Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

طبق تحقیقاتی که در ماه نوامبر انجام شد، مشخص شد که پاریسی ها در هنگام جذب بازیکن،  فرمی به بازیکن می‌دادند که اطلاعاتی غیرقانونی از او دریافت می‌کردند. در برنامه تلویزیونی انووی،  اعلام شد که در این فرم ها از بازیکن ها خواسته می‌شده که قومیت خود را نیز ذکر کنند. ژان کلود بلان، مدیر اجرایی باشگاه از جمله افرادی بوده که مدارک را در اختیار سازمان لیگ فرانسه قرار داده و اولیور لتان ، مدیر ورزشی سابق نیز در این زمینه همکاری داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پاری سن ژرمن در ابتدا خود تحقیقاتی در این بخش از باشگاه شروع کرد و در نهایت اعلام کرد که تخلفی صورت نگرفته است. با این حال، سازمان لیگ فرانسه تایید کرد که پاری سن ژرمن 100 هزار یورو جریمه خواهد شد. برتراند روزئو که مدیر زمین تمرینات پاری سن ژرمن بین سال‌های 2013 تا 2015 بوده نیز 10 هزار یورو جریمه شده است. مارک وسترلوپ و پیررینود نیز که از مسئولان جذب بازیکن بودند، 5 هزار یورو جریمه شدند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: سازمان لیگ فرانسه زمین یورو زمین سازمان لیگ فرانسه یورو پارس بازیکن پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۵۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه سنگین دلاری فدراسیون کشتی ایران از سوی اتحادیه جهانی

اتحادیه جهانی کشتی پس از تأیید دوپینگ ۲ کشتی‌گیر رده سنی نوجوانان و جوانان ایران که در سال‌های گذشته انجام شده است، فدراسیون کشتی ایران را جریمه سنگین دلاری کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، سال ۱۴۰۳ با یک خبر تلخ برای کشتی ایران آغاز شده است و فدراسیون کشتی به دلیل تخلف و دوپینگ کشتی‌گیران نوجوانان و جوانان در سال های گذشته، جریمه سنگین دلاری شده است.

بر این اساس اتحادیه جهانی کشتی بابت تأیید نهایی دوپینگ کشتی‌گیرانش در مسابقات بین المللی، ۲۰ هزار فرانک سوئیس معادل ۲۲ هزار دلار فدراسیون‌های ملی را جریمه می‌کند و پرداخت نشدن مطالبات اتحادیه جهانی و همچنین بالا رفتن تعداد دوپینگ، در نهایت باعث تعلیق فدراسیون و عدم حضور تیم های ورزشی آن کشور در مسابقات می شود.

بر این اساس اتحادیه جهانی کشتی بابت دوپینگ دو کشتی‌گیر رده سنی نوجوانان و جوانان ایران که در سال های گذشته انجام شده و چندی پیش به تأیید نهایی رسیده است، از حساب فدراسیون این جریمه را که حدود دو و نیم میلیارد تومان می شود را کم کرده است.

با توجه به اینکه فدراسیون کشتی به شدت با تخلف دوپینگ برخورد کرده و در طی ۳ سال گذشته نیز از تمامی کشتی گیران در بدو ورود به اردوها تعهد گرفته است که در صورتی که دوپینگ کنند این تخلف اول متوجه خود کشتی‌گیر و بعد متوجه هیئت کشتی مربوطه است، اگر این جریمه که پول بیت المال محسوب می‌شود، از سوی کشتی‌گیر پرداخت نشود، ضمن پیگیری از طریق قانون به جهت جبران خسارت وارد شده، کشتی‌گیر متخلف به صورت مادام العمر محروم خواهد شد.

لازم به ذکر است فدراسیون کشتی بر اساس شعار مبارزه با دوپینگ، برخوردی قاطع و محکم با این تخلف داشته به طوری که آمار ورزشکاران دوپینگی طی چند سال گذشته به شدت کاهش داشته است.

گفتنی است اسامی کشتی گیران متخلف که موجب خسارت به کشتی کشور شده‌اند، بزودی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی در بارسلونا
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی/ سرمربی بارسلونا سفیر می شود
  • مسی از رفتن به پاری‌سن ‌ژرمن ناراضی است
  • جریمه سنگین فدراسیون کشتی به خاطر دوپینگ
  • اتحادیه جهانی کشتی، فدراسیون ایران را جریمه کرد
  • جریمه سنگین دلاری فدراسیون کشتی ایران
  • فدراسیون کشتی و مقررات سنگین علیه دوپینگ
  • جریمه سنگین اتحادیه جهانی کشتی برای فدراسیون ایران
  • جریمه سنگین دلاری فدراسیون کشتی ایران از سوی اتحادیه جهانی
  • جریمه سنگین ایران در پی دوپینگ دو کشتی گیر