Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش ایلنا، علی درویش پور در ادامه گفت: در مجموعه  برج میلاد تهران پایش‌های متواتر و فنی در کلیه زمینه‌های تاسیساتی و سازه‌ای به صورت دوره‌ای توسط شرکت‌های ذی‌صلاح معتبر و با به‌کارگیری متخصصین، مهندسین، کارشناسان و تکنسین ها به صورت کاملا سیستماتیک در حال انجام است.

وی ادامه داد: بدیهی است هر سازه‌ای پس از ساخت و در طول بهره‌برداری نیازمند تعمیر و نگهداری است که این فرایند، در مجموعه برج میلاد با تیمی متشکل از ۲۰۰ نفر متخصص اجرایی و نظارتی در دست اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درویش پور " شنیدن صداهای عجیب از برج میلاد " را داستانسرایی خواند و  تصریح کرد: با توجه به حساسیت مجموعه برج میلاد و خاص بودن آن در کشور برخی از این موارد جزئی بعضا در رسانه‌ها به صورتی بیان می شود که موجبات نگرانی را بر می‌انگیزد. این درحالی است که کلیه اقدامات لازم جهت پایش سلامت، تعمیر و نگهداری عوامل سازه‌ای و تاسیساتی براساس ضوابط معتبرترین استانداردهای بین المللی صورت می‌پذیرد و جا برای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

به گزارش ایلنا، روز گذشته مدیرعامل برج میلاد در گفتگویی درباره شنیده شدن صداهای مهیب در برج گفته بود: چندی پیش می‌گفتند از آسمان صدای عجیبی شنیده شد و فردی هم یک فیلم گرفت؛ ولی نهایتا مشخص نشد منشاء آن چه بوده است. صدایی که در برج شنیده شده هم تنها یک بار رخ داده و یکی از کارگران قسمت آشپرخانه آن را اعلام کرد. شاید  این صدا،صدای افتادن یک قابلمه بوده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: برج میلاد مدیرعامل مهیب صداهای عجیب صداهای وحشتناک داستانسرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۵۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت صدای شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب چه بود؟

 از ساعاتی پیش برخی ساکنان شهرستان سرپل ذهاب گزارش‌هایی مبنی بر شنیدن صدای انفجار را اعلام کرده بودند که در نهایت استانداری کرمانشاه علت و منشأ این صدا‌ها را مانور پدافندی اعلام کرد.

علی شعبانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به شنیده شدن صدای شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب گفت: شلیک ضدهوایی در شامگاه چهارشنبه از پادگان ابوذر مربوط به رزمایش و تمرین پدافندی در این پادگان بوده است.

منبع: تسنیم

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • واکنش شورای عالی امنیت ملی به ادعای حمله خارجی به اصفهان
  • ببینید | واکنش کارشناس صدا و سیما به شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان؛ جنگ روانی است
  • ببینید | تصاویری از وضعیت در اطراف پایگاه هشتم شکاری اصفهان پس از شنیدن صدای انفجار
  • ببینید | روایت تسنیم از امنیت در کوه‌های انرژی هسته‌ای در اصفهان پس از شنیدن صدای انفجار
  • (ویدئو) جزئیات جدید از شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان
  • شنیدن شدن صدای چندین انفجار در عراق و سوریه
  • علت صدای شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب چه بود؟
  • مانور پدافندی پادگان ابوذر علت صداهای شدید در سرپل ذهاب بود
  • ۱۶ آوریل؛ روز جهانی صدا/ صدا کن مرا صدای تو خوب است/ صداهای قبلی به اضافهٔ فرامرز اصلانی
  • ۱۶ آوریل؛ روز جهانی صدا/ صدا کن مرا صدای تو خوب است/ صداهای قبلی به اضافه فرامرز اصلانی