Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@08:15:40 GMT

درخواست عضو شورا برای حفظ تنها دریاچه شهر شیراز

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۵۲۳۵

درخواست عضو شورا برای حفظ تنها دریاچه شهر شیراز

عضو شورای اسلامی شهر شیراز خواستار تلاش برای حفظ دریاچه پارک فروزان و رفع آلودگی‌های زیست محیطی آن شد.

‌به گزارش ایسنا‌، سیروس پاک فطرت چهارشنبه سوم بهمن در جمع خبرنگاران گفت: مجموعه شهرداری باید برای رفع مشکلات دریاچه پارک فروزان اقدامی جدی را در دستور کار قرار دهد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه ماهیگیری در دریاچه پارک فروزان شیراز در گذشته، گفت: این تنها دریاچه موجود در شیراز محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای اسلامی شهر شیراز همچنین با انتقاد از روند اجرایی فعالیت‌ها در شهرداری گفت: شهرداری شیراز وظیفه تصمیم سازی و شورای اسلامی شهر وظیفه تصمیم گیری برعهده دارند، اکنون این روند جابجا شده است‌.

پاک فطرت از شهرداری شیراز خواست که با ارائه برنامه‌ای هدف مند و اجرایی کردن اقدامات موثر از خشک‌شدن دریاچه پارک فروزان شیراز جلوگیری کند.

‌انتهای پیام

دبیر: زهرا حبیب پور

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۵۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولد نخستین گوساله گوزن زرد ایرانی در سال جدید در پارک ملی دریاچه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  دکتر سعید شهند افزود: در راستای اجرای برنامه عمل ملی حفاظت از این گونه در معرض خطر انقراض ، 6 راس گوزن زرد ایرانی در سال 1401  از پناهگاه حیات وحش دشت ناز ساری به پارک ملی دریاچه ارومیه و مرکز تکثیر و احیاء این گونه در رشکان با ترکیب جنسی ۴ ماده و ۲ نر منتقل شده است .

وی درادامه افزود :  با تولد 3 راس گوزن زرد ایرانی در سال ۱۴۰۲ و تولد اولین گوساله گوزن در سال جاری تعداد این گونه ارزشمند حیات وحش در این سایت تا به امروز به 12 راس افزایش پیدا کرده است که پیش بینی می شود تولدهای بیشتری در روزهای آتی نیز اتفاق بیفتد.

 مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با بیان اینکه وضعیت مطلوبی برای زیست و زادآوری این گونه در پارک ملی دریاچه ارومیه وجود دارد، گفت:دامپزشکان و کارشناسان حیات وحش اداره کل و پارک ملی دریاچه ارومیه بصورت شبانه روزی وضعیت این گونه در معرض خطرانقراض، به خصوص گوساله های تازه متولد شده را مورد پایش و کنترل قرار می دهند و امیدها برای نجات این گونه ارزشمند در پارک ملی دریاچه ارومیه روز به روز بیشتر می شود.

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • گزارش دهی معاون شهردار تهران به شورا در جلسه آتی
  • با کارمندان متخلف شهرداری برخورد قاطع صورت گیرد
  • تعیین تکلیف چهره‌ی دروازه کازرون عملیاتی شود
  • اعضای شورای شهر با اراده مردم بر کرسی نشسته‌اند
  • لایحه کاهش بهای خدمات شهرداری شیراز به تصویب رسید
  • درخواست عضو شورای شهر برای تعیین تکلیف دروازه کازرون و دائره‌المعارف چند زبانه شیراز
  • ◄ تخصیص اعتبارات لازم توسط شهرداری و شورا برای اجرای پروژه مترو
  • تولد نخستین گوساله گوزن زرد ایرانی در سال جدید در پارک ملی دریاچه ارومیه
  • گام بلند شیراز برای دستیابی به شهری متفاوت
  • تخصیص اعتبارات لازم توسط شهرداری و شورا برای اجرای پروژه مترو