Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در ۲۴ رشته کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و ۲۰ رشته کاردانی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه بدون آزمون دانشجو می پذیرید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مظاهر نیکخواه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: ثبت‌نام و پذیرش دانشجو در ۲۴ رشته کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و ۲۰ رشته کاردانی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد بدون آزمون انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نیکخواه مطرح کرد: داوطلبان علاقمند به ثبت‌نام در رشته‌های کارشناسی پیوسته واحد‌های شهرکرد، بروجن، فارسان و پردیس‌های اردل، کوهرنگ، لردگان و آموزشکده فنی و حرفه‌ای سما می‌توانند بدون آزمون در یکی از رشته‌های مورد علاقه خود که در این دانشگاه دایر است، ادامه تحصیل دهند.

دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: آموزشکده سما دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد هم در رشته‌های کاردانی پیوسته، بدون داشتن پیش دانشگاهی صرفاً با دارا بودن دیپلم‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش دانشجو می‌پذیرد.

وی گفت: داشتن دیپلم کامل نظام قدیم متوسطه یا گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی نظام جدید متوسطه برای ثبت نام داوطلبان کارشناسی پیوسته و ناپیوسته الزامی است و داوطلبانی که تا ۳۰ بهمن ماه سال جاری موفق به دریافت گواهی پیش دانشگاهی شوند، ثبت نام و ادامه تحصیل آن‌ها بلامانع خواهد بود.

نیکخواه با اشاره به تعداد رشته‌های مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته واحد شهرکرد را ۲۴ رشته اعلام کرد و گفت: به جز رشته‌های دکترای دامپزشکی، کارشناسی پرستاری و مامایی و کاردانی بهداشت که پذیرش دانشجو از طریق آزمون انجام می‌شود، رشته‌های مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، تکنولوژی مکانیک خودرو، مهندسی برق، مهندسی برق قدرت، مهندسی پزشکی، مهندسی کامپیوتر نرم افزار، زیست شناسی سلولی و مولکولی ژنتیک، زیست شناسی سلولی و مولکولی میکروبیولوژی، زیست شناسی سلولی و مولکولی زیست فناوری، شیمی آلی، شیمی کاربردی، مدیریت مالی، آموزش زبان انگلیسی، حقوق، حسابداری، مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی، روانشناسی، مهندسی معماری، صنایع غذایی، مهندسی علوم و صنایع غذایی، علوم دامی، تولیدات دامی و علوم آزمایشگاهی، بدون آزمون پذیرش دارند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد:  بیش از ۶۰ رشته کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته در واحد‌های بروجن، فارسان و پردیس‌های اردل، لردگان، کوهرنگ و آموزشکده سما فعال است.

نیکخواه اظهار کرد: داوطلبان می‌توانند جهت ثبت نام در رشته‌های بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی و ضوابط دفتر آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از طریق آدرس اینترنتی www.azmoon.org در نیمه دوم بهمن ماه، برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۸-۹۷ اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پذیرش دانشجو بدون کنکور پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۵۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان اردیبهشت‌ماه آخرین مهلت سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از مدارک مهم برای ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس عادی و استثنائی، اخذ گواهی سنجش سامانه‌ای است.
وی افزود: امسال سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان پیش‌دبستانی یک و ۲ همچنین نوآموزان بدو ورود به دبستان نسبت به سال‌های گذشته تغییر کرده است.
رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی چهارمحال و بختیاری گفت: در سال‌های قبل سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان در بازه زمانی تابستان در پایگاه‌های سنجش انجام می‌شد، اما امسال سنجش در طول سال تحصیلی و در مراکز جامع سنجش انجام می‌شود، والدین می‌بایست با ورود به سامانه my.medu.ir نسبت به ثبت اطلاعات نوآموز خود و گرفتن نوبت اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • علوم پزشکی کردستان در مقطع دکترای پزشکی مولکولی دانشجو می‌پذیرد
  • اخذ مجوز راه‌اندازی کارشناسی ارشد رشته اخلاق پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • اعلام زمان انتشار کارنامه نتایج اولیه و زمان انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی دوره دکتری «P.h.D» سال ۱۴۰۳
  • ۸۰ آموزشگاه آزاد هنری چهارمحال و بختیاری آماده حضور در المپیاد ملی آموزش هنر می‌شود
  • آغاز ثبت نام آزمون دکتری تخصصی رشته‌های داروسازی از اول اردیبهشت
  • پایان اردیبهشت‌ماه آخرین مهلت سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان
  • آخرین مهلت پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه‌طباطبایی اعلام شد
  • آخرین مهلت پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه‌طباطبایی
  • افزایش جذب ۱۰۰۰ دانشجو، بیشتر از سال قبل در واحد تهران شرق
  • اشتغال ۲ هزار دانشجو در دانشکده تعلیم و تربیت دانشگاه آزاد اهواز / فارغ‌التحصیلان در مدارس سما جذب می‌شوند