Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@11:42:43 GMT

ظرفیت های البرز فراوان است

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۵۲۳۷

ظرفیت های البرز فراوان است

به گزارش ایرنا، عزیزاله شهبازی روز چهارشنبه در نشست بررسی مشکلات باشگاه مقاومت البرز روز چهار شنبه افزود: اتحاد و انسجام برای تحقق برنامه ها و اهداف استان ضروری است.
وی اظهار داشت: برای جذب مشارکت های بخش صنعت در امر توسعه ورزش استان نشست های ویژه برگزار می کنیم.
شهبازی گفت: سال آینده با توجه به اینکه اعتبارات ارزش افزوده و درآمد حاصل از حذف دهک های بالای جامعه از یارانه، در اختیار استاندار قرار می گیرد به امر ورزش توجه ویژه ای خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار البرز افزود: در صورت امکان باید از محل اعتبارات تملک توسعه متوازن برای تکمیل پروژه های ورزشی استان بودجه اختصاص یابد.
وی دستور داد که یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار به توسعه تیم مقاومت البرز اختصاص یابد.
شهبازی گفت: همچنین هزینه 80 میلیون ریالی صدا و سیما برای پوشش مسابقات تیم مقاومت البرز پرداخت می شود.
وی تاکید کرد: در کنار ایجاد اشتغال و رونق تولید استان با اهتمام ویژه ای به کاهش آسیب های اجتماعی و ایجاد بسترهای نشاط عمومی پرداخته خواهد شد.
شهبازی به ثروت های البرز در حوزه های مختلف تولید، صنعت، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی اشاره کرد و گفت: بر این باور هستم که تمام ظرفیت ها و دارایی هایی که در داخل استان مستقر هستند باید برای رفاه همه جانبه مردم البرز صرف شود.
استاندار البرز با اشاره به اینکه 18 رشته ورزشی در این باشگاه فعال هستند، اضافه کرد: از ابتدای حضورم در البرز با ورزش و جوانان استان مانوس بوده و اقدامات و برنامه های این حوزه را با حساسیت ویژه ای دنبال کرده ام.
وی با تاکید بر ضرورت تسریع در اجرای مصوبات این جلسه گفت: بدون بررسی و تحقیقات لازم، وعده ای نمی دهم چراکه اکنون زمان اقدام و عمل است.
استاندار البرز با بیان اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، عنوان کرد: تمام مسئولان در رده های مختلف، تابع قوانین و اهداف و سیاست های نظام هستند که در این زمینه ایجاد بسترهای نشاط اجتماعی و آرامش مردم از جمله اهداف است.
وی افزود: فرمانداران باید جلسات شورای ورزش را در شهرستان ها با اهتمام ویژه ای برگزار کنند چراکه یکی از معیارها و ملاک های مهم ارزیابی آنان در گرو این امر است.
شهبازی خاطرنشان کرد: مدیرانی که زمینه هدر رفت ظرفیت ها و سرمایه های ملی را در استان فراهم می کنند حذف می شوند و در این زمینه بومی، غیر بومی و گرایش خاصی مد نظر نیست.
وی گفت: زندگی و رونق در البرز رواج دارد و به همین دلیل است که مهاجران در سراسر کشور برای داشتن معیشت بهتر و اشتغال، این استان را انتخاب می کنند.
استاندار البرز افزود: بازدید های مکرر و مستمری از پروژه ها و برنامه های حوزه ورزش و جوانان دارم و بر این اساس طی پیگیری وضعیت ورزشگاه 6 هزار نفری انقلاب، از پیمانکار انتظار می رود طبق وعده های خود این مجموعه را تیر ماه 98 تکمیل کرده و تحویل دهد.
در این نشست اعضا و مسئولان باشگاه مقاومت البرز با ابراز خرسندی از برگزاری چنین جلساتی که متفاوت از نشست های قبلی بود، پیراهن شماره 20 تیم فوتسال مقاومت البرز را به دکتر شهبازی اهدا کردند.
به اذعان مدیرعامل باشگاه مقاومت البرز، دستورات و توجه ویژه استاندار البرز در شرایط کنونی باشگاه، انگیزه مضاعفی برای بازیکنان خواهد بود.
8029/ 6155
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آسیب های اجتماعی پیروزی انقلاب اسلامی جامعه سرمایه یارانه جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۵۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار بر رفع موانع پیش روی کارخانه سیمان یاسوج 


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما کهگیلویه و بویراحمد، علی احمد زاده در بازدید از کارخانه سیمان یاسوج افزود: جای بسی خوشحالی است که این واحد تولیدی با این مشکلات موجود، علاوه بر تولید ظرفیت اسمی خود، ۵۰ تن دیگرسیمان اضافه تولید می‌کند.
مفتخر مدیرکارخانه سیمان یاسوج هم گفت: تولید سیمان در این کارخانه در پنج بخش انجام می‌شود که همه این موارد تحت نظارت کامل هستند.
مدیرعامل کارخانه سیمان یاسوج هم با بیان اینکه این کارخانه در سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: این کارخانه در سه شیفت در حال فعالیت است.
یاوری افزود: این واحد تولیدی روزانه ۷۵۰ تن سیمان تولیدی می‌کند که در برنامه داریم ظرفیت آن را در طی سه ماه آینده به ۹۰۰ تن برسانیم.
وی اضافه کرد: برای این کار تجهیزاتی با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان خریداری شده که با این کار صادرات سیمان به سایر کشور‌ها در سال به ۱۰۰ هزار تن می‌رسد.

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر کشور از پروژه ادامه آزادراه همت
  • بازدید وزیر کشور از پروژه پل B1 و کنارگذر شمالی کرج
  • تاکید استاندار بر رفع موانع پیش روی کارخانه سیمان یاسوج
  • تاکید استاندار بر رفع موانع پیش روی کارخانه سیمان یاسوج 
  • رشد ۴۳ درصدی تولید مرغ با احیای ۱۹ مرغداری در البرز
  • واحدهای دامداری سبک و سنگین در البرز احیا می‌شود
  • پیام استاندار یزد در پی پاسخ قاطع جمهوری اسلامی به تجاوز رژیم منفور صهیونیستی
  • از ظرفیت‌های معدنی آذربایجان‌غربی حمایت می‌شود
  • احیای طرح کاد، فارغ‌التحصیلان را به بازار کار می‌رساند
  • پیشرفت ۸۵ درصدی پروژه بیمارستان سیدالشهدا طی یک سال