Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، فرج کمیجانی، دبیرکل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی در گفت‌وگویی از برگزاری دومین کنگره سراسری مجمع فرهنگیان ایران اسلامی در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران خبر داد و گفت: این مراسم با موضوع « واکاوی فرصت‌ها و چالش‌ها در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی» و با «تاکید بر استمرار اصلاح طلبی، شفافیت و کارآمدی» برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این برنامه در روز پنجشنبه ۱۱/۱۱/۹۷ از ساعت ۸ صبح در سالن اجتماعات امام علی (ع) منطقه ۵ آموزش و پرورش واقع در اتوبان شهید ستاری بالاتر از تقاطع فردوس با دعوت از اصحاب رسانه، شخصیت‌های سیاسی، فرهنگی و نمایندگان منتخب اعضای مجمع فرهنگیان ایران اسلامی از سراسر کشور برگزار خواهد شد.

کمیجانی خاطرنشان کرد: در مراسم افتتاحیه این کنگره آقایان محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش وحجت‌السلام عبدالواحد موسوی لاری وزیر کشور دولت اصلاحات سخنرانی خواهند کرد.

این عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات افزود در این کنگره در خصوص برنامه‌های آتی حزب بحث، تبادل نظر و اتخاذ تصمیم خواهد شد و در انتهای کنگره مواضع و دیدگاه‌های اعضای حزب در قالب قطعنامه پایانی قرائت خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی احزاب و تشکل اصلاح طلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۵۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب فردا برگزار می‌شود

جمعی از کارگران سراسر کشور در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر روز جهارشنبه در حسینیه امام خمینی(ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

این دیدار صبح چهارشنبه پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

کد خبر 747304

دیگر خبرها

  • دومین روز از اولین کنگره سراسری پیوند کلیه انجمن علمی پیوند کلیه ایران در بیمارستان فرهیختگان
  • دومین کنگره شهدا در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
  • آغاز آزمون سراسری از فردا
  • خاندوزی: امروز دومین جلسه همگرایی سیاست‌های ارزی برگزار خواهد شد + فیلم
  • دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان برگزار می‌شود
  • اولین کنگره سراسری پیوند کلیه انجمن علمی پیوند کلیه ایران در بیمارستان فرهیختگان
  • اصفهان میزبان « دومین اجلاس مجمع گفتگوی همکاری آسیا ACD» است
  • اولین کنگره سراسری پیوند کلیه ایران
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب فردا برگزار می‌شود
  • همایش «شن ها مامور خدا بودند» برگزار می‌شود