Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، مجمع انتخابات هیئت بدمینتون استان قم صبح چهارشنبه برگزار شد و محمد حسن حسین زاده با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس جدید هیئت بدمینتون استان قم تا سال ۱۴۰۱ برگزیده شد.

در این مجمع انتخاباتی که با حضور محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون و حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد حسین زاده توانست ۱۱ رأی از مجموع آرا را به دست بیاورد و به عنوان سکاندار جدید هیئت بدمینتون استان قم انتخاب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جواد سعادت ۳ رأی کسب کرد و حامد شبانیان از دیگر نامزد این انتخابات قبل از آغاز رای گیری انصراف خود را اعلام کرد.

ریاست هیئت بدمینتون استان قم پیش از این در اختیار علی پنجه باشی بوده است البته پیش از این یک دوره انتخابان نافرجام نیز برگزار شد که رئیس منتخب آن در نهایت از پذیرش این مسئولیت کناره گیری کرد تا زمینه برای برگزاری مجدد انتخابات این هیئت ورزشی فراهم شود.

محمد حسن حسین زاده داور بین المللی بدمینتون قم است که در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون در کره جنوبی تنها داور ایرانی حاضر در مسابقات بود. وی در ماه‌های اخیر مسئولیت سرپرستی هیئت بدمینتون قم را در اختیار داشت.

انتهای پیام/ح

رئیس هیئت بدمینتون استان قم انتخاب شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بدمینتون وزارت ورزش وجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۵۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصابات جدید در ستاد راهیان نور

به گزارش خبرگزاری مهر، روح الله حسین‌زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور در احکامی مسؤولان جدید این‌ستاد را منصوب کرد.

به این‌ترتیب، سید ایمان یار احمدی به عنوان معاون دولت، سید محمد جواد ضیاییان به‌عنوان معاون خادمین و خدمات زائرین، مسعود مطلق به‌عنوان معاون طرح و برنامه و بودجه، فاطمه حسن پور به‌عنوان معاون هنری و رسانه، سرهنگ وحید مومنی به‌عنوان معاون بازرسی، سرهنگ محسن ابراهیمی به‌عنوان مدیر مالی و عامل ذیحساب، و سرهنگ سعید وردی زاده به‌عنوان معاون پشتیبانی ستاد راهیان نور کشور منصور شدند.

حسین‌زاده همچنین رامین عبدلی به‌عنوان معاون فرهنگی، عباس اوتادی به‌عنوان معاون روابط عمومی، یوسف یوسفی به‌عنوان معاون آموزش و پژوهش، امیر بیگی به‌عنوان رییس دفتر، و حمید صادقی را به‌عنوان معاون مهندسی ستاد مرکزی راهیان نور کشور منصوب کرد.

کد خبر 6082341 صادق وفایی

دیگر خبرها

  • تراکتور مغلوب نساجی شد
  • نساجی یک تراکتور صفر
  • اعلام ترکیب تراکتو برای دیدار با نساجی
  • انتصابات جدید در ستاد راهیان نور
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • مديرعامل جدید خبرگزاری دانشجو معرفی شد
  • جزئیات واریز حقوق بازنشستگان
  • حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود
  • برترین مدرک بین‌المللی داوری بدمینتون در دستان داور قمی
  • داور قمی برترین مدرک بین المللی داوری بدمینتون را کسب کرد