Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@13:37:03 GMT

اشتانگ: من در سوریه مردود شدم!

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۵۴۲۸

اشتانگ: من در سوریه مردود شدم!

سرمربی سابق سوریه می‌گوید دلیل حذف این تیم، عدم تطابق آرزوهای مردم با واقعیت بود.

به گزارش ورزش سه، برند اشتانگ سرمربی آلمانی تیم ملی سوریه نتوانست سوری ها را در جام ملت ها به موفقیت برساند‌. سوریه با او در دو بازی اول یک امتیاز کسب کرد و همین موضوع باعث انتقاد هواداران و در نهایت استعفای استانچ شد. این نخستین گفتگوی سرمربی سابق سوریه در خصوص مسائل مختلف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

* دو مشکل که باعث حذف سوریه شد

 

نتوانستم بازیکنان و تیم را برای یک هدف واحد، همدل کنم و همه این ها زیر سایه یک شکاف عمیقی بود که در اردوهای آماده سازی پیش از جام ملت های آسیا پیش آمد. اختلافات و مشکلات از چیزی که فکر می‌کردم بیشتر بودند و از وقتی بازیکنان برای جام ملت ها گرد هم آمدند، چنین مشکلاتی پیش آمد و نتوانستیم تیم را برای جام ملت ها جمع کنیم.

 

مشکل دوم این بود که من نتوانستم یک راه مناسب برای هماهنگی سرعت و حرکت در بازی پیدا کنم. همچنین اعتقاد دارم بازیکنان خوبی که در صعود به جام جهانی موفق نبودند، می‌توانستند ما را در جام ملت ها خیلی کمک کنند اما احساس میکنم از لحاظ سرعت و انرژی نتوانستم موفق شوم و مردود شدم.

 

* پس از ۸ سال جنگ، همه چیز عادی می‌شود

 

لیگ سوریه در حال برگشت به سطح همیشگی است، پس از ۸ سال جنگ، بازیکنان جوان زیادی را کشف کردیم اما آماده نبودند که در جام ملت های آسیا ما را کمک کنند.

 

آرزوی مردم سوریه با عملکرد ما در تناقض بود

 

این دلایلی است که من میتوانم راجع به آن ها صحبت کنم، به خاطر توقعی که برای مردم سوریه وجود داشت و منتظر بودند. این اتفاقات تناقضی است بین هر آن چیز که مردم سوریه می‌خواستند با چیزی که رقم خورد و باعث شد که من به آخر خط برسم. من ۲۰ روز مانده به پایان قراردادم کار را تمام کردم.

 

 

* حذف باوجود عمر سوما و عمر خریبین

 

عمر سوما ماشین گلزنی ماست، او را داشتیم و مواظب بودیم که آسیب نبیند و بتوانیم از او استفاده کنیم چون تنها بود. خریبین هم تنها بازیکنی بود که چیزی که می‌خواستیم را نشان داد و موفق شدیم از او به طور کامل استفاده کنیم. علی رغم همه این ها نتوانستیم در ضد حملات خطرناک باشیم و از موقعیت ها استفاده کنیم، این موضوع به طور خاص در بازی با اردن کاملا دیده شد. در بازی استرالیا - اردن، استرالیا از همان راه مقابل حریف شکست خورد.

 

* داستان اخراج، استعفا یا برکناری

 

باتوجه به شناختی که از تیم های عربی داشتم، انتظارم این بود که اخراج شوم و چیزی بود که منتظرش بودم. استعفا فکری بود که همیشه من در سر داشتم و باتوجه به رفتار ذاتی خودم دوست داشتم راه را برای مربیان دیگر باز کنم و باعث شوم مربی بعدی راحت تر و سریع تر بیاید کار کند.

تیم ملی سوریه سوریه جام ملتهای آسیا 2019

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی سوریه سوریه جام ملتهای آسیا 2019

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۵۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی روز ملی سوریه را تبریک گفت

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک روز ملی جمهوری عربی سوریه به بشار اسد رئیس جمهور و نیز مردم شریف و مقاوم سوریه، تصریح کرد: اطمینان دارم با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فراوان دو کشور می‌توان در جهت توسعه همه‌جانبه روابط و همچنین پایه‌ریزی همکاری‌های منطقه‌ای و گسترش صلح، ثبات و توسعه در منطقه در تمامی زمینه‌ها گام‌های ارزنده‌ای برداشت.

رئیس جمهور در پیام خود همچنین افزود: جمهوری اسلامی ایران همانند گذشته کنار دولت و ملت دوست و برادر سوریه خواهد بود و همواره از استقلال و حاکمیت سرزمینی سوریه حمایت و بر خروج اشغالگران از سوریه تاکید می‌کند.

دیگر خبرها

  • پیام‌های حمله به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه
  • کنعانی مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن را مردود دانست
  • کنعانی: مفاد بیانیه مشترک کویت و اردن در مورد میدان آرش مردود است
  • ایران مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن را درباره میدان آرش مردود خواند
  • سخنگوی وزارت خارجه: مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن در خصوص میدان آرش را مردود است/ این گونه بیانیه‌ها هیچ حقی را برای مدعی ایجاد نمی‌کند/ به کویت توصیه می‌کنیم از مسیر نادرست هیاهوی رسانه‌ای در این موضوع اجتناب کند
  • رئیسی: القائات نظام سلطه از نظر ما مردود است
  • (ویدیو) اعتراف عجیب ذوالنوری؛ نفهمیدیم به چه چیزی در مجلس رای می‌دهیم!
  • انفجار خودرو بمبگذاری شده در الرقه سوریه
  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • رئیسی روز ملی سوریه را تبریک گفت