Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@09:22:04 GMT

انجام معاینات رایگان پزشکی در محله سلامتی

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۶۱۳۹

انجام معاینات رایگان پزشکی در محله سلامتی

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، یکی از برنامه های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم، همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برگزاری جشنواره چله سرو است که در قالب این جشنواره علاوه بر معرفی دستاوردهای انقلاب به ارائه خدمات می پردازد.

یکی از اقدامات جشنواره، برگزاری محله های سلامت است که در قالب آنها خدمات مختلفی ارائه می شود که انجام معاینات رایگان بانوان و کلاس های آمادگی برای زایمان یکی از آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناسان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم، با حضور در این محله ها علاوه بر بیان سبک زندگی سالم به ارائه خدمات سنجش سلامت و مشاوره روان و تغذیه می پردازند.

از دیگر برنامه های کارشناسان بهداشتی انجام معاینات رایگان بانوان است که مورد استقبال قرار گرفته و می تواند در گسترش سلامت جامعه و ایجاد نشاط و شادابی موثر باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پیروزی انقلاب اسلامی دانشگاه علوم پزشکی سبک زندگی سلامت قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۶۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۸ میلیارد تومان برای بیماری‌های صعب العلاج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، هاتفی با اشاره به ارائه خدمات درمانی رایگان در راستای ایجاد عدالت گفت: در شهر یزد یک مرکز بستری به نام بیمارستان شهدای کارگر داریم که این بیمارستان خدمات بستری کاملا رایگان به بیماران ارائه می‌دهد.

وی افزود: بیمه شدگان تامین اجتماعی در شهرستان‌ها هم اگر به مراکز دولتی و دانشگاهی مراجعه کنند تمام خدمات برای آنان رایگان خواهد بود.

هاتفی در خصوص بیماری‌های صعب العلاج اظهار داشت: ۱۰۷ بیماری به عنوان بیماری‌های صعب العلاج معرفی شد که در سال ۱۴۰۲، ۱۸ میلیارد تومان در خصوص بیماری‌های صعب العلاج پرداخت شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد تصریح کرد: ۹۰ درصد هزینه‌های درمان ناباروری تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفت.

وی ادامه داد: جزو ۵ استان اول کشور هستیم که کلینیک دندانپزشکی مستقل داریم و در این کلینیک خدمات رایگان دندانپزشکی ارائه می‌شود.

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان
  • استطاعتِ ۱۵۰ متقاضی حج رد شد
  • استطاعت ۹۸ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد
  • ارایه رایگان یک میلیون و ۴۶۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مرکزی
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان
  • بسیج جامعه پزشکی مهاباد خدمات رایگان ارائه کردند
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت
  • خدمات صادقانه و بی منت در منطقه سیدآباد مهاباد
  • پرداخت ۱۸ میلیارد تومان برای بیماری‌های صعب العلاج