Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، هرساله مراسم جوایز گرمی که یکی از معتبرترین جوایز موسیقی در سطح دنیا می باشد برگزار می شود و امسال نیز سه مدعی اصلی دارد دریک کانادایی , تیلور سویفت و لیدی گاگا و باید دید امسال نیز چه کسی برنده این دوره از مسابقات خواهد شد. در این مراسم بهترین های موسیقی دنیا انتخاب خواهند شد. در ادامه با نحوه برگزاری و نامزده های این مراسم آشنا شوید

شانس های اصلی جوایز گرمی ۲۰۱۹

جوایز گرمی معتبرترین جوایز دنیای موسیقی است که بسیاری آن را هم‌رده اسکار در عالم سینما و جوایز امی در دنیای تلویزیون می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم از سال ۱۹۵۴ برگزار می‌شود و شصت‌ویکمین دوره آن روز ۱۰ فوریه در سالن استیپلز سنتر شهر لس‌آنجلس برگزار خواهد شد.

برگزارکنندگان برای دوره جدید گرمی تصمیم گرفته‌اند یک تغییر عمده ایجاد کنند تا بر اهمیت و اعتبار جوایز افزوده شود. پس از انتقاداتی که در ادوار اخیر گرمی نسبت به برندگان جوایز صورت گرفته است، برگزارکنندگان تصمیم گرفته‌اند امسال ۹۰۰ نفر دیگر را به جمع داوران گرمی اضافه کنند تا برنده‌ها با رأی داوران بیشتری انتخاب شوند. از میان داوران جدید، ۵۱ درصد زن و ۴۹ درصد مرد هستند.

شانس های اصلی جوایز گرمی ۲۰۱۹

تغییرات جدید مراسم گرمی در حالی رخ می‌دهد که میزان مخاطبان این مراسم از سال ۲۰۱۲ رو به نزول بوده است. سال گذشته ۱۹ میلیون بیننده در آمریکا نظاره‌گر مراسم اهدای جوایز گرمی بودند که به نسبت سال ۲۰۱۲ که میزان بینندگان مراسم ۴۰ میلیون نفر بود، با کاهش چشم‌گیر ۲۱ میلیونی مواجه شد. بنابراین آکادمی ملی علوم و هنرهای ضبط امیدوار است با تغییرات جدید در مراسم گرمی، از کاهش تعداد بینندگان این مراسم جلوگیری کند.

تیلور سویفت نامزدهای جوایز گرمی ۲۰۱۹

در حالیکه اعلام شده نامزدهای نهایی شصت‌ویکمین مراسم گرمی روز ۵ دسامبر اعلام می‌شود، گمانه‌زنی‌ها درباره نامزدها و برندگان جوایز امسال از حالا آغاز شده و نام چند چهره و اثر در میان اکثر گمانه‌زنی‌ها به طور مشترک دیده می‌شود.

مجله بیلبورد معتقد است که دریک، کاردی بی، تیلور سویفت، آریانا گرانده و بیانسه و جی‌زی پیشتازان نامزدهای نهایی گرمی خواهند بود، در حالیکه ورایتی برای لیدی گاگا، خالید، پست مالون، دوا لیپا، بی‌بی رکسا و کندریک لامار هم شانس قائل است.

دریک خواننده و بازیگر کانادایی

نشریه ورایتی آلبوم‌های “عقرب” با صدای دریک، “اعتبار” با صدای تیلور سویفت، “تعرض به حریم شخصی” با صدای کاردی بی، “ساعت طلایی” با صدای کیسی ماسگریوز، “هیجان لحظه‌ای” با صدای سم اسمیت، آلبوم موسیقی متن فیلم “پلنگ سیاه” و آلبوم موسیقی متن فیلم “برترین شومن” را شانس‌های اصلی دریافت جایزه “بهترین آلبوم سال” گرمی می‌داند.

همچنین از نظر این نشریه، قطعات “ضعیف” با صدای لیدی گاگا و بردلی کوپر، “ظریف” با صدای تیلور سویفت، “تکیلا” با صدای دن و شی، “خوبی برای چی” با صدای دریک، “راک‌استار” با صدای پست مالون و “اشکی برای گریه کردن نمانده” با صدای آریانا گرانده، شانس بالایی برای کسب جایزه “بهترین تک آهنگ سال” برخوردار هستند.

لیدی گاگا

در بخش “بهترین ضبط سال” نیز هنرمندانی همچون کاردی بی، کندریک لمار، دریک، الا می، بی‌بی رکسا، کالوین هریس و دوا لیپا جزو شانس‌های اصلی هستند. همچنین دوا لیپا شانس اصلی برنده شدن جایزه “بهترین آرتیست جدید سال” است و هنرمندان جوان دیگری نظیر کین براون، بیلی ایلیش، جورجا اسمیت و جویس ورلد دیگر شانس‌های کسب این جایزه به شمار می‌روند.

تیلور سویفت

رکورددار کسب جوایز گرمی، کوئینسی جویز، آهنگساز و تهیه‌کننده مطرح آمریکایی است که تاکنون ۷۹ بار نامزد دریافت جایزه گرمی شده و ۲۷ بار به این جایزه رسیده است. او اکثر جوایزش را به خاطر فعالیت در زمینه تهیه آثار موسیقی به دست آورده است.

الیسون کراوس با ۲۷ جایزه و استیوی واندر با ۲۵ جایزه دیگر هنرمندان موفق جوایز گرمی هستند. از میان هنرمندان قرن ۲۱ نیز بیانسه با ۲۲ جایزه گرمی، جی‌زی و کانیه وست با ۲۱ جایزه و امینم با ۱۵ جایزه رکورددار هستند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: موسیقی تلویزیون گریه اصلی پارس دریک پارس نیوز لیدی گاگا شانس های جوایز گرمی تیلور سویفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۵۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه قلم آمریکا با حمایت نویسندگان از مردم غزه لغو شد

پس از آنکه ده‌ها نویسنده نامزد جوایز قلم آمریکا (پن) در اعتراض به جنگ غزه از شرکت در این مراسم انصراف دادند، این انجمن ادبی مراسم اهدای جوایز سالانه خود را لغو کرده است.

به گزارش فارس به نقل از گاردین، این گروه بخش عمده‌ای از تلاشش را به آزادی بیان معطوف کرده است، روز گذشته اعلام کرد که مراسم هفته آینده را لغو می‌کند.

بر اساس بیانیه این گروه، از ۶۱ نویسنده و مترجم نامزد دریافت جایزه، ۲۸ نفرشان در مرحله بررسی آثار انصراف دادند.

سوزان نوسل، عضو هیأت مدیره انجمن قلم آمریکا گفت: «این یک رویداد دوست‌داشتنی است و زحمت زیادی برای آن کشیده می‌شود، بنابراین همه ما از این نتیجه متاسفیم، اما در نهایت به این نتیجه رسیدیم که برگزاری مراسم به روشی که امیدوار بودیم و برنامه‌ریزی کرده بودیم ممکن نیست.»

۹ نفر از ۱۰ نویسنده‌ای که برای جایزه کتاب انجمن قلم آمریکا نامزد شده بودند، به دلیل عدم حمایت این مجموعه از نویسندگان فلسطینی، از این رقابت انصراف دادند.

کلاریس روزاز شریف، مدیر برنامه‌های ادبی انجمن قلم آمریکا، هم گفت: «ما به این که نویسندگان از وجدان خود پیروی کرده‌اند بسیار احترام می‌گذاریم، چه در بخشی که کتابشان نامزد شده است باقی بمانند یا نه».

او اضافه کرد: «متاسفیم که این وضعیت بی‌سابقه به وجود آمد، به ویژه که توجه از آثار خارق‌العاده‌ای که داوران محترم، با بصیرت و سخت‌کوش انتخاب کرده بودند، برداشته شد.»

نامزد‌های قلم در هفته‌های اخیر چندین نامه سرگشاده امضا کردند و به دلیل آنچه گرایش این نهاد علیه غزه خوانده‌اند انتقاد کردند.

در نامه‌ای که ماه گذشته چندین نویسنده به نام از جمله میشل الکساندر، نائومی کلاین و زینا عرفات امضا کردند، آمده است: «ما معتقدیم در چارچوب جنگ مداوم اسرائیل علیه غزه، انجمن قلم آمریکا به تعهد خود این سازمان برای صلح و برابری برای همه، و آزادی و امنیت برای نویسندگان خیانت کرده است.»

دیگر خبرها

  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند
  • بروزرسانی قوانین اسکار ۲۰۲۵؛ از اهدای جایزه بهترین موسیقی فیلم به ۳ آهنگساز تا تغییر نام برخی از جوایز
  • جایزه قلم آمریکا با حمایت نویسندگان از مردم غزه لغو شد
  • قوانین جوایز اسکار تغییر کرد
  • قوانین اسکار تغییر کرد
  • تغییر در قوانین جوایز اسکار
  • جایزه آمریکایی که با حمایت نویسندگان از مردم غزه لغو شد
  • آزادی بیان به سبک غرب / جایزه آمریکایی که با حمایت نویسندگان از مردم غزه لغو شد
  • لغو مراسم اهدای جوایز انجمن قلم آمریکا به دلیل جنگ علیه غزه
  • «جامعه برف» برنده بزرگ جوایز پلاتینو شد/همدردی با سینمای آرژانتین