Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه وال استریت ژورنال در گزارشی نوشت دیپلمات‌های اروپایی می‌گویند وزیر خارجه لهستان از وزرای خارجه اروپایی درخواست کرده است در نشست ورشو شرکت کنند، هر چند برخی دیپلمات‌های اروپایی بر این باورند که مایک پمپئو (وزیر خارجه آمریکا) ممکن است حتی این نشست را در لحظه آخر -با توجه به اقبال کم کشور‌ها از آن یا تلاش آن‌ها برای حضور در آن با مقامات رده پایین خود، لغو کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیپلمات‌های اروپایی گفتند وزیر خارجه لهستان روز سه‌شنبه (دیروز)، (در تلاش برای ترغیب آن‌ها به حضور در این نشست) در ملاقات با وزرای خارجه اروپایی، مختصرا درباره این کنفرانس با آن‌ها صحبت کرد و به آن‌ها اطمینان داد که لهستان از توافق هسته‌ای ایران حمایت می‌کند و قصد دارد خلاصه‌ای از کار این نشست را در اختیار ایران قرار دهد.

مایک پمپئو  در اوایل ژانویه اعلام کرد نشست ورشو بر موضوع ایران و نفوذ بی ثبات کننده آن در منطقه تمرکز خواهد داشت، اما آمریکا در بسیج کردن کشور‌های متحد خود برای شرکت در این کنفرانس شکست خورد. متحدان اروپایی آمریکا از حضور در این کنفرانس طفره رفته‌اند زیرا بیم دارند این گردهمایی محفلی برای صرفا انتقاد از ایران و پیشبرد تصمیم آمریکا برای خروج از توافق هسته‌ای باشد که تلاش‌های اروپا را برای نجات این توافق سخت می‌کند.

در ماه سپتامبر و در طول گردهمایی مجمع عمومی سازمان ملل نیز آمریکا قصد داشت نشستی به ریاست دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در شورای امنیت برگزار شود که در آن به موضوعات منع تولید و تکثیر تسلیحات هسته‌ای پرداخته شود، اما بعدا روشن شد که دیگر سران جهان در خصوص ایران با ترامپ هم نظر نیستند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا سازمان ملل اتحادیه اروپا برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۶۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا برای سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد

یک حساب توئیتری امنیت دولتی آمریکا که به زبان فارسی منتشر می شود از تعیین جایزه 10 میلیون دلاری برای اطلاعاتی در مورد 3  مرد ایرانی به عنوان هکر خبر داد.   به گزارش یورو نیوز؛ برنامه «پاداش برای عدالت» سرویس امنیت دیپلماتیک وزارت امور خارجه ایالات متحده با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در ازای اطلاعات درباره سه مرد ایرانی با نام‌های «ر.ک»، «ک.ب .س.» و «ح. ه» تا ۱۰ میلیون دلار پاداش پرداخت می‌کند.   به ادعای این نهاد دولتی آمریکا؛ این افراد به انجام حملات سایبری «تحت هدایت و همکاری شرکت‌های نیابتی وابسته به سپاه پاسداران» به «بیش از ۱۲ شرکت آمریکایی، وزارت امور خارجه و وزارت خزانه‌داری ایالات متحده» متهم شده‌اند.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • روسیه: هر سلاح اتمی‌ای وارد لهستان شود، آن را هدف مشروع تلقی می کنیم
  • استعفای دیپلمات آمریکایی در اعتراض به جنگ غزه
  • آمریکا: با آژانس اتمی برای شفافیت بیشتر فعالیت‌های هسته‌ای ایران همکاری داریم
  • آمریکا برای سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد
  • روزنامه‌نگاری که دیپلمات نبود
  • آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • آخرین تحولات اوکراین | درخواست کی‌یف از اتحادیه اروپا بعد از کمک آمریکا
  • گروسی: ایران به دنبال دستیابی به سلاح هسته‌ای نیست
  • تحولات اوکراین|توقع کی‌یف از اتحادیه اروپا بعد از کمک آمریکا