مسکن هر کدام به ترتیب با یک هزار و ۲۷۱ و چهار هزار و ۷۱۶ فقره جزو بهترین بانک‌های پرداخت کننده تسهیلات هستند، این در حالی است که بسیاری از بانک‌های عامل عملکرد نامطلوبی در پرداخت تسهیلات خودمالکی نهضت ملی دارند. اگر روند پرداخت‌ها تسریع پیدا کند، شاهد جهش بسیار خوبی در پیشرفت پروژه‌های نهضت ملی مسکن خودمالکی در استان خواهیم بود.

وی تسهیلات مورد نیاز یا مبلغ درخواست شده خودمالکین را در حال حاضر ۷.۶ همت عنوان کرد و خواستار تسریع جدی بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است
  • اعطای ۲۴ هزار و ۹۴۱ فقره تسهیلات مسکن روستایی به مبلغ ۴ هزار و ۴۹۷ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲
  • متقاضیان وام ۳۰۰ میلیونی بخوانند
  • رسانه‌های شخصی هم می‌توانند در جشنواره ملی طنزپهلو شرکت کنند
  • پرداخت بیش از ۱۹ همت ‌تسهیلات‌ مسکن ملی خودمالکی در خوزستان
  • تاثیر دیجیتال مارکتینگ بر اقتصاد کسب و کارها
  • تحقق ۱۵۰درصدی تعهد اشتغال خوروبیابانک دریک سال گذشته
  • سود سپرده های بانکی در سال ۱۴۰۳
  • مشکل بزرگ بانک‌ها برای خرید استقلال و پرسپولیس چیست؟
  • اعطای ۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات از محل اعتبار مالیاتی