Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-19@06:11:55 GMT

آزادی 18 زندانی شهرری تا پایان سال

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۵۷۵۱

مدیرکل زندان‌های استان تهران گفت: تا پایان سال ۹۷، ۱۸ نفر از زندانیان بدهی مالی و دیه آزاد خواهند شد. ناطقان: مصطفی محبی در مراسم رهایی ۴ نفر از محکومان به قصاص نفس در زندان شهر ری، اظهار کرد: خداوند را شاکرم که بعد از روز‌ها تلاش و پیگیری همکاران موجبات آزادی تعدادی از خانم‌هایی که به لحاظ بدهی مالی و پرداخت دیه در زندان بودند فراهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: امروز مقدمات آزادی ۱۸ نفر از زندانیانی که مشکلات مالی و بیماری دارند و قادر نیستند بدهی‌شان را پرداخت کنند با کمک خیرین آغاز شد که امیدواریم تا پایان سال این افراد بتوانند در کنار خانواده‌هایشان حضور داشته باشند.
در ادامه این مراسم، امام جمعه شهرستان قرچک نیز، اظهار کرد: یکی از مهمترین وظایف همه ما به عنوان پیرو و شیعه نبی اکرم (ص) و اهل بیت (ع) تبعیت از سنت حسنه پیغمبر و توصیه‌های خاص آنها است.

وی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی  انقلاب اسلامی گفت: باید سعی کنیم به افرادی که در این ندامتگاه‌ها زیست می‌کنند امید ببخشیم.  
منبع: ایسنا برچسب ها: شهرری ، آزادی زندانیان ، بدهی مالی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: شهرری آزادی زندانیان بدهی مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۵۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۵۰ زندانی جرائم غیرعمد در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی رئیس کل دادگستری استان با بیان این که این ۵۰ نفر به علت ارتکاب جرائم غیرعمدی همچون تخلفات سوانح رانندگی، جرائم حین کار، بدهی‌های مالی از جمله مهریه در زندان بودند افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۶۸۰ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد به همت ستاد دیه استان و خیران با پرداخت ۳۶ میلیارد تومان از زندان آزاد شده اند که از این تعداد ۲۵ نفرشان امروز از زندان مرکزی تبریز و ۲۵ نفر دیگر از زندان‌های سراسر استان آزاد شدند.

خلیل اللهی با بیان این که تنها متولی آزادی زندانیان جرائم غیرعمد ستاد دیه است افزود: به موجب مقررات و دستورالعمل‌های ستاد دیه استان، تنها و تنها جرائم غیرعمد مشمول آزادی از زندان است و شامل مجرمان جرائم عمد نمی‌شود.

وی همچنین به برگزاری جشن گلریزان در ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ اشاره کرد و گفت: هم اکنون ۲۵۰ زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های استان به سر می‌برند که چشمشان به یاری و کمک خیران دوخته شده تا از زندان آزاد شوند.

دیگر خبرها

  • آزادی ۵۰ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان
  • آزادی ۵۰ زندانی جرائم غیرعمد در آذربایجان شرقی
  • ۱۰ زندانی جرایم مالی از زندان خلخال آزاد شدند
  • دانش‌آموزان نسیم شهری بدهی یک زندانی را پرداخت کردند
  • ۶۵۰ زندانی جرائم غیر عمد در آذربایجان‌غربی در انتظار کمک‌های خیرین
  • ستاد دیه : ۱۲ هزار مرد و ۵۵۷ زن به دلیل بدهی در زندان هستند
  • بازگشت ۵ زندانی جرائم غیر عمد به آغوش خانواده
  • ۱۲.۵ هزار مرد ایرانی بابت بدهی در زندان بسرمی‌برند
  • ۵ زندانی جرائم غیرعمد خراسان جنوبی آزاد شدند
  • آزادی ۵ زندانی جرائم غیر عمد خراسان جنوبی