Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، وحید خسروی دبیر هیات پزشکی ورزشی استان کرمانشاه  اظهار کرد: این تعداد نسبت به سال قبل با ۵۳ هزار و ۲۰۵ ورزشکار سازمان یافته، رشد ۳۴ درصدی داشته است.

خسروی در ادامه بیشترین ورزشکاران سازمان یافته استان را به ترتیب مربوط به شهرستان‌های کرمانشاه با ۴۳ هزار و ۸۴۰ ورزشکار، اسلام آبادغرب با ۳۵۲۷ ورزشکار و جوانرود با ۳۵۰۶ ورزشکار عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته دبیر هیات پزشکی ورزشی استان، شهرستان‌های ثلاث باباجانی با ۶۸۱ ورزشکار و دالاهو با ۱۰۶۷ نفر، کمترین ورزشکاران سازمان یافته را در سطح استان دارند.

خسروی در ادامه به وضعیت ورزشکاران سازمان یافته رشته‌های مختلف ورزشی اشاره کرد و گفت: در بین رشته‌های ورزشی، فوتبال با ۱۲ هزار و ۲۵۸ نفر، ژیمناستیک با ۶۸۲۹ نفر، تکواندو با ۵۹۰۳ نفر، کشتی با ۵۸۸۴ نفر و والیبال با ۵۳۳۹ نفر پنج رشته‌ای هستند که بیشترین ورزشکاران سازمان یافته را در استان دارند.

وی گفت: هیات‌های ورزشی ورزش کارگری با ۲۷ نفر، ناشنوایان با ۴۵ نفر و شمشیربازی با ۵۱ نفر نیز کمترین ورزشکاران سازمان یافته را دارند.

خسروی در خصوص رشته‌هایی که امسال بیشترین رشد را در تعداد ورزشکاران سازمان یافته داشته اند نیز گفت: امسال تعداد ورزشکاران رشته ورزشی باستانی و پهلوانی استان از ۶۳ ورزشکار با رشد ۶۷۰ درصدی به ۴۸۵ ورزشکار رسیده و این هیات بیشترین رشد را در تعداد ورزشکاران سازمان یافته بین هیات‌های ورزشی استان داشته است.

وی افزود: تعداد ورزشکاران سازمان یافته هیات بومی و محلی نیز از ۸۶۷ نفر با رشد ۳۳۳ درصدی به ۳۷۴۹ نفر و تعداد ورزشکاران گلف از ۲۴ نفر با رشد ۲۸۸ درصدی به ۹۳ نفر رسیده است.

انتهای پیام/ز

رشد ۳۴ درصدی ورزشکاران سازمان یافته در استان کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جنجال ورزشی حاشیه ورزشکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۵۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از sadaa؛ بیش از ۲۰۰ روز از تجاوزات اشغالگر به مردم ما و هدف قرار دادن مستقیم ورزش فلسطینی‌ها می‌گذرد، به سختی روزی می‌گذرد که یک مرکز ورزشی تخریب نشود یا یکی از کادر‌های این سازمان به شهادت نرسد. حرکت ورزشی به ویژه در فوتبال که بیشترین سهم هدف گیری و شهادت را داشته است.   آخرین قتل عام اشغالگر دو برادر احمد و علی جمال ابوهلال، بازیکنان آکادمی فوتبال اسکور در نوار غزه بودند که بر اثر حمله موشکی نیرو‌های اشغالگر که مستقیماً آنها را هدف قرار دادند، ­به شهادت رسیدند و به ۱۵۰ شهید فوتبال پیوستند.   طی دو هفته گذشته ۶ غنچه به گلستان شهدای نهضت ورزش یعنی برادران محمد و محمود زیاد ابو شعار، عبدالرحمن ابوغولا، آدم رامز نبهان و دو برادر محمد و سامی بلال ابوعیسی پیوستند؛ که در حملات صهیونیست‌ها به مناطق مختلف نوار به شهادت رسیدند.   جنایات وحشیانه اشغالگران تنها بازیکنان را هدف قرار نداد، بلکه زمین‌های فوتبال و مقر باشگاه‌ها و فدراسیون‌های ورزشی را نیز هدف قرار دادند. مکان‌های ورزشی به شکلی ویران شده است که نشانی از از آن باقی نمانده است جز سنگ‌های تخریب شده و بقایای جام‌هایی که نمایانگر تاریخ بزرگ این باشگاه بود که در سال ۱۹۷۶ تأسیس شده بود.   این باشگاه یک بار قهرمانی در لیگ برتر استان‌های جنوبی، دو بار جام باشگاه‌های نوار غزه و سه بار قهرمان سوپرجام فلسطین را در کارنامه دارد. به این ترتیب تعداد اماکن ورزشی ویران شده به ۵۶ مورد می‌رسد که ۴۶ مورد برای فوتبال، ۳۹ مرکز در نوار غزه و ۷ مرکز در کرانه باختری رود اردن است.

دیگر خبرها

  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها
  • مقایسه درآمد پردرآمدترین ورزشکاران حرفه‌ای در هفت رشته‌ی ورزشی (+ اینفوگرافی)
  • آمار ورزشکاران سازمان یافته استان مرکزی ۱۴ درصد افزایش یافت
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ مثبت شد
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳
  • در المپیک حریف دست و پا بسته ای نیستیم/قایقرانان سنگ تمام گذاشتند
  • برگزاری جشنواره‌های ورزشی در راستای ترویج فرهنگ شهدا
  • کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران زنجانی
  • جامعه ورزشی نیازمند الگوی تربیت منش پهلوانی است
  • شمار ورزشکاران سازمان‌یافته استان سمنان به بیش از ۴۶ هزار نفر رسید