Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی، «محمت کهیت تورهن» وزیر حمل و نقل و زیرساخت‌های ترکیه امروز (چهارشنبه) اعلام کرد ممنوعیت پرواز‌های ترکیه به سلیمانیه عراق از روز جمعه لغو خواهد شد.

این مقام ترک گفت: خطوط هوایی ترکیه از روز جمعه پرواز‌های خود را با ۷ سفر در هفته از استانبول به سلیمانیه عراق از سر می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ۲۹ سپتامبر سال ۲۰۱۷، دولت مرکزی عراق هرگونه پرواز داخلی یا بین‌المللی به منطقه کردستان [عراق] را ممنوع کرد. این اقدام بغداد پس از آن صورت گرفت که اقلیم کردستان در ۲۵ سپتامبر ۲۰۱۷ با برگزاری همه پرسی به دنبال استقلال از عراق بود.

آنکارا در ۱۷ اکتبر سال ۲۰۱۴ با انتشار بیانیه‌ای و در حمایت از دولت مرکزی عراق، حریم هوایی خود را بر پرواز‌هایی به مقصد سلیمانیه و اربیل در کردستان عراق بست.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ترکیه عراق هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۶۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز بالگرد اورژانس کردستان برای امدادرسانی

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و فوریت های پزشکی کردستان گفت:ط ی تماس با اورژانس ۱۱۵ و اعلام نیاز به انتقال سریع مصدومی کارگر ساختمانی در شهر موچش بالگرد اورژانس به منظور امدادرسانی به منطقه اعزام شد.

حسین جعفری بیان کرد: این مصدوم ۴۷ در اثر سقوط از ارتفاع دچار جراحات متعدد (هد ترومای شدید) شده بود.

این ماموریت دهمین ماموریت اورژانس هوایی در سال جاری و پانصد و سی و ششمین از ابتدای تاسیس پایگاه اورژانس هوایی در استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ازسرگیری صادرات نفت کردستان
  • ترکیه اس-۴۰۰ را در مرز عراق مستقر می‌کند
  • درخواست اوپک از عراق برای ازسرگیری صادرات نفت اقلیم کردستان
  • اهداف سه‌گانه اردوغان از سفر به عراق چه بود؟
  • مذاکرات بغداد و اربیل برای از سرگیری صادرات نفت شمال
  • جزئیات دیدار اردوغان با مقامات اقلیم کردستان عراق
  • پرواز بالگرد اورژانس کردستان برای امدادرسانی
  • حریت: پس از سفر اردوغان به عراق، عملیات زمینی علیه پ‌ک‌ک آغاز می‌شود
  • عملیات زمینی گسترده ترکیه علیه گروه‌های کُرد در عراق؛ زمان حمله مشخص شد
  • سفر اردوغان به بغداد/ دیدار با مقامات کردستان عراق در دستور کار